3- Göz Alıcı Çocuk

106 9 57
                                    

3- Göz Alıcı Çocuk

Jeongguk

Sarayın önünde ailemle vedalaşıyordum, sanırsın askere gidiyorum aq.

Niki'ye sarılırken kulağına "Jay'la sevgili olduğunu ben gelene kadar açıklama, tamam mı?" diye fısıldadım, o ise sadece başını salladı.

Üzülüyordu biliyorum, canım kardeşim benim! Tatlım benim! Bavulumu da alarak arabaya binmiş ve aileme el salladıktan sonra kulaklığımı almış ve telefona takmıştım, en sevdiğim çalma listesini de açınca gözlerimi yumarak şarkılar dünyasına inmiştim.

Bunun kadar huzurlu bir şey yoktu..

|||

Okula geldiğimizi şoförün uyandırması ile anlamıştım "Prens Jeongguk, geldik efendim."

Arabadan indikten sonra bavulumu vermiş ve nerdeyse yarım saat okulun dışını izlemiştim ezberlemek istiyormuş gibi.

Eh Niki'ye anlatırım nasıl bir şey olduğunu az çok bilir. Yani gider yüksek ihtimal?

Gerçekliğe döndüğümde herkesin bir yerde toplandığını gördüm sıraya girdiğimde ise anlamıştım ne olduğunu, prens olarak doğanlarla sonradan prens olacakları ayırıyorlardı..

Yani bu demek oluyordu ki onlarla farklı derslerimiz mi olacaktı?

Sıra bana geldiğinde ismimi sordu, "Jeon Krallığının Prensi Jeon Jeongguk." dediğimde şaşırmıştı tamam güçlü bir krallık olabiliriz ama bizden güçlüleri de vardır illa değil mi?

"Bu tarafa efendim." dedi sağı göstererek, sağa geçtiğimde diğer prenslere ufak bir baş selamıyla yerime geçtim yani neresi boşsa.

Benden sonra gelen kişi çok...güzeldi..

"Kim Taehyung."

Sınavla mı alınmıştı?

"Buraya."

Yanımdaki iyi birine benzeyen kişiye "Selam, ben Jeon Jeongguk. Ya sen?"

Sarı saçlı kişi gülümseyerek "Selam ben Lee Felix, Avusturya Krallığının prensiyim."

"Tanıştığıma memnun oldum Felix ve acaba sola geçenler-"

"Onlar birazdan sınav olacak kişiler. Aralarından bizim sayımız kadar kişi seçilecek ve beraber ders göreceğiz."

"Oh anladım teşekkürler Felix-shi."

Felix gülümseyerek rica ederken ben hâlâ o Taehyung denen çocukta kalmıştım, umarım bu seneyi beraber okuyabilirdik..

Umarım göz alıcı çocuk..

|||

Ötekiler sınav salonuna girerken bizleri de krallıklarımızın güç seviyesine göre ayırlıyorlardı.

En güçlü mavi,
Güçlü kırmızı,
Orta mor,
Güçsüz beyaz,
Ve en güçsüz ise gri.

Ben, Felix, Chan, Namjoon, Soobin (ki zaten o mavideydi), Sunghoon mavideydik.

Kırmızı da Sunoo, Taehyun, Kai, Hyuka, (öteki ikisi çoktan kırmızıdaydı) Yeonjun ve EunWoo vardı.

Mor da Sehun, Minho, Lee Minho, Hoseok, Jungwoo, önceden olan ise Mingyu vardı.

Beyazda Jeahyun, Mark, Chanyeol önceden olanlar Taemin ve Moonbin vardı.

Gri de olanlar ise yeni kişilerdi; Eunhyuk, Heechul, Minhyun, Alex, Sian, Eric.

Tabii sınavla bu okula girecek kişiler nasıl bir odaya gireceklerdi bilmiyorum.

Galiba sınav puanı en yüksekse mavi, yüksekse kırmızı, ortaysa mor, düşük beyaz ve en düşük gri olacaktı.

Prince School Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin