4

58 1 0
                                    

Multimedia-Doruk Salman

Azraa!!

bana seslenen kişiye bakmak için kafamı sesin geldiği yöne çevirdim. Gördüğüm kişiyle ağzımın açılması bir oldu. Yok yani canım bu sakaydı dimi.

-Kızım azra iyimisin??

-Dur bi asya!

-Ne saçmalıyosun azra!

-Kapat bi çeneni ya!

Yavaş yavaş ona ilerlemeye başladım.

Resmen gözlerime inanamıyorum.

-Ne işin var senin burda??

-Aaaa tatlım görüşmeyeli baya oldu. Ama sen hiç değişmemişsin yine o ukala tavrın ve umursamazlığın.

-Şuna bak ya onca yıldan ve yaşanılanlardan sonra napmamı bekliyosun??

-Tamm...

Offf kapa çeneni yukarda konuşalım.

Çok dikkat cekiyoruz burda.

_____________________

-Evet soruma cevap bekliyorum!!

-Tamam! Bazı hatalar yapmış olabilirim ama ben hala benim.

-Bazı hatalarmı!! O bazı hatalarım yüzünden ben en yakın dostumu kaybettim be sen hala neyden bahsediyosun!!

-Benim yüzünden mi hepsi he??

-Hala aynısın halaaa!!

-Ama gözlerin öyle demiyo azraa! Işte ben burdayım ilk ve tek aşkın doruk.

-O eskidendi doruk anlıyomusun beni eskidendi!

-Bak bana azra gözlerimin içine bak sen hala beni seviyosun bunu gözlerinde görüyorum!

-Ama ben senin gözlerinde hala intikam hırsını görüyorum.

-Ama kalbin bunu söylemiyo azra!

Ahh azra kimi kandırıyosun ki sen ona hala sırımsıklam aşıksın.

-He azra neden sustun yoksa beni sevdiğini söylemekten mi korkuyosun!!

-Bak doruk ben seni severek hayatımı mahvettim! Evet korkuyorum ama sana aşık olmaktan değil tekrar başkasını sevmekten korkuyorum seni sevdim de noldu hayatım yerle bir oldu ben mutluydum böyle niye geldin he niye!! O kadar zamandan sonra buraya gelip bana hesap mı soruyosun!!? O kadar çok bağırmıştım ki bütün klüp duymuştur.

-O kadar zaman geçsede ben o.gözlerinde aşkı görüyorum.

-Anlamıyomusun doruk! Sana olan aşkım ve sevgim bitti artık! Onun yerine sana nefret besliyorum. Akan gözyaşlarıma engel olamıyordum. Doruk yaklaşıp elleriyle gözyaşlarımı sildi. O kadar yumuşak dokunuyordu ki o ellerin bidaha beni bırakmasını istemiyordum. Hala ona aşıktım gözlerinde bana olan aşkıda görüyordum ama ona baktıkça aklıma ecem geliyor... Ona ihanet edemezdim doruğa tekrar bir şans veremezdim.

-Sende beni seviyosun be güzelim. Lütfen bi şans daha ver.

-Yapamam doruk.

-Neden azra? Neden birbirimizi bu kadar çok severken.. Bize bunu yapma güzelim.

-Biz diye bişey yok doruk! Sen bunu yok ettin. Ellerini yüzümden çekip hemen orayı terkettim bunu yapamazdım tekrar ona güvenemem.

____________________

Ağlayarak lavobaya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp kendime gelmeye çalıştım. Lanet olsun ki hala o aşalık herefe aşıktım ama ama ecem yok yapamam bunu. Ecemi bilerek öldürdü bunu bilerek yaptı. Ama onun suçu değilki lanet olası babamın karanlık işleri!! Babamdan da nefret ediyodum o günden sonra. O lanet işleri yüzünden benim canım yanmak zorundamıydı neden tüm sevdiklerimin ihanetine uğruyorum!!

___________________

Asya dan

Ya nerde bu kız telefonlarinada cevap vermiyo! Off ya offff!!

-Noldu bu kıza?

-Bilmiyorum ediz!!

-Ne cırlıyosun be!

-Kes sesini ediz!

-Şuna bak be  sen kim oluyosunda emir veriyosun!

-Emin ol ediz sana emir vermek dışında öyle şeyler yaptırırımki!

-Bekliyorum tatlım.

______________________

Azra dan

Hemen taksiye atlayıp eve gittim. Üstümü çıkartmadan yatağa girdim. Sanırım bir uyku çekip rahatlayabilirdim.

MAFYANIN DİRİLİŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin