Onları öyle görünce bir anda dünyadan kopmuş hissettim. Birbirlerine çok aşık bakıyorlardı, bizim eskiden birbirimize bakışlarımız gibi. Çok hayal kırıklığına uğradım o kadar kurduğumuz hayaller, geleceğimiz hepsi çöp olmuştu.
Derin bir nefes alarak dolu gözlerim ve kırık kalbim ile onların yanına doğru yürüdüm, beni yanlarına gelince fark ettiler ve bana baktılar sakince gülümseyerek "Hoşgeldiniz efendim ne alırsınız?" diye sordum ikiside bana biraz şaşkınlık ile bakıyordu.
Taehyung Jungkook'a bakarak "Sen ne içersen ben de ondan alırım" dedi gülümseyerek. Jungkook gülümsemek yerine sadece kafa salladı ve Jimin'e bile bakmadan "muzlu milkshake" dedi. Bir şey demeden gülümsememi bozmadan mutfağa döndüm. Mutfağa girdiğim gibi göz yaşlarım akmaya başladı Hyung direk yanıma geldi bana sarılıp ne olduğunu sordu ona sadece "tae ve jungkook burda" dedim. O ise bana biraz şaşırmış şekilde bakıyordu bana güzel şeyler söyleyip her seferinde daha çok sarılıyordu aradan 5 dakika geçtikten sonra sakinleşmiştim ve ne sipariş ettiklerini söyledim hyung ise "içecekleri hazırlıyorum servis ettikten sonra eve gidiyorsun" dedi tam bir şey söyleyeceğim onda "Jimin ısrar etme dediğimi yap bende 25 dakika sonra kapatıcam bir iş kalmadı." dedi başımı sallamak ile yetindim. Hyung hazırladığı içecekleri bana verdi tekrardan derin nefes aldım şişmiş ve kızarmış gözlerimle birlikte onların masasına doğru yürüdüm yere bakıyordum sadece içeceklerini masaya koyduktan sonra hiç bir şey demeden tepsiyi hyung'un oraya bıraktım, ben eve gidiyorum diye seslendim jin hyung'a oda tamam demişti zaten, dükkanda müşteri olarak sadece Tae ve Jungkook kalmıştı tekrardan onlara bakmadan ceketimi giyip yavaşça yürüyüp gitmeyi planlıyodum ki arkadan biri seslendi.
Arkamı geri döndüğümde sesin Taehyung'a ait olduğunu gördüm.
O bana gülümsüyordu bende zor olsa gülümsemeye çalıştım, bana doğru geliyordu biraz arkasından da yere bakarak gelen jungkook vardı. Tae önümde durup "Nasılsın jiminie görüşmeyeli baya oldu seni çok özledim" diyip sarıldı. Ben ise ona sarılmadan durdum önceden jungkook ile olan ilişkimizi biliyordu şimdi bana böyle davranması hiç hoşuma gitmiyordu.Daldığım sırada taehyung "Jungkook ile sahile gidiyoduk sende bizim ile gel" dedi o an yüzüm daha da düştü ve soğuk bir ifade ile "Gerek yok rahatsız etmiyim" dedim ve arkamı tekrar dönüp yürümeye hatta komaya başladım dışımdan bir sürü küfür yağdırıyordum. Eve vardığımda eve girdiğim tekrar her şeyi sorgulamaya ve kendi kendime konuşmaya başladım. "Onlar ile gitsem ne olucaktı?", " Gitmemekle hata mı yaptım? ", " Kaba mı davrandım? " derken beni nekadar kırdıklarını hatırladım, birazda onların kırılma zamanı gelmişti.
Evet saçma gibi ama yeni yazmaya başladım🥲
Saçmaysa özür dilerim asklarim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Neden, Neden bitti? " Jikook♡
FanficTexting/Düz yazı Kitabın konusu: Park Jimin ve Jeon Jungkook birbirine aşık iki çiftti ilişkileri çok güzel ve sağlıklı ilerliyordu, ta ki Jeon Jungkook sevgilisi Park ile ortak arkadaşları olan Kim Taehyung'a aşık olup sevgilisi ile olan ilişkisin...