Jimin'den
Uyandığımda saat öğlene geliyordu.
Karşımda savunmasız bebek gibi uyuyan bir Jungkook vardı. Onu izliyordum, elimi yanağına koyup okşamaya başladım ve yaklaşıp dudağına kısa bir öpücük koyucaktım ama koyamadım, Jungkook öpüşmeyi devam ettirdi."Sen uyumuyor muydun?" diye sordum sinirli olduğumu düşünen bir ifade ile.
O ise bana sırıtarak bakıyordu "Uyumuyordum sadece gözlerimi açmak istemedim güzelim" dedi. Ve tekrar öptü.
Hızlıca yataktan kalkıp kahvaltı hazırlamak için mutfağa gittim kahvaltı hazır olunca jeongguk ile birlikte kahvaltı yaptık.
Kahvaltıdan sonra giyindik, Jungkook ile birlikte dışarı çıktık o işleri olduğunu söyledi ve gitti.
Bende Tae'yi aradım. Onunla konuşmak istediğimi söyledim kabul etti. Bir cafede buluştuk ve şuan karşı karşıya oturuyorduk.
Konuşmaya ben başladım, "Neden yaptın bunu." diye soru sordum.
Bana anlamaz bir iradeyle bakarak "Neyden bahsediyorsun chim?" dedi. "Anlamamazlıktan gelme Tae, Jungkook'u neden zorladın." dedim sinirli şekilde o da bana sinirli bakıyordu.
"Seni ilgilendirmez Jimin" dedi masadan kalktı, arkasını dönüp yürümeye başladı.
Arkasından bağırdım "Jungkook benim sevgilimdi ve aldatılan bendim bilmeye hakkım var ve bu burada bitmeyecek yapıcaklarımı bekle Kim Taehyung." dedim.
Tae korkmuş gibi görünüyordu bende onu umursamadan kalktım ve o yürüyüp cafe'den çıktıktan sonra bende çıktım ve yürümeye başladım.
Jungkook'u aramaya karar verdim, telefonumu çıkarıp Jungkook'u aradım bir süre çaldı fakat telefonu açmadı.
Tekrar tekrar aradım fakat tekrar bir cevap alamadım,başına bir şey gelmiş olabilir mi diye düşünüyordum. Endişeliydim.
Jungkook'tan
Jimin'in yanından ayrıldıktan sonra instagram'dan Namjoon denen herife yazdım.
[kmnamjoon96 ve je0njeonggk dm]
je0njeonggk: pşt baksana bir iki
çift lafım var sanakmnamjoon96:??
je0njeonggk:Jimin'den uzak dur.
kmnamjoon96:Anlamadım?
je0njeonggk:Neyi anlamadın lan Jimin'den uzak dur ona
bir adım bile yaklaşma.kmnamjoon96:Pardon da Jimin'in neyi oluyorsun da ona yaklaşıp yaklaşmayacağım konusunda karar veriyorsun?
je0njeonggk:Sadece şunu söyleyeceğim.
Civcivim'den uzak dur yoksa istemeyeceğin şeyler .(Görüldü)
"Neyi oluyormuşum seni ilgilendirir sanki.""O herif hiç hoşuma gitmedi onu ellerimle boğmak istiyorum. "
Yazardan:
Jungkook, Namjoon'a karşı pek iyi duygular beslemiyordu bu yüzden ona herhangi bir şey yapabilirdi.
Jungkook bu olanları kafasından silip
telefonuna gelen bildirimlere baktı.Jimin
Jungkook nerdesin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Neden, Neden bitti? " Jikook♡
FanficTexting/Düz yazı Kitabın konusu: Park Jimin ve Jeon Jungkook birbirine aşık iki çiftti ilişkileri çok güzel ve sağlıklı ilerliyordu, ta ki Jeon Jungkook sevgilisi Park ile ortak arkadaşları olan Kim Taehyung'a aşık olup sevgilisi ile olan ilişkisin...