🎭 Bölüm 4 🎭

38 10 8
                                    

Ben tedirgin bir şekilde beklerken, genç adam sessizliği bozdu.

"Merhaba."

Adama aynı şekilde cevap verdikten sonra yumruklarımı sıktığımı farkettim ve parmaklarımı gevşettim.Ondan aldığım enerji kesinlikle kötüydü.

Aşağı yukarı 25 yaşında,koyu tenli koyu kumral saçlı,kahverengi gözlü, yakışıklı bir tipti. Bana sorarsanız yüzünde dikkat çeken şeylerden biri de çenesindeki ufak çukurdu ve bu olduğu için tipi tamamlanmış görünüyordu.

Bu otobüste gördüğümüz adamdı, açık ve net bir şekilde takip edildiğimden artık emindim. 

Dediğine cevap vermeden tek kaşımı kaldırıp dik dik yüzüne baktım.

"Üzgünüm." dedi derin bir iç çekerek.

"Adım Jake,seni buralarda yeni görüyorum, birkaç gündür tesadüfen denkleştik, tanışmak isterim."

"Koskoca Seul'de tesadüfen denkleştik demek." dedim dişlerimin arasından.

"Üzgünüm cidden yanlış anlaşılmak istemezdim.Seni rahat bırakayım." dedi çocuk pis pis sırıtarak.

"İyi edersin."

Adam yavaşça yanımdan kalktı, lunaparkın çıkışına doğru hızlı adımlarla ilerledi ve gözden kayboldu.

"Piç" diye mırıldandım. Sinirlerim çok gerilmişti.

Derin nefesler alarak ve yüzümü ovalayarak kendimi sakinleştirmeye çalıştım.

Buraya doğru gülerek yaklaşan Jungkook'u görünce biraz olsun rahatlamıştım,ona söyleyip söylememek konusunda emin değildim.

Bir tarafım belki yardımı dokunur diye düşünüyor öbür tarafım yabancının birine güvenme,ne gibi faydası dokunabilir ki diye düşünüyordu.

Benim içimde 1 vs 1 savaş başlamışken Jungkook her şeyden habersiz yanıma oturdu ve boynunu geriye doğru attırarak bankın sırtına yasladı.

Boş boş suratına bakmaya dalmış olmalıyım ki, dudaklarının kıpırdadığını görüyor fakat ne dediğini farketmiyordum.

Beni hafifçe dürtüklediğinde kendime geldim.

"Hm, özür dilerim dalmışım."

"Niye bu kadar solgunsun?"

"Solgun muyum?"

"Bilmem solgun musun?"

"Bilmiyorum öyle miyim?"

Jungkook tekrardan "Bilmiyorum öyle misin?" dedikten sonra sinirlerimi bozduğu için gözlerimi devirdim ve susmayı tercih edip önüme döndüm.

Belki de Jungkook yeni tanıştığı insanlara gıcık davranmaktan zevk alıyordu.

"Hey,üzgünüm." dedi kafasını koyduğu yerden kaldırarak "Şakalaşmaya çalışıyordum."

"İnanır mısın tek başıma aptal gibi burada otururken hiç şaka yapasım gelmiyor." dedim ona bakarak.

"Jimin hyung seni akşam görecekmiş,seni yormamamızı emretti." dedikten sonra kahkaha patlatan Jungkook'a baktım şok içinde.

"Şaka yapıyor olmalı, dün gece onu bardan çıkarken gördüm yanında kızlarla... Ah ama çok istiyorsa kendi avcunu yalayabilir."

"Sadece şaka yapıyor." dedi Jungkook

"O sadece kızları seviyor."

"Benim dışımdaki kızlar da onu seviyordur eminim."

"Bayılıyorlar." dedi Jungkook kaşlarını kaldırıp.

The Same Masks | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin