(9) Benim olana göz koyamaz Park.

135 6 27
                                    

Jungkook'tan

O kadar sinirlendim ki o an telefonu kırıcak kadar sıktım saat 02:10 geçiyordu ama saati umursamadan direkt Jimin'i aradım

Aranıyor..

Çalıyor..

Jimin:Efendim jungkook bir sorun mu var?

Jungkook:Nerdesin Jimin.

Jimin:Bir arkadaşımdayım?

Jungkook:O siktimin arkadaşın evinin konumunu veriyorsun bana gelip seni alıcam.

Jimin:Ne saçmalıyorsun sen?

Jungkook:Jimin bir daha söylemeyeceğim bana o siktimin arkadaşın evinin konumunu ver yada kendin ordan çıkıp sahile gel kararını verip bana yaz hemde çabuk ol.

Arama Sonlandırıldı.

Jimin'den

Jungkook'un ne dediğini anlamamıştım ama gitmezsem bir dengesizlik yapabilirdi bu yüzden göze almamak en iyisiydi yarı uyanık yarı uyuyan Namjoon'a karşı konuştum "Namjoon üzgünüm ama benim gitmem lazım" dedim o bana "Neden bir sorun mu var?" dedi, "Aslında var gibi ama önemli bir şey değil" dedin ve ayağı kalktım üstümü değiştirmeye gittim döndükten sonra Namjoon'a sarılıp gülümsedim "Her şey için teşekkür ederim bir daha ki sefere benim evimde oluruz" dedim oda bana gülümseyip beni onayladı.

Namjoon'un evinden çıktığımda motorumun yanına geldiğimde Jungkook'a yazdım.

[parkjm_0 ve je0njeonggk dm]

parkjm_0:Sahilde bekle beni.
(Görüldü 02:21)

Jungkook'a yazdıktan sonra motoruma binip evimin orda ki sahile gittim geldiğimde motoru köşeye bir yere park edip sahile yürüdüm ve orda beni bekliyordu. Yanına geldiğimde bana baktı sinirli görünüyordu.

3. Şahıstan

Jimin Jungkook'un sinirli olduğunu görünce minik tavşana sordu "Az önce ki tavrın neydi? Noldu bu kadar acil hem neden sinirlisin sen?" diye sordu minik civciv. Jungkook ise Jimin'e yaklaşıp aralarında sadece bir adım bırakmıştı Jungkook sinirle Jimin'e Doğru eğildi ve "Az önce evinde olduğun ve resim paylaştığım kişi aynı kişi mi ve o kim?" diye sordu. Jimin ona göz devirerek "Seni ne ilgilendirir?" dedi bu cevap Jungkook'un daha çok sinirlenmesine sebep oldu. "Bir daha onunla görüşmeni istemiyorum Jimin" dedi
Jungkook Jimin ise ona "Kiminle görüşeceğime karar veremezsin Jeon." Jungkook Jimin'in her dediği cümlede daha çok sinirleniyordu ama sinirlenmesin de haksızdı. Onu aldatan kişiyken ne ara kıskanan olduğunu bilmiyordu Jungkook. Konuşmaya başladı sinirli tavşan "O adam sana güzelim diyor nasıl karışmamamı bekliyorsun hemde benim olana güzelim derken park Jimin?" sinirli tavşan konuşurken sonlara doğru dediklerini vurguladı. Minik civcivi'in ise kafasında sadece bir cümle yankılanıyordu.

"Benim olana güzelim derken park Jimin?"

Jimin Jungkook'un dediğiyle şok olmuştu kalp ritmini hissetmiyordu kalbi o kadar hızlı atıyordu ki sesinin duyulmasından korktu, bir kaç saniye içinde kendine gelince "Ne zamandan beri seninim aldattığını bile bile seni affetmemi falan mı bekliyorsun Jungkook?" dedi Jimin, Jungkook artık dayanamıyordu gözleri dolmuştu o yaptığı hata yüzünden şuan karşısında duran minik bedene sahip olamıyordu. Jungkook daha fazla dayanamadı dizlerinin üstüne çöktü, saklayamadı göz yaşlarını. Jimin ise dıştan sert görünen ama içi küçük bir çocuk gibi olan bedene bakıyordu. Karşısında ki beden her ağladığında içinde fırtınalar kopuyordu. Daha fazla dayanamadı Jimin kendi kendine fısıldanan bedenin yanına çöktü, minik tavşan kendi kendine fısıldayarak "İstemedim zorla yaptırdı", "Sadece sana zarar gelsin istemiyordum ben", " Bilerek aldatmadım" diye söyleniyordu. Jimin duyduklarının üstüne bir kez daha şok geçirdi ne olduğunu çözemedi. Ne ifade etmeye çalışıyordu Jungkook diye düşündü Jimin, minik tavşanın daha fazla ağlamasına dayanamadı minik beden kollarının arasına aldı onu saçlarını okşadı, sakinleştirdi.

"Neden, Neden bitti? " Jikook♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin