A nyaralás igazán jól telt azzal a kivétellel, hogy Yoongi leégett és a szüleink is velünk lazítottak. Persze az anyukáink tekintetét nem kerülte el az, hogy gyűrűink vannak és azonnal kérdőre vontak. Ebből lett egy nagy veszekedés, amit Minie szakított félbe a sírásával. Szegénykém lázasra sírta magát és alig tudtam levinni, egész éjjel virrasztottam mellette, hogy ne szökjön vissza. Szerencsére másnap reggelre semmi baja nem volt a kislánynak.
Miniet rábiztuk a nagyapákra, akik előszeretettel vigyáztak az unokájukra, míg mi Yoongival elmagyaráztuk az anyukáinknak, hogy mit miért tettünk.
- De ez akkor sem a legjobb eljárás. - rázza anyu a fejét.
- Figyeljenek ide...
- Tegezz Jimin, már a család része vagy! - szól rám Yoongi anyukája.
- Jó! Figyeljetek ide. - szusszantok egy nagyot. - Egyikünk se akart nagy esküvőt eddig se és mivel ketten nagyon túlzásba estetek volna, így jobbnak láttuk azt, hogy így házasodunk össze.
- Biztos ne ünnepeljük meg nagyban? - kérdez anyu rá.
- Nem. - rázza meg a fejét Yoongi enyhén. - Családi körben még megünnepeljük, de nagy keretek között nem.
- Rendben. - mondja Myun. - Azért képeket kapunk?
- Természetesen. - nevetem el magam. - És kérlek ne haragudjatok ránk.
- Nem haragszunk, csak rosszul esett. - mondja anya. - Az volt a vágyam, hogy lássalak megházasodni, de látom, hogy Minie lesz az, akit láthatok megházasodni.
- Öntörvényű gyermek lesz, semmi esély rá. - mondja azonnal Yoongi, mire mellizmára csapok kezemmel. - Áu!
- Megérdemelted, ne törd össze a szívüket. - mondom azonnal. - Ha Minie úgy akarja, akkor látni fogjuk őt menyasszonyi ruhában. Nem akarok semmit ráerőltetni.
- Azért zongorázni megtanul, ugye? - kérdezi Yoongi halkan.
- Még szép! - válaszolom azonnal. - Olyan lesz, mint az apja!
- Haszontalan és mogorva?
- Tehetséges, naprakész és jószívű. - válaszolom és arcára puszilok.
Anyuék kuncogása szakította meg az idillünket.
- Volt nászéjszakátok? - kérdezi Myun kiváncsian.
- Volt, de nem háltuk el. - válaszolja Yoongi. - Bealudtam a tündérbogárral.
- A kanapén. - teszem hozzá. - Én meg mellettük egy fotelban. Szóval Yoongi megcsalt a lányommal az első éjszaka.
- Ha aludni kell, akkor aludni kell. - von vállat.
- Rég voltatok kettesben? - kérdezi anyu.
- Úgy hogy csak egymásra figyeljünk, Minie születése előtt voltunk. - válaszolom. - Miért?
- Ha vigyázunk az unokánkra, akkor szántok magatokra időt? Egy jó kis randi kettesben? - néz ránk mosolyogva Myun.
- Yoongi, Jimin! - kiállt Yoongi édesapja nekünk, miközben az úszógumis Miniet hozza ki a partra. A vállai már leégtek, apa mögöttük kullog teljesen vizesen.
- Mi a baj? - sietek eléjük és átveszem a leányzót. - Oh!
- Oh, biza. - bólogat apa.
- Máris kicserélem. - mondom nevetve, majd a helyünkre megyek. Yoongi segitségével leveszem Minieről az úszógumit, majd kicserélem az úszó pelusát egy másikra. Míg Yoongi a lányunkat fogja, addig bekenem a kicsi hátát és megigazítom rajta a kis virágos sapkáját. Már el is aludt apja karjaiba.
- Olyan, mint te. - kuncogom el magam, majd férjem hátát is bekenem és az árnyékba tessékelem őket.
- Mit szólsz Jimin? - kérdezi anyu tőlem és felszusszanok.
- Mihez? - kérdezi apa kiváncsian.
- Vigyázunk a csöppségre, ameddig randiznak. - válaszolja Myun.
- De este meccs van! - mondja Yoongi apja, egy karoncsapást kap feleségétől. - Jól van, elvállalom.
- Jól van. - egyezek bele. - De ha valami baj van, hívtok. Könnyen elalszik és sokat is fog enni. Viszek át pelenkát is, ha pedig felkelne, akkor énekeljetek neki, mert attól megnyugszik...
- Jimin, rutin dolog ez nekünk. - mondja Myun rámmosolyogva.
- Jó, de Minie más! Törékeny kicsi kislány. De hagyni kell aludni, különben egész éjjel nyűgölni fog. - folytatom azonnal. - Az ujját szopogassa, ha elalszik, de jobb lenne a cumi. A rózsaszín kell neki, mert az jobban ízlik neki, mint a zöld.
- Jimin! - szól rám Yoongi, aki elnyúlt a takarón. - Ne most kezd el kioktatni anyáinkat! Tudják mit fognak csinálni, kérlek lazíts!
- Jó! - forgatom meg a szemeimet.
- Ne forgasd a szemeidet! - szólnak rám azonnal hárman, Yoongi, anyu és Myun egyszerre.
- Jól van na! - duzzogva ülök le férjem mellé. - Egyszerűen rosszak vagytok!
- Tudják mit csinálnak Jimin. - mondja sokkal kedvesebben Yoongi. - Hoztunk mi randizós ruhát?
- Azt hiszem van egy pár, de nem vagyok olyan biztos. - válaszolom bizonytalanul. - De nem muszáj elegánsak lennünk. Egy gyorsétterem is megfelel nekem.
- Mint a második találkozásnál? - kérdezi mosolyogva.
- Neked háromsajtos burger és kola, nekem egysajtos, nagy sültkrumpli, csokis shake, baracklé...
- Ne hagyd ki a csokis desszertet se. - teszi hozzá mosolyogva. - Oh és a pöttömnek gyerekmenü jár.
- Majd osztozok az enyémből. - puszilok Minie hátára óvatosan. - Úgy is a desszertet enné meg a kicsi.
- Meg pár sültkrumplit. - kuncogja el magát Yoongi, mire Minie megmozdul és ismét elhelyezkedik. - Ez az apád fulladjon meg.
- Segítek. - mondom és egy kicsit lennebb helyezem Miniet rajta.
- A lányunk meg akar ölni. - modja Yoongi, majd elneveti magát. - Szép halál lenne.
- De még nincs itt az ideje. - teszem hozzá és ráteritek a kicsire egy vékonyka kendőt.A nap további részében békében élveztük a tenger hűs vizét és anyuék társaságát is. Yoongival kicsit fellélegeztünk, mikor Miniet egyik kézből adták a másikba és foglalkoztak vele.
Estefele visszamentünk a szállásra, majd egy gyors tusolás és fürdetés után, elkészültünk mind a hárman.
- Átvisszük Miniet és mehetünk is. - kapom a vállamra a táskáját a leányzónak.
- Szerinted lesz baj vele? - kérdezi Yoongi, miközben Miniet felveszi, lányunk sóhajt egy nagyot.
- Nem lesz baj. - válaszolom. - Sóhajtás után pár perc és alszik, vigyük gyorsan!
- Igaz is. - bólogat, majd átvisszük a szülőkhöz.
Édesapáink a meccset nézik, míg anyáink beszélgetnek egymással. Érkezésünkre a két asszony azonnal elénk jön.
- Nemsokára elalszik. - mondja Yoongi és átadja Miniet anyukájának.
- Kábé három-négy óra múlva fel fog kelni, hogy egyen. - mondom. - A táskában van a cumisüvegbe a tápja, tejet keverjetek hozzá és rázzátok fel.
- Van cserepelus és ruha is, ha baleset történne. - teszi hozzá Yoongi, majd leveszi a vállamról a rózsaszín táskát. - Törlőkendő, hintőpor, két cumi, ezt oda is adom neki - nyomja lányunk szájába a cumit férjem. -, van még a ruhája és pelenka. Telefonszámot tudtok, hívjatok, ha nagy baj van.
- Nagy baj, ha lázas, ha vígasztalhatatlan, ha fáj a hasa...- kezdem sorolni.
- Menjetek már! - kezd el tolni anyu engem az ajtó felé. - Ránk bízhatjátok, elrendezzük a kicsit.
- Jó, de tényleg hívjatok, ha baj van. - kötöm az orrára anyunak. - Bármilyen dalra visszaalszik, csak legyen kellemes neki, jelzi ha nem az.
- Yoongi, vidd a férjed és menjetek randizni. - mondja Myun Yoonginak, majd karon ragad és a vállára kapva visz ki engem.
- Szeretlek Minie! - suttogom lányomnak, mielőtt becsukódik az ajtó. - Rakj le te állat!
- Oh, nem. - rázza a fejét. - Most kajálunk egy jót, utána visszajövünk és hajnalig szexelünk megállás nélkül.
- Yoongi! - kiáltom zavarba jőve.
YOU ARE READING
Fahéj És Cseresznyevirág-Yoonmin (Omegaverse) ✔
FanfictionJimin omega létére egy rendezvényszervező cég vezére, amivel nem kis meglepetést okozott az embereknek, ám az omegaléte nem mindig jókor jön. Yoongi alfaként elővigyázatos, ám mikor a lázban égő Jiminnel összefut nehezen tudja visszafogni magát. Va...