Başımın ağrısına teşekkür ederek uyandım. Gözlerimi ovuşturup saate baktım. Ne! oha ya kaç kere aramışlar,aramlara ve mesajlara göz gezdirip telefonu kapatım. Lavobaya gidip elimi yüzümu yikadim. Dün olanları aklıma getirmemeye çalıştım. Ama şu lanet baş ağrım buna izin vermiyo.
_________________________
Biseyler atıştırıp odama çıkip hazırlanmaya başladim. Dolabimi açıp kıyafet aramaya başladim. Siyah dar yüksek bel pantolonumu altıma geçirip üstünede bordo yarim tişort geçirdim. arabama atlayıp asyanın evinin yoluna koyuldum.
___________________
Arabadan inip zile bastim. Sanırsın içeride mehter grubu var tabikide bu seste kim kapiya bakarki. Ohh be sonunda ağaç oldum burda asya!
Off ne çığırıyosun bee!! Hem sen dünün hesabini ver bakiyim?
-offff!! Asya offf bi içeri geciyim ne.dersin.
-başlama lan yine ukalalığina.
-kızım iyimisin sen?
-sence??
-kapa bi çeneni be!
-içeri gir azra dışarda tartışmayalım.
__________________
-bak asya harbiden iyi değilsin sen.
-ya nasıl iyi olmamami bekliyosun ya! Dün aniden ortadan kaybolan be miyim sanki! Insan bari telefona.cevap verir dimi azra! Ne.diye o çocukla gittin?
-hh-an-ggi çocuk canım.
-laga luga yapma azra kimdi o?
-lan kimse kim!!
-offf azra!!
-Doruk tamami doruktu!!!
-Neeee!! Yokk ya olamaz!
-Bende şaşırdım ama malesef işte oydu.
-ahh- ben üzgünüm tatlım yan-
-ne yani asya ne!! surda kafa dağıtmaya geliyoruz ama gördüğümüz muameleye bak!!
-bak üz-
-kes ya! En zor günümdede yanınma olmiyicaksan ne anlami var arkadasligin! Gidiyorum ben
-nereye!
-cehennemin dibine!
____________________
Kapıyı sertçe çarpıp dışarı çıktım. Arabama atlayıp sakin olmaya.çalıştım. Gözüm birden yan koltuktaki zarfa gitti. Off buda ne şimdi ya bu buraya nasıl girdi.. Aa tabi ya salak azra cami açık unutmuş. Zarfı elime alip acmaya çalıştım. Sanki içinde hazine varda böyle kapatmissiniz. zarfı açıp okumaya başladım.
Selam AZRA ÇELTiK... Sanırım şimdi bu zarf ne diye düsünuyosundur. Bunu öğrenmene daha var. Asıl konumuza gelelim. 'intikam' siz benim canımı aldınız kanımı tek varlıgımı aldınız. bunun cezasis kalıcağinimi düşündünüz?
Evett oyunumuza başlayalım senin en yakının kim azra? Dostunun.canı şuan tehlikede olabilir bence acele etmelisin...
BamAsyaa...
________________
Tüm var gücümle kapiya.vurmaya başladım. Asyaaaa!!! Hayir olamaz hayirrr!! Lanet olsun aç şu kapiyi!! Bu lanet kapıyi yüzüne çarptigim için özur dilerim asya... Bahçe kapisina gidip sert bişeyle cami kırdım... ne asyaaaaa!! Hayir yok olamaz bu hemen yanin koştum..telefonu çıkartıp ambulansi aradim...
Dayan be kardeşim ben sensiz naprim asya? Bunu bana yapma sen benim öz kardeşimsin asya.. Asyanin yanindaki kağıdı alıp okumaya basladim..
Bu sadece küçük bir uyarı azracım..