6. Minik bebeği

93 19 56
                                    


Park Jimin'in hayatının bütün düzenini bir sürelik değiştiren haberi öğrenmesinin üstünden tam bir hafta geçmişti. Peki bu bir haftada ne mi olmuştu? Aslında pek bir şey olmamıştı fakat festivalde aldığı sahneden sonra eve geldiğinde  ertesi gün akşama kadar kendini bitkin hissetmişti. Onun dışındaysa sanırım her şey yolundaydı. Şimdilik.

Bide şey vardı tabi ki. Doktor ona isterse bir hafta sonra çocuğu aldıra bileceğini söylemişti ve bugün tam bir hafta geçmiş oluyordu. Jimin'se kararını zaten ilk gün vermişti ve bugünde hastaneye bunu gerçekleştirmek için gidiyordu.

Hoseok ile beraber görüş alanına giren hastaneyi görmesiyle derin bir nefes almış, hyung'u yavaşça minik ellerini okşayıp, onu her zaman motive eden bir güneş misali parlayan gülümsemesiyle küçük kardeşinin yüzüne bakmıştı.

Onları buraya kadar getiren taksiye ücretini ödeyip arabadan inmiştiler devamında.

Sakin adımlarla hastaneye giriş yapan iki beden arasındaki sessizliği yine Hoseok bozmuştu.

"Jimin bak gerçekten kararından emin misin? Kolay bir şey değil bu biliyorsun ve-"

"Hyung.. Kararımı daha ilk günden verdiğimi biliyorsun. Lütfen daha fazla böyle sorular sorma bana. Herkes için en doğru karar bu."

Kısa bir konuşmanın ardından doktorun odasın önüne gelmiştiler bile. Kapıyı tıklatıp doktorun "gire bilirsiniz" demesiylede içeri geçtiler devamında.

"İyi günler doktor bey."

"Oh, hoşgeldiniz. Randevunuzun bugün olduğu tamamiyle aklımdan çıkmıştı." Yalan söylüyordu, aksine onların bugün biraz gecikmiş olmasını farketmesiyle sevinmişti bile. Doktor Hwang, Jimin'in çocuğu aldırmak istemediği için gelmediğini düşünmüştü fakat maalesefki bu olmamıştı. Jimin şu an burdaydı ve muhtemelen az sonra ona çocuğu aldırmaya karar verdiğini söyleyecekti, çünkü bir hafta sonra ona çocuğu aldıra bileceğini söylemişti..

Aslına bakarsanız şu an onu bu fikrinden nasıl vazgeçirebileceğini düşünüyordu.

"Evet, çocuğu aldırmak için bir hafta sonra gelebileceğimi söylemiştiniz. İstiyorum. İşlemlere hemen başlaya bilir miyiz? Bir an önce bitsin." Kendinden emin ses tonuyla cümlelerini kurdu Jimin.

Ve tam o sırada doktorun aklına belki bir ihtimal gencin fikrini değiştire bilecek bir fikir geldi.

"Tabi. Bay Park önce bazı kontrolleri yapmamız lazım. Lütfen benimle gelin." Gülümseyerek konuşmuştu.

Bebek nerdeyse artık yedinci haftasına girecekti ve düşündüğü şeyin rahatlıkla gerçekleşeceğini biliyordu.

Doktor ayağa kalkıp odasının sol tarafında kalan beyaz perdeyi yavaşça çekmiş ve Jimin'e sedyeye uzanmasını söylemişti.

Jimin doktorun dediği gibi sedyeye uzanmış ve boş gözlerle doktorun kontrol etmesini beklemeye başlamıştı.

Doktor Hwang büyük ekranı çalıştırıp yüzünü Jimin'e çevirmişti. "Gömleğinizi sıyırın lütfen."

Jimin gömleğini yukarı doğru sıyırıp karnını açıkta bırakmıştı. Doktor açıkta kalan karna jel sürdü sonrasında. Cihazı eline aldı. "Korkmanıza gerek yok Bay Park ultrasonda bir şeyi kontrol etmem gerekiyor sadece. Rahat olun."

Elindeki cihazı yatakta uzanan bedenin karnına dayamış, yavaş hareketlerle orada gezdirmişti. Bu hareketlerse bir kaç saniyelik Jimin'in irkilmesine sebeb olmuştu.

Büyük ekranı hızlı bir şekilde Jimin'e doğru çevirip "Ona bakar mısınız?" gencin bakışlarının ekrana kilitlenmesine sebep olmuştu.

Ekranda minicik eller ve küçücük ayaklar görüyordu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 05, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Limerence ✘ vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin