Úgy éreztem magam, mint akin átment egy autó. De amire jobban felfigyeltem az a zongora hangja. Emlékezetem nem csalt, akkor a Min lakásban, pontosabban a nappali egyik sarkában egy zongora állt, ami magányosnak nézett ki.
Gyönyörű és lágy dallamot játszottak rajta. Lassan ültem fel, homlokomról leesett a vizes borogatást szolgáló rongydarab. Az ablakon kinéztem, sötét volt már kint. Enyhén éreztem a méz, a dália és a fahéj illatát, de már nem voltak olyan zavaróak.Körbenéztem a szobában. Számomra idegen helyre kerültem, de azonnal rájöttem, hogy ez nem lehet más, mint Yoongi szobája. Egy kislámpa volt felkapcsolva az iróasztalnál, aminek a fénye egy csoportképet világított meg. Valamikor mesélt Yoongi a régi kosárlabdacsapatról, amiben benne volt, biztos ők voltak azok.
Lassan kelek ki az ágyból, majd elhagyom a szobát. Annyira kiismertem magam, hogy tudjam a fürdőszoba melletti szobából jöttem ki.
Végigmentem a kis folyóson és a nappali felé kanyarodtam le. Yoongi játszott a zongorán, miközben apja hallgatta a zenét. Anyja biztosan a konyhában van és mosogat, hallom a víz csorgását.Az ajtófélfának támaszkodom és onnan hallgatom a megnyugtató zenét. Egy gyerekkori emlék jut eszembe, amikor az iskolából hazafelé menet a zeneiskola épülete előtt mentem haza és hallottam egy hasonló játékot. Megálltam pár percre, hogy hallgathassam a játékot, majd mikor abbamaradt tovább sétáltam.
- Jimin! - felkapom fejem Yoongi hangjára, azonnal abbahagyta a játékot.
- Ne hagyd abba, játsz. - mondom azonnal, bemegyek a nappaliba és leülök az egyik székre az asztalhoz. - Kérlek játsz még olyan gyönyörű.Lassan ül vissza a helyére és kezd el újból játszani. Annyira megnyugtató számomra.
Apja feláll a kanapéról és leül mellém a székek egyikére. Nem szól egy szót sem egy ideig, a zenét hallgatja.
- Öt éves volt, mikor az óvónője feldezte a muzikális vonalait. - suttogta apja halkan nekem, nem beszélte túl a zenét. - Beírattuk zongorázni és hamar meg is tanult játszani.
- Zenészt akartak belőle? - kérdezem suttogva.
- Nem. - válaszolja. - Szerette a zenét és ez volt az egyetlen kérése felénk öt évesen. Már akkor is egyedülálló volt, sose kért segítséget.
- Sose?
- A mai napig nem. - válaszolta. - Elájultál, remegtél. Még nálam is gyorsabb volt, pedig melletted ültem. Olyan kétségbeesett volt a tekintete és segítséget kért tőlünk. Myun hamarabb reagált, mint én.
- Megijesztettem. - nézek Yoongi irányába. - Sajnálom, hogy elrontottam az estét.
- Ha nem ájulsz el, akkor másképp alakul a helyzet és haragban válunk el a fiúnktól. - vállamra rakja a kezét. - Jobban érzed magad?
- Sokkal, köszönöm. - válaszolom, felé fordulva mosolygok rá.
- Mikor derült ki, hogy terhes vagy? - kérdezi érdeklődve.
- Múlt héten. Nagyon sokszor mentem a mosdóba a rosszullétek miatt és aggódtam, ahogy Yoongi is. - válaszolom. - Volt gyanúm, de biztosra akartam lenni a dolgokkal kapcsolatban.
- Hogy fogadta?
- Ledöbbent. - mondom mosolyogva. - Nem hitte el és azt hittem elhagy, de nem tette meg. Akkor már rég megvolt a jelölése rajtam.
- Fájt?
- Egy kicsit. - válaszolok. - De inkább végigégette a testem.
- Hmmm. - elgondolkodik. - És mi a munkád Jimin?
- Egy szervezéssel foglalkozó cég vezére vagyok. - válaszolom, szemei kikerekednek. - Tudom, furcsa ezt hallani egy omega szájából, de tényleg így van. Yoongi is csatlakozott a csapatomhoz, bár ő a közvetlen közelemben dolgozik és ő fogja átvenni a vezetést, ameddig a pici elég nagy nem lesz, hogy nélkülözni tudjon.
- Szóval megbízol Yoongiban?
- Teljes mértékben, mert szeretem. Tudom és érzem, hogy jó ember. - hasamra simítok. - És jó apa is fog lenni. De ez nem azt jelenti, hogy nem nézek a körmére a cégemet illetően. Ott leszek, csak a háttérben.
- Esküvőn gondolkoztatok? - meglepődök.
- Még nem. - válaszolom. - Túl gyorsan haladtunk az elmúlt két hónapban. Szerintem Yoongi fejében sem fordult meg az esküvő.
- Ismerem a fiam annyira, hogy tudjam kit nem akar elveszíteni. Biztosan el fog venni, de a megfelelő időben fogja feltenni a kérdést neked. - magyarázza.
- És Mrs.Min hogy gondolja? Elég jónak tartanak Yoongi mellé?
- Én jónak tartalak. - válaszolja biztatóan. - Az, aki ennyi érzelmet tudott kihozni a fiamból és kihozza belőle a maximumot, csakis jó lehet.
- Igyekszem, de Yoongin is múlik. - teszem hozzá.
- Igaz. - helyesel.Yoongi zongorázását addig hallgassuk, ameddig be nem fejezi. Biztatóan mosolygok rá, mikor rámnéz. Felállok a székről és odamegyek hozzá, leülök mellé. Átkarolja vállamat és magához húz egy ölelésre.
- Aggódtam. - suttogja.
- Jól vagyok. - mondom azonnal. - Kicsit sok volt a feszültség és az illat.
- Sajnálom, az én hibám.
- Dehogy a te hibád. - ellenkezek. - Te nem tehetsz róla, ahogy egyikünk sem. Csak egy sima rosszullét.
- Ahogy gondolod. - sóhajt egy nagyot.
- Nagyon szépen játszasz. - dícsérem meg.
- Köszönöm. Ki akarod próbálni?
- Én nem tudok játszani rajta. - tiltakozom azonnal.
- Nem is játszanod kell, csak leütöd a billentyűt. - lenyom három billantyűt egymás után.
- Megpróbálkozom vele. - adom be a derekam és teljes mértékben figyelem, ahogy ismét leüti azt a három billentyűt.
- Gyere közelebb. - csússzan odébb egy kicsit és átveszem tőle azt a három billentyűt. Félve ütöm le őket, majd ránézek. - Ügyes vagy Jimin!
- Zongoráztam. - mondom boldogan.Yoongi arra kért, hogy továbbra is három billentyűt nyomjak le, de egy kicsit mélyebb hangokat. Meg is mutatta, de nem tudtam mire vélni a dolgot.
- Folyamatosan játszd azt a hármat. - tájékoztat, majd nekikezd a tényleges játéknak, míg én azt a három hangot ütöm le folyamatosan.
Elég furcsa volt, hogy ketten zongorázrunk, bár az én feladatom nagyon egyszerű volt, de megelégedtem vele. Yoongi briliáns volt, ahogy eddig is.A dal végén egymásra mosolyogtunk és boldogan szusszantam fel. Egész jó volt játszani egy kicsit.
- Yoongi, lassan hagyd abba a zenélést Lee asszony megint panaszkodott a hangoskodás miatt. - jön be az anyja, miközben kezeit törli egy konyharuhába. Kicsit meglepi, hogy én is ott ülök.
- Már abbahagytuk. - mondja Yoongi mellőlem, egyik kezét vállamon pihenteti, míg a másikat a combomra teszi. A szemem sarkából pillantok le a combomra, tudja jól, hogy a gyengepontjaim közé tartozik a combom is.
- Nahát! - néz végig rajtam az asszony. - Már jobb színben vagy Jimin, jobban is érzed magad?
- Jól vagyok, köszönöm. - válaszolok mosolyogva. - És köszönöm a gondoskodást is.
- A fiam intézett mindent. - tájékoztat.
- Szeretnék öntől is elnézést kérni a viselkedésem miatt. - állok fel a zongora elől. - Nem illően mutatkoztam be és a vacsora alatt sem voltam a legudvariasabb, pedig anyukám úgy tanított, hogy meg kell adni mindenkinek a tiszteletet.
- Oh, hát semmi probléma. - mondja meglepetten. - De következő alkalommal biztos másképp fog lenni.
- Remélem igen és előre is bocsánat, hogy ha valami problémát okoznék ismét. - nézek reménykedve anyósomra.
- Ugyan, elnézzük a terhesség miatt. - lép Yoongi apja párja mellé és halántékára csókol. - Ne fogd szigorúan, jó fiú.
- Meglátom. - suttogja, de hallok minden egyes szót.Mivel elég későre járt, így Yoongival hazamentünk. Szerencsére visszafele a lifttel nem volt probléma, sőt egész jól bírtam. Az autóúttal sem volt probléma, de a cukorkákat hátraraktam, hogy ne is lássam őket. Szinte biztos vagyok benne, hogy az okozta a kellemetlenséget.
Persze Yoongi célzását a zongoránál nem felejtettem el, amint a lakásba értünk azonnal egymásnak estünk.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fahéj És Cseresznyevirág-Yoonmin (Omegaverse) ✔
FanficJimin omega létére egy rendezvényszervező cég vezére, amivel nem kis meglepetést okozott az embereknek, ám az omegaléte nem mindig jókor jön. Yoongi alfaként elővigyázatos, ám mikor a lázban égő Jiminnel összefut nehezen tudja visszafogni magát. Va...