tw//// drugs, uyusturucu
boşluk. sensiz boşluk hissediyorum. bana bu kadar zarar verdiğin için sana ne kadar kızgın olsam da deliler gibi aşığım sana seo. bu daha da kızdırıyor beni. yoksun, boşluk var yanımda hem de senin yüzünden ama ben yine de seviyorum seni. insanı kendine bağlıyormuşsun gerçekten. senin hakkındaki en ufak şeyi bilene özledim. nasıl anlatılır emin ol bilemiyorum ama özledim sevgilim. geri gelip en azından ayrılsan benden bu kadar kırılmazdım sana. kendini benden uzaklaştırarak iyi bir şey mi yapıyorsun seo? canım acıyor. iğrenç hissettiriyor. belki yüzüme bir iki tokat atsan daha iyi hissettirirdi. sen dokunurdun çünkü bana. emin ol dokunuşunun her türlüsüne ihtiyacım var, kiraz rengindeki dudaklarına ihtiyacım var, tapılası gözlerine ihtiyacım var, canımı verebileceğim bedenine ihtiyacım var. en önemlisi benim sana ihtiyacım var soojin.
hayır yani, neden kabullenemedim ki beni bırakışını? nesi zor ki bunun? nesin sen soojin, nasıl sana bu kadar bağladım? kalbim acıyor benim. yoksun, yoksun ve yoksun. sabah kalktığımda boşlukla uyanıyorum soojin, boşluk. ben yatağımda tek kalkmaya alışamam ki soojin. senin güzel öpücüklerin olmadığı sürece sabah olmuş gibi bilene hissedemiyorum ki. özlüyorum, çok özlüyorum. geri gelmeyecek misin buna karşın soojin?
biri nasıl özlenir bilmiyormuşum ben. önceden yaşadıklarım özlem değilmiş meğer. şimdi anlıyorum, lanet olsun ki şimdi anlıyorum soojin. düşündüğümden daha çok acıtıyormuş canının yanında olmaması. ben hiç hayal etmezdim ki seo; ne kadar ayrılık şarkısı yazsamda ben asla senden ayrıldığımı, seni özlediğimi, senin geri dönemene ihtiyaç duyduğumu düşünerek yazmadım. hep film, diziydi benim ilhamım, şu an da ise sensin o lanet olası ilhamım.
uyuşturmuşsun beni ya. gerçekten komik. bir şeye bağlanmam ben derken nasıl da sana uyuşturucu gibi bağlandım? almazsam çıldırıyorum. kimse uyuşturucuyu aniden bırakamaz seo soojin. aslında en iyi senin bilmen lazım yine, kardeşin yüzüden. krize girdiğinde nasıl ağladığını bir ben bilirim soojin. şimdi de ağlıyor musun soojin? ağlıyorsan lütfen ağlama. sen dönünce iyi olacağım çünkü. beni uyuşturan uyuşturucuma kavuşacağım. unutacağım her şeyi, mutlu olacağım. tek dileğim bu seo, uyuşturucuma kavuşmak.
uyuşturucuya, sana ihtiyacım var soojin. bana vermen lazım onları, uyuşmam lazım senin güzelliğinle. geri gelmen lazım. çünkü sensiz olmuyor.
-
ya ben bu fici yazarken cok uzuluyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yası tutulamayan ölüler
Short Storybana son dediğin şey geri döneceğimdi ve ben de bu yüzden kapıda bekledim. hasta olduğum için kızma sevgilim, bunu sen istedin. sooshu