Nový rok

25 0 1
                                    

"3!"

"2!"

"1!"

"Šťastný nový rok!"

Cinkla jsem si s Marry a Zuzi. "Tohle byl skvělej nápad." "Tušila jsem, že by odsud mohl být skvělej výhled." Nedaleko Slendermansion se nachází skála, ve které je asi ve výšce 40 m jeskyně. No a před tou jeskyní je trochu rovnýho prostoru. Tak nás napadlo, že strávíme Silvestr tady, protože si nedokážem  představit, že by v baráku plným vrahů bylo bezpečno v jeden ze dvou dnů v roce, kdy maj dovolený pít i ti, kterým ještě není 18. Tia a Lilian se domluvily s Lazari a Sally, že si udělají malej holčičí večírek u Sally v pokoji. Jsem si jistá že Slender zajistil, aby jim tam nikdo nevpadl. "Tak Luno, mám pro tebe novoroční předsevzetí." "Já myslela, že novoroční předsevzetí máme dávat sami sobě." "Ale ty by sis ho jinak nedala." "Tak fajn, Marry." "Super. Musíš si letos najít přítele." "Ach jo. Víš že to pro mě není tak jednoduchý." "Ale prosimtě za rok bys to mohla zvládnout." "Tak jo. Ale pokud si já zvládnu najít přítele, tak ty si budeš muset najít přítelkyni." "OK." "Dívejte, ohňostroj!" "Kde?" "Tam!" Zuzi ukázala někam před sebe. Podívaly jsme se, kam ukazovala, a skutečně tam oblohu krášlily červené a zlaté ohňostroje. Kousek vedle se objevil výbuch stříbrné a zelené. "Schválně, že to má být Nebelvír a Zmijozel." "Třeba jo." Nějakou dobu jsme ještě pozorovaly ohňostroje, než jsme se odebraly do spacáků.

"Marry, vstávej!" "Ještě pár minut." "Já ti dám pár minut. Už je skoro 11!" "No do háje. V kolik máme být zpátky?" "Až se vrátíme, tak se vrátíme, ale oheň už uhasíná a mně se nechce ho udržovat."

"Tady je ticho jak v hrobě." "Divíš se? Vidíš ten bordel? Tady bydlí zvěř a ne lidi." "Ale to není náš problém. My to uklízet nebudeme." "Navrhuji zajít zkontrolovat holky." Vyrazily jsme k pokoji Sally. "Brý ráno." "Ty vole ta mrtvola mluví!" "Komu říkáš mrtvola ty..." "Nemůžeš najít žádnou vhodnou urážku Jeffe?" "Neprovokuj Marry. Jinak. Dobré odpoledne." Popohnala jsem Marry před sebou. "A hodně štěstí s úklidem!"

Zaklepala jsem na dveře. "Můžu dál?" "Jasně." Ozvalo se z druhé strany. Vešly jsme dovnitř. "Luno!" Tia se rozběhla a skočila mi do náručí. "Noc proběhla v pořádku?" Tia přikývla. "To je dobře. Tak co jste dělaly?"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Šťastný Nový rok! Přeji vám všem hodně štěstí a zdraví.

Luna the singing echoKde žijí příběhy. Začni objevovat