one, cold'

617 50 32
                                    

elimi yine boşluğa uzatıyorum, kaçıncı defa uzattığımı bilmeyerek. yalancının tekisin, seo soojin. bir kez daha anlıyorum bunu. söz vermiştin bana; ellerin soğuduğunda tutacağım, sımsıcak yapacağım diye. soğuk ellerimi ısıtacak sıcak bir el yok şu an yanımda.

çok üşüyorum ben soojin. sensizlikten midir yoksa kendime düzgün bakmamamdan mıdır bilemiyorum. özledim seni soojin. tek bildiğim gerçek bu. sayıklayıp duruyorum seni özlediğimi. bana deliymişim gibi bakıyorlar, bazen dile de getiriyorlar. öyle anlarda bana öğrettiğin şeyi yapıyorum soojin. gülümseyip, "evet, ona olan aşkımdan delirdim" diyorum. bu kez de bana acıyarak bakıyorlar. ama kafaya takamayacak kadar yorgunum. sadece seni özlerken yorgun olmuyorum. hayatımdaki yerini sen siktiri çekip gittikten sonra anlamam çok mu salakça soojin?

yoksun soojin, ve ben yine üşüyorum. tanrı aşkına, ne zaman geçecek bu üşümem? bana hep, "cevabını bildiğin sorular sorma sevgilim." derdin. ama emin olmam gerek soojin. sen söyle, ne zaman geçecek üşümem? sarılman gerek bana. bir daha beni bırakmayacağını hissettirmen lazım soojin. tek suçlu sensin bu hikayede. o yüzden affettirmen gerek kendini. tekrar sev beni soojin. söz veriyorum sana, sıcak ellerini belime dokunmak için tişortümden içeriye soktuğunda karışmayacağım sana. ya da sadece gel. kendini affettirmene gerek yok, beni tekrar sevmene gerek yok, bana sarılmana gerek yok, beni tekrar bırakmayacağını hissettirmene de gerek yok. sadece gel. hangi cehennemdeysen oradan çık, ve gel soojin. çünkü ben dayanamıyorum. sadece seni özlediğimi tekrarlıyorum ben.

miyeon çok kızıyor bana. senin yokluğuna alışamayan tek ben kalmışım, öyle dediler. işler bu kadar hızlı ilerliyormuş demek ki. ben ise hala seni sayıklıyorum burada aptal aptal.

ölü değilsin soojin. ölü değilsin ama neredesin bilmiyorum da. yoksun sen soojin. ve korkuyorum ben bu defa da. hep yanımda olan sevgilim artık yok. napıyorsun, nasılsın onu bile bilmiyorum. bazen keşke ölü olsaydın diyorum, alınma bana ama. gerçekten, keşke ölü olsaydın seo soojin. o zaman daha kolay olurdu kabullenmesi. o ölü shuhua, kabullen derdim. kabul edemediğimde mezarına giderdim soojin. şimdiyse elimden bir şey gelmiyor. sen yoksun, ve ben kanıyorum. canım acıyor soojin.

üşüyorum ben soojin. ısıtman lazım beni. geri gelmen lazım. çünkü sensiz olmuyor.

-

aslinda sonra paylasacaktim ama neden misuyu zirlatmayayim dedim 😋😋

misu kim demeyin ne ben aciklarim ne o ortaya cikar 💔

yası tutulamayan ölülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin