(4) Unutmayı deniyorum.

164 10 27
                                    

Düşüncelerle boğulurken yatağa girip yatmaya karar verdim, kendimi yatak odasına attım üstümü değiştim ve yatağıma girip düşüncelerden kurtulup güzel bir uyku çektim.

Uyandığımda saat 10:58'di esneyip kalktıktan sonra banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve aşağı mutfağa indim. Kendime bir kahve yaptım onu içtikten sonra tekrar yukarı çıkıp üstümü değiştirdim. Üstüme beyaz bir t-shirt altıma koyu renklere yakın gri eşofman giydim ve üstüme de üşürsem diye sweatshirt aldım gri tonlarında onu da belime bağladım ve evden çıktım.

Benden 2 yaş büyük olan hoseok hyung'u aradım bir şirkette çalışıyordu oranın patronuydu aradığımda 2 çalıştan sonra açtı
"Hyung nasılsın seni özledim"dedim
" İyim jiminie sen nasılsın bir sorun mu var sesin kötü geliyor?" dedi bir iki saniye sonra cevap verdim "Hayır hyung iyiyim bir sorun yok şey için aramıştım yanına gelebilir miyim?" diye sorduğumda "Sorman hata istediğin zaman gelebileceğini söyledim bekliyorum seni görüşürüz chim" dedi ve kapattı mutlu olmuştum bu kadar güzel arkadaşım arkadaşlarım olduğu için, kulaklığımı çıkarıp taktım ve müzik açıp yürümeye başladım. Motorum olduğu halde yürüyüş yapmayı daha çok seviyordum 30 dakikalik yürüyüş ve koşu sonucu hyung'un şirketine varmıştım içeri girdim öncedne geliceğimi güvenliklere söylemiş olmalıydı ve öyle olmuştu zaten de, asansörlerin oraya yürüyüp asansör düğmesine bastım ve beklemeye başladım asansör gelince bindim ve en üst kata çıktım Hoseok'un kapısına gelince kapıya vurdum içerden ses gelince girdim gülümsüyordu ve yanıma gelip bana sarıldı. Bende sarıldım biz sarılmayı bitirdiğimiz sırada içeri tanımadığım ama bir o kadar da yakışıklı biri girdi.

O kadar dalmışım ki içeri giren yakışıklıya hyung'un seslendiğini anca duydum duyduğumda karşımda ki yakışıklı ile tanıştırıyordu beni
"Jimin bu Namjoon 25 yaşında kendisi benim ortağım" ağızımın suyu akarken konuştum " Merhaba bende Jimin 24 yaşındayım"dedim gülerek oda bana gülümsedi "Çok güzel gülüyorsun.." diye ağızımdan kaçırdım. Joon daha çok gülümseyerek "Teşekkür ederim bayım" diyerek göz kırıptı çok utandım o cümleyi ağızımdan kaçırdığım için daha sonra namjoon görüşürüz diyip çıktı umarım görüşürdük. Ve sanırım aşık oluyordum ben Park Jimin tekrar aşık oluyordu.


Saçma oldu ama minimoni shipliyorum bir yandan da üzgünüm🥺

"Neden, Neden bitti? " Jikook♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin