2

80 4 0
                                    

Multimedia Asya
Sabah gözüme vuran gunes isiklariyla gozumu actim . -"offff usumusum" diyerek oflandim . Lavobaya gittim rutin islerimi halletim . Telefonumu elime aldim 17 cevapsiz arama .
Arama kayitlari :
-BESILI CAMISIM (15)
-0538 *** ** ** (2)
Of bune ya yinemi sen diye dusunerek arama tusuna bastim .
+ Alo kimsin sen ?
- Kapiya gel Asyayla seni bekliyoruz .
+ Sana... dit dit dit
Hoduk ya kimsin sen . Hemen ustume beyaz sort beyaz sifon gomlek ve superga giyip kapiya indim. Asyama sarildim hemen . Ediz gene sert bakiyordu telefonunu eline aldi.
Kimden : Ediz
Eve cik o kiyafetini degis .
Bir telefona bir Edize bakmaya basladim . Asya hipnozmu oldun Azra diye cirlayinca kendime geldim. Asya arabaya gecti bende solugu Edizin yaninda aldim . Sen kim oluyorsun ya diyip tam vuracakken elimi havada yakaladi yaklasti ve gozumun icine bakti "Bana.kalkan.o.elini.kirarim.guzelim." dedi elimi birakti ve arabaya gecti . Korkmustum gozleri simsiyah olmustu . Bende arabaya gectim ve avm'nin onunde durduk . Ediz ellerini cebine soktu ve cool bi sekilde yurumeye basladi . Biz magaza magaza dolasiyor o herseye itiraz ediyordu . En sonunda kendime birkac jean aldim ve yemek katina ciktik buyuk boy pizza soyledik . Ediz ben Asya ciktik avmeden Asyayi eve birakti . Ve sahilin orda durdurdu arabayi .
Neden lan neden az soz dinlemiyorsun dedi. Soz dinletcek kadar onemli biri degilsin dedim . Gun gelicek pisman olucaksin Azra CELTIK dedi bindi gitti .

MAFYANIN DİRİLİŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin