seven, alone

141 26 6
                                    

sshu'm..

özledim seni. seni bırakan bendim ama özledim  yine de. kızgın mısın bana? ah, sormak bile saçma olacak sanırsam.. öylesindir tabii ki.. ama bilmeni isterim ki hasta bedenim fazla dayanamayacağa benziyor.

gittiğim günden beri sana bunları yazıyorum sshu. sana asla ulaşmayacak şu kağıtlar o kadar acınası ki aslında, bazen yakasım geliyor hepsini. ama sevgilim, bu aciz halimi görüp anlasınlar diye hepsi.

gitmekten korkmuyorum sshu, biliyor musun? çünkü eminim ki kızlar sana iyi bakacak. keşke erken fark etseydim, kurtulsaydım bu illetten ama olmadı işte. özlemim ve hastalığım ile bu odada sıkıştım kaldım. üşüyorum, korkuyorum aslında. ben hiç sevmem ki yalnız olmayı. garip, soğukluk var sanki yanımda. ben sana alışmıştım sshu. sen olmayınca.. ah gerçekten cok kötü hissediyorum ben sshu. seni bırakmamalıydım, lanet olsun ki bırakmamalıydım sshu. ama yapamadım sevgilim. anlar mısın beni? sana bu kötülüğü yapamazdım, seni bu acıyla baş başa bırakamazdım işte. yükleyemezdim sana bunun sorumluluğunu. affet beni, yalvarırım sshu..

kapına dayanıp hıçkırarak ağlamak istiyorum. biliyorum, bana kırgın ve kızgın olsan da açacaksın o kapıyı. dayanamazsın ki sen bana. özledim, gözyaşlarının tuzlu tadını bile özledim sshu.

sana çok acı çektirdim mi sevgilim? özür dilerim.. hepsi için özür dilerim.. ama istemesem de gidecektim ki sshu. bu canımı çok fena acıtıyor.

eğer yanına gelsem, açar mısın kollarını bana sevgilim? son kez de olsa evime gidebilir miyim? işe yaramayan ilacımı alabilir miyim? senin her şeyin olabilir miyim yine?

bensiz devam edebiliyor musun? ben başaramadım galiba.. kavga ettiğimiz gün kafamda dönüp duruyor. sana nasıl öyle şeyler söylemeye cüret ettim? çok acıdı mı canın sevgilim? kriz geçirdiğinde her zaman yanına olup elini tutacağım demiştim, üzgünüm tutamadım ben bu sözümü de. bir soru daha sormam lazım sana sevgilim, bir sözümü daha tutmasam olur mu?

sshu. ben her şeyi bitirmek istiyorum. kucağında olmak istiyorum, bu lanet hastane odasında değil. biliyorum, her seferinde bencillik yapan ben oldum ama izin ver son defa yapayım bencillik.

sana bunu yapmaktan nefret ediyorum, ama yapman lazım. bu lanet hastalık yüzünden ölemem, anlıyor musun? kendi ellerimle yapmalıyım.

-

sonraki bolum final.....

sonunu boyle yapmayacaktim ama iste canim istedi

soojini de anlamalisiniz aslindq 😕 ben cok uzuluyorum su iki asigim kaderine amina koyayim ya.

yası tutulamayan ölülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin