[parkjm_0 ve je0njeonggk dm]
parkjm_0:Bizi sen Mahvettin Jeon.
je0njeonggk: Arkadaş olarak ayrılmıştık diye
hatırlıyorum Jimin?parkjm_0: Bu gene de ilişkimizi
ve beni yıktığını değiştirmiyor?
Özelliklede ortak arkadaşımızla aldatırken.je0njeonggk: Ağızını topla jimin.
parkjm_0: Beni aldatıp böyle konuşman komik Jungkook.
je0njeonggk:Jimin.
Ben seni aldatmadım.
Arkadaşça ayrılalım
dedim sende kabul ettin
ve senden sonra
Taehyung ile oldum?parkjm_0:Biz ayrılalı 2 ay oldu Jungkook farkında mısın.
je0njeonggk:Evet farkındayım?
parkjm_0: Sen 1 ay içinde aşık olucak biri değilsin Jungkook.
Olsan bile 1 ay içinde sevgili olmazsın.
Bu yüzden biz ayrılmadan önce Taehyung'a aşık olduğun ortada
Beni kandıramazsın Jeon Jungkook.(Görüldü 00:34)
Jimin'den
Elimden telefonu bırakıp dağılmış yatağımdan kalktm saat 00:40 olmasına rağmen üstümü giyinip dışarı çıkmaya karar verdim. Evime yakın olan cafeye gitmeye karar kıldım gece saat 3'e kadar açıktı ve sahibi arkadaşım Seokjin'di, boş zamanlarımda gidip ona yardım ediyordum. Tabikide para karşılığında etmiyordum nasılsa o benim en yakın arkadaşımdı.
Üstüme beyaz t-shirt, deri ceket altıma ise deri pantolon giydim, dağılmış olan sarı saçlarımı yandan ikiye ayırdım en azından bir şeye benzemişti, son olarak takılarımı takıp dışarı çıktım.
Jimini buna benzer düşünün*
Evden çıktıktan sonra 10 dakikalık uzaklıkta olan cafeye doğru yoluma koyuldum. O cafeye hem arkadaşım hemde sahil olduğu için gidiyordum. Hyung ile dertleşirken bir yandan o güzel deniz kokusunu içe çekmek beni rahatlatıyordu ama bir yandan da üzüyordu. Çünkü oraya Eski sevgilim olan Jungkook ile gelip birlikte geçirdiğimiz zamanlar aklımda canlanıyordu. Bunları düşünürken cafeye vardığımı fark ettim, hemen içeri girdim seokjin hyung masalarda eksik bir şey var mı diye kontrol ediyordu. Çok müşteri yoktu çünkü saat 01:04 geçiyordu. Hemen hyung'un yanına gidip arkadan ona sarıldım oda birinin sarılmasını bekliyormuş gibi arkasına dönüp oda bana sarıldı. Aslında şaşırmadım, genelde her akşam buraya geliyordum oda alışmıştı.
"Hoşgeldin ufaklık" dedi gülümseyerek hyung. Bende ona karşı gülümseyerek "Hoşbuldumm hyung seni özledim" dedim. Gülerek "Daha dün burdaydın hemen nasıl özledin?"
dedi karşılık olarak "İstemiyorsan bir daha gelmem hyung" dedim yüzümü asarak, kahka atarak "Sen olmadan burası çok sıkıcı oluyor miniğim her zaman gel" dedi daha çok sarılarak bana gözlerim dolmuştu bende daha çok sarıldım ona biraz sonra ayrılmıştık dolan gözlerimi sildim görmesini istemiyordum. Ağladığımdan değil öyle konuşması mutlu etmişti beni daha sonrasında ona yardım etmeye başladım gelen müşterilerden sipariş alıyordum. Saat 02:16 geçiyordu cafenin kapanmasına az kalmış müşteriler azalıyordu. Hyung'un yanına mutfağa gitmiştim birşey lazım mı diye o hayır diyince bende müşterilere geri döndüm mutfaktan çıkıp masaların olduğu yere gelince tam karşımda ki masada Jeon Jungkook ve beni aldattığı arkadaşımız Kim Taehyung otuyordu hemde el ele.417 kelimede bitirdim yeni bölüm yazmaya gidiyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Neden, Neden bitti? " Jikook♡
FanfictionTexting/Düz yazı Kitabın konusu: Park Jimin ve Jeon Jungkook birbirine aşık iki çiftti ilişkileri çok güzel ve sağlıklı ilerliyordu, ta ki Jeon Jungkook sevgilisi Park ile ortak arkadaşları olan Kim Taehyung'a aşık olup sevgilisi ile olan ilişkisin...