Minie a következő látogatásig nagyon nyűgös lett. Szinte nem aludt semmit éjjel, még úgy se, hogy Yoongi itt maradt éjszakára.
Nyugtalansága egészen addig tartott, míg anyuék be nem léptek a szobába és a kezükbe nem vették a kicsit. Rögtön elaludt, így csend volt a szobába.
- Milyen volt az első éjjel együtt? - kérdezi apa mosolyogva.
- Nem aludtunk semmit. - válaszolom. - Nagyon sokat sírt. Yoonginál sem nyugodt meg.
- És gondolkoztál, hogy mitől lehet? - teszi fel a kérdést.
- A kifakadásom miatt. - válaszolom azonnal. - Nem vagyok hülye, hogy ne tudjam, de kezd elegem lenni, hogy mindig a következő lépést várjátok tőlem. Tegnap született meg az első unokátok, már a második érkezését tervezitek, plusz még ott van az esküvő is, ami nem történt meg.
- Jimin egy kicsit legyél tekintettel ránk és Myunékra is - kezdi apa. - Igen azt szeretnénk, hogy összeházasodjatok, mert úgy gondoljuk itt az ideje. Egyedüli gyermek vagy és azt akarjuk, hogy jó legyen neked.
- Megkérdeztétek, hogy mi a jó nekem? - kérdezem halkan. - Mindig a ti akaratotok szerint cselekedtem, ameddig nagykorú nem lettem. Van életem, nekem is van családom, van szerelmem és gyermekem is.
- És boldog is vagy?
- Persze. - válaszolom azonnal. - Nekem nem kell papír ahhoz, hogy tartozzak valakihez. Ezt értsétek meg.
- Meg fogjuk, csak adj időt nekünk. - mondja kissé szomorkásan. - Anyádat elrendezem én.
- Rendben. - bólintok és felsóhajtok. - Köszönöm.***
Az egy hét olyan gyorsan telt el a kórházban, mintha pislogtam volna egyet. Szerencsére mindketten egészségesen hagytuk el az épületet a kislánnyal együtt és a hazafelé vezető út sem volt vészes.
A szobája készen állt arra, hogy beköltözzön oda, de sajnos az éjjeli járkálások miatt úgy döntöttünk, hogy inkább egy szobába alszik velünk.Ameddig Yoongi elaltatta a kicsi Miniet, addig én gyorsan letusoltam. Amikor visszatértem az ajtófélfának támaszkodva néztem kettejüket, ahogy Yoongi óvatosan ringassa a karjaiban a csöppséget, míg dúdol neki valamit.
Pár perc múlva rakja le karjaiból a picit és óvatosan takarja be az ágyában. Mögé sétálok és átölelem.
- A legjobb apa vagy. - puszilok csupasz vállára, hozzászokott, hogy félmeztelenül alszik.
- Ugyan, ez természetes. - megfordul ölelésemben és ajkaimra puszil. - Hiányoztál. Csendes a lakás nélküled.
- Azért, mert maga vagy a csendesség. - kuncogom el magam. - De örülök, hogy hiányolsz. Nekem is hiányoztál.
- Igazán? - kérdezi felvont szemöldökkel.
- Igen. - bólogatok mosolyogva, kezeimet derekára vezetem, majd fenekére. - És hiányzott a kerek feneked is.
- Neked van kerek feneked. - homlokomra csókol.
- Csak hiszed. - magamhoz ölelem. - De az izmos karod jobban tetszik.
- Jimin, nem durvulhatunk. - mondja azonnal Yoongi.
- Nem, mert Minie itt alszik mellettünk. - mondom komolyan. - De három hónapig biztonságos a szex.
- Nemrég engedtek ki, legalább holnapig várj!
- Holnap dolgozni mész. - mondom szomorkásan. - Fáradt leszel. Láttam a beosztást, három tárgyalás egy napon és még helyszínre is mész.
- Korán kelek. - megcirógatja orrával nyakam.
- Jól van. - szusszantok egy nagyot. - Kivárom. Te is vártál rám eleget, úgy fair ha én is.
- Köszönöm Jimin. - egy nagy puszit ad arcomra, majd ölbe vesz és az ágyba búj velem együtt. - Anyámék rágják a fülem, hogy házasodjunk össze.
- Az én szüleim is. - sóhajtok egyet és jobban hozzábújok. - De nem tudom hogy legyen.
- Szeretnél hozzám jönni? - kérdezi.
- Persze, nem hagynálak el. - válaszolom azonnal. - De megéri nekünk az a sok feszültség?
- A szervezés a munkánk Jimin. - válaszolja.
- Félre értesz. - mondom azonnal. - Tortakóstolás, meghívók, az emberek meghívása, kaja és sorolhatnám tovább. Magunknak csináljuk az egészet, mások megnézik és ünneplünk. Mivan akkor, ha azt akarom, hogy csak a kettőnké legyen az a pillanat?
- Arra akarsz kilyukadni, hogy házasodjunk össze úgy, hogy senki ne tudjon róla és Minie se legyen ott? - kérdezi.
- Minie a koszorúslányunk, ő ott lesz és két tanu elég. - magyarázom. - Mit szólsz? Senki nem szól bele és meglenne a kis családi idillünk?
- Átgondolom a dolgot. - válaszolja. - Nem hiába vagy te olyan okos.
- Sokat tanultam és olvastam. - mondom elnevetve magam. - A szüleink meg fognak haragudni.
- Mi se voltunk ott az esküvőjükön. - von vállat. - Te a lázadásoddal engem is rávettél a lázadásra.
- Ez van, ha a párom vagy. - puszilok ajkaira finoman.
- Jegyesed. - javít ki azonnal.
- Rendben, jegyesem. - kuncogom el magam. - Gyűrűt én kell vegyek magamnak?
- Van egy adag neked, onnan választasz egyet.
- Hah. - fordítok hátat neki azonnal. - Megkérik a kezem és rendes gyűrűm se lesz, csak bizsu.
- Milyet szeretnél? - nyakamba bújik.
- Válasz te Yoongi. - válaszolom és felszusszanok. - Lemérjük az ujjam és választasz nekem.
- Még véletlenül se jönnél velem, hogy együtt vegyük meg? - mormolja nyakamba.
- Veled megyünk cicám. - megsimogatom engem ölelő karját. - Egyúttal a gyűrűket le is tudjuk.
- Meg Minie fülbevalóját is. - teszi hozzá álmosan.
-Így van. - bólogatok, majd szerelmem felé fordulok. - Szeretlek Yoongi!
- Szeretlek Jimin. De mostmár aludj.
- Alszom. - mondom, majd egy puszit adok ajkaira, hozzábújva hunyom le szemeimet.***
Sajnos Yoonginak túl sok elintéznivalója volt a cégnél, így nem tudtuk hamarabb letudni a gyűrűket. Igyekeztem segíteni neki, de nem nagyon hagyta és Minie is lefoglalta minden figyelmemet. Nehéz lesz visszaszokni a munkába.
Az ékszerésznél körbejártunk és megnéztük a kínálatot.
- Van, ami tetszik? - kérdezi Yoongi, miközben megállunk ismét a gyűrűs pultnál.
- Az a hullámos tetszik. - mutatok a kiszemelt gyűrűre. - Olyan, mint a kapcsolatunk.
- Tényleg! - mondja és halántékomra puszil. - Mikor veszekedni kezdesz velem, pont így érzem magam.
- Volt időd elmenekülni. - mondom neki, majd az eladónak szólok, hogy felpróbálnám a gyűrűt.
- Volt, de választottam. - átveszi Minie tologatását, aki békésen alszik a babakocsiban.
- Egy kicsit nagy. - rázom meg a kezem egy kicsit, lötyög a gyűrű rajta.
- Méretre lehet csináltatni. - mondja az eladó. - Vagy vannak hasonló gyűrűk is.
- Nem, méretezés lesz. - mondom azonnal és lehúzom a gyűrűt, majd Yoongihoz fordulok. - Gravíroztatni szeretnél a gyűrűkbe?
- Igen. - válaszolja azonnal. - De válasszuk ki a gyűrűket.Megegyezés alapján kiválasztottam a fehérarany karika gyűrűket, amikbe Yoongi belediktálta a szavakat. Persze nem hallhattam, hogy mi az, mivel meglepetés lesz. Közben Minie is felkelt és kilötték a fülét, bár egy hang sem jött ki belőle. Szóltak, hogy mit kell tennünk a gyógyulás érdekében, majd megadták az időpontot, hogy mikor menjünk vissza a gyűrűkért.
ESTÁS LEYENDO
Fahéj És Cseresznyevirág-Yoonmin (Omegaverse) ✔
FanficJimin omega létére egy rendezvényszervező cég vezére, amivel nem kis meglepetést okozott az embereknek, ám az omegaléte nem mindig jókor jön. Yoongi alfaként elővigyázatos, ám mikor a lázban égő Jiminnel összefut nehezen tudja visszafogni magát. Va...