9- Ani Hastalık

32 3 22
                                    

9- Ani Hastalık

Taehyung şu sıralarda çok halsizdi, kusmaya, öksürmeye ve rengi gitmeye başlamıştı. Uykusuzluktan da göz altları morarmış ve iyice yorgun düşmüştü.

Onun için çok üzülüyordum, iki gün sonra tahta gelecektim o yüzden de taç giyme töreni hazırlıkları yüzünden doğru düzgün sevgilimle ilgilenemiyordum.

Ama bugün bir boşluğum oluşmuştu artık, onunla olabildiğince iglinecektim.

Tabi, ilk işimiz doktora gitmek olacaktı.

"Taehyungie, nasılsın bir tanem?"

Taehyung ise yatakta mızmızlanmış ve arkasını dönmüştü, gözlerim bu hareket karşısında kocaman açılmış ve kaşlarım çatılmıştı.

"Bebeğim?"

Ses yok, tık yok.

"Taehyung."

Sonunda başında iyice onu gıcık edince en sonunda 'of'lamış ve başını arkaya döndürmüştü hafifçe.

"Günaydın, hadi bakalım kahvaltı yapıp doktora gidelim olur mu?"

Sadece başını sallamıştı Taehyung, canım acıyordu o güzel kahverengi gözlerinin artı eskisi gibi yıldızlarla dolu değilde bomboş olması çok canımı yakıyordu.

İstemeye istemeye yataktam kalkmış ve dolabın yanına gitmişti, bende o sırada odadan çıkmış ve bomboş koridorlarda gidiyordum.

Okul bitmişti, daha 1 hafta olmuştu nasıl bittiğini ve neler olduğunu anlamadığım içinde oraları atlamıştım çok takmayın yani.

Soobin, Yeonjun'la bir karar alıp eve çıkmışlardı; Lisa, Jennie adında bir sevgili yapmıştı. Riki ve Jay de artık eskisine göre  daha rahat buluşabiliyorlardı.

Herkes mutluydu, amcam da taç giyme töreni için hazırlıklarla meşguldü.

Dediğim gibi, herkes mutluydu ama benim içimde bir rahatsızlık vardı, sevdiğim kişiyle daha yeni sevgili olmuştuk. 1 ay olmuş veya olmamıştır, bilmiyorum.

Neden içimde rahatsızlık vardı ki? Kötü bir şey olmazdı, değil mi? Eğer Taehyung'a bir şey olursa, ben yaşayamazdım.. Aldığım her bir nefes bana ağır gelirdi.

Korkuyordum, çok korkuyordum. Ona bir şey olma ihtimali çok korkutuyordu..

|||

"Bebeğim benim."

"Hm?"

"Güzelim."

"Efendim?"

"Frezya'm."

"Jeongguk? Noldu?"

"Hadi doktora gidelim."

"Jeongguk.."

"Lütfen, içimde çok kötü bir his var en azından bir doktora gidelim. Lütfen." Sesim her konuşmamda daha da titriyordu, içimde ki his de her an artıyordu.

Taehyung oflamış ve "Peki, eğer için daha da rahat edecekse." demişti gülümsemiş ve "Teşekkürler. En azından ona göre önlemimizi alırız." dediğimle Taehyung da hak vermiş gibi başını sallamıştı.

Prince School Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin