(Multimedia Azra)
Azra'dan.
Asyayla okula doğru gidiyorduk . Asya : Azraa yavaş olll! diye bağırmaya başladı . Icimden sadece moturun daha hizli gitmesini istiyordum . Hiz herseydi benim icin tutkuydu , hazdı . Sonunda okula havali bir giris yapip tum gozleri ustumuze cekmistim . Aslinda aliskindim ama etrafima baktigimda bir erkegin bana cok sinirli baktigini gordum. Galiba cok dalmis olacagim ki Asya koluma cimcik atti . "Ayyyy" diye bir ses cikardim cildim cok hassasdi hemen kizarirdi. Yurumeye basladik torene dogru . Bilinmeyen bir numaradan mesaj geldi.
Kimden :0538 *** ** ** :
Azra o etek ne demek ?o etekle motor kullannak ne demek ?? Guzelim şansını zorluyorsun.
Mesaji okumamla etrafima bakinmam bir oldu. Sasirmistim ilk once eski sevgilim Berat sandim . Ama numarasi kayitliydi o olamazdi . Hemen mesaj attim numaraya .
Kime : 0538 *** ** **:
Sen kim oluyorsun da bana guzelim diyorsun .
Mesaj iletildi , mesaj geldi ve o sirafa nobetci hoca telefonu elimden cekti .- Ahhh tanrim bu nasil bir sans diyip Istiklal marsina dondum . Herkez siniflara dogru cikiyordu ve Asya manitasini gormus olacakki yerinden kosmasi bir oldu ama bi dakika bu sabahki cocuktu bu sevgilisi degildiki . Azra bak bu Ediz , bizim yeni anlasma yaptigimiz holdingin sahibi beni almaya gelmis babam demis ben gidiyorum dedi. Elini sıktım Edizin ve ben tek kalmiyim bende cikiyim dedim . Ediz nereye ? Diye sorunca terslemeden edemedim kim oluyordu ne saniyordu kendini . Nobetci hocanin yanina gittim aldim telefonumu sonra Motoruma atladim ve fiuuuv geriye kalan sadece toz ve duman . Evime geldim ve mutfaga gectim direk Necla sultanim dokturmussun geenee mis gibi kokuyooor mutfak dedim . Ve yanaklarindan optum . - deli kiz hadi gecte kisir yaptim ye . Dedi . Yemegimi yiyip bi kutu dondurma ve kasık aldim elime odoma ciktim . Hizli ve ofkeli 7 izlemeye basladim. "adam arabalar ucamaz diyordu simdi 3 holdigler arasinda uctu" diye dusunurken penceremden bir -tiik sesi geldi hemen cama kosup saga sola baktim.kimse yoktu . Sadece bir adet not vardi tasin ustunde . "Gec oldu artik yat"
Hah telefon sapigim bitti simdide cam sapigim basladi diye dusundum pencereyi kapadim perdeyi cektim . Cok merak ettim kimdi acaba . Hemen Asyaya mesaj attim .
Kime : BESILI CAMISIM
Kanka Edizin numarasini verirmisin.Kimden : BESILI CAMISIM
0538 *** ** ** yarın anlatırsın neden oldugunu uyumam gerek .Aklimda kaldigi kadariyla sabahki cocugun numarasiydi bu ama neden diye dusunerek yataga yattim ve gerisi karanlik .