33. | Özel Bölüm

3.7K 252 350
                                    

@minmin_lil dedi ki ay bu jisung bidi bidi konusurken minho onu operek sustursa keske ve dedim ki dostum,,, dostum sen bir dahisin,,, buyrunuz efenim ✍️✍️✍️

⚠️TW // self-harm mention
+ implied sexual content
———

Jisung akşamdan topladığı bavuluna bakarken bile gerilmeye başlamıştı. Hatta öyle bir haldeydi ki Minho'nun eski ilaçlarından almayı falan düşünmeye başlamıştı, titreyen ellerini üzerine silerek boş odanın içinde volta atmaya başladı. Bir yandan huzursuzca dudağını kemiriyor, bir yandan da duvar saatine bakışlar atıp duruyordu.

Banyonun kapısı açılıp da sevgilisi dışarı çıktığında, Jisung sanki onu üç aydır görmemiş gibi bir özlemle hayıflanarak koşup boynuna sarılmıştı.

"... Aşkım..?"

Dedi afallayan Minho, yine de sevgilisini ıslatmak suretiyle kollarını ona dolayıp oğlanı bedenine yapıştırmıştı. Jisung derin bir nefes alıp yüzünü onun boynuna sürttü.

"Bir şey yok... sadece..."

Cümlenin devamını getirmesine gerek yoktu. Son 1 aydır aynı meseleden dolayı geriliyordu ve o gün yola çıkacakları için de şu anda böyle panikli olması çok normaldi. Minho içini çekerken yüzüne bir tebessüm yerleşti, Jisung'un yüzünü kavrayıp bir adım geri çekildi ve sevgilisinin kendisine bakmasını sağladı.

"Bana bak. Her şey yolunda, tamam mı? Ne olursa olsun ben hep yanındayım, biz seninle neler neler yaşadık, güzel günlerimizde bari üzülmeyelim. Tamam?"

".. Tamam."

Dedi Jisung daha küçük bir sesle, dudağını sarkıtmış Minho'nun yüzüne bakıyordu. Minho sırıtıp onun alnına bir öpücük kondurdu.

"Bana öyle bakmaya devam edersen treni kaçırmamıza sebep olacak şeyler yaşanabilir."

Dedi imalı bir sesle, sevgilisinin kollarından ayrılıp dolabına yürürken, Jisung'un da bulutları dağılmıştı bir anda.

"Kaçırmayız ya... yok yok kaçırmayız ki, gelsene sen bi buraya."

"Seks denince nasıl da düzeliyor moralin, gerçekten çok fenasın Jisung."

Diye söylendi Minho, yüzündeki sırıtış ise hiçbir yere kaybolmamıştı. Jisung onun üstüne atlamaya çalışırken, Minho da elinde kıyafetleri ve altında baksırıyla ondan kaçmaya başladı. Odanın içinde bir süre birbirlerini kovaladıktan sonra Jisung birden Minho'yu omzundan yakalayıp yatağa ittirmiş, kaçamasın diye de üzerine çıkıp onu yatağa mıhlamıştı.

"Ben kazandımmm!"

Dedi keyifle, biraz nefes nefese kalmıştı. Altında yatan Minho onun güzelliğini seyrederken içini çekti hülyalı hülyalı, bu oğlana gerçekten kör kütük aşıktı.

Jisung üzerinden kalkmaya yeltendiğinde Minho onu belinden kavrayıp kasıklarına bastırdı sertçe. Jisung'un hemen gözlerini kapanmış, güzel dudakları iniltisini dışarı verebilmesi için aralanmıştı. Minho'nun sırıtışı biraz daha büyürken doğrulup oturur pozisyona geçti.

"Ödülünü verelim o zaman kazanana."

Dedi arsızca sırıtarak, bedenlerinin yerini değiştirip Jisung'u altına aldı, sabırsız sevgilisi ise hemen boynuna sarılıp hevesle dudaklarını birleştirmişti.

✔️ minsung • love and other drugs (texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin