(8) Sonumuz ne olucak Park?

138 7 33
                                    

Jimin'den

Saat öğlene doğru 12:36'dı gözümü açtım ve karşımda bir beden vardı kafamı hafif kaldırınca Jungkook olduğunu gördüm. O Hâlâ uyuyordu dün gece ne oldu, neden yanıma yattı
hiçbir fikrim yoktu ama kokusu beni mayıştırmıştı eski de olduğu gibi.

Saat 12:58 olmuştu fakat ben hâlâ onun uyurken ki güzel yüzünü inceliyordum. O ise uyumaya devam ediyordu, bana göre oldukça yapılı bir vücudu vardı, ben onun yanında ufak tefek birşey kalıyordum en sevdiğim şeyde buydu. Birbirimizi tamamlıyorduk sanki. İçimden onu öpmek istediğimi geçirdim. O derin uyuyordu derin uyuduğunu bildiğim için ufak bir öpücük kondursam bir şey olmaz dedim.

Ona daha çok yaklaştım aramızda mesafe bile yok sayılırdı sıcak nefesi yüzüme vuruyordu bir kaç dakika onu izledim.

Jungkook'tan

Jimin şuan tam dibimdeydi beni uyuyor sanıyordu ben ise sadece uyuyor gibi yapıyordum beni izlediğine eminim. Nefesi yüzüme çarpıyordu neden bu kadar yakın olduğunu anlamadım. Ne yapıcağını bekliyordum şuan uyansam doğru olmazdı biraz daha beklemeye karar verdim.

3. Şahıs'tan

Jimin daha fazla dayanamayıp dolgun dudakları kendine göre biraz ince dudaklara yasladı Jungkook fark ettiği şeyle biraz şok oldu ama bir yandan ise çok hoşuna gitmişti, tae ile hiç öpüşmemişti sadece şu zamana kadar Jimin ile öpüşmüştü bu şuan için değil önceki ilişkilerinde de geçerli. Jungkook dayanamayıp ellerini daha sıkılaştırıp kendine daha çok çekti minik civcivi, civciv ise Jungkook'un uyanık olduğuna şaşırdı ama şuan bu olayı bozmak istemedi. İkili nefesleri bitene kadar öpüşmüştü.

Nefesleri bitince ayrıldılar, ikiside birbirine bakıyordu
Jungkook ona sırıtıyordu. Jimin ise kızatmış yanakları ile ona gülümsüyordu ama Jimin'in aklına Jungkook'un aldattığı geldi bu güzel anı bozan o olmuştu. Jimin direkt uzandığı yerden kalktı ve konuştu "Jungkook kalkar mısın." Jungkook bir şey demeden kalktı ve anlamaz şekilde Jimine baktı, "Bir sorun mu var Jimin?" dedi, karşılık olarak konuştu jimin "Beni aldattın öpüşmemiz bile yanlıştı şimdi rica ediyorum, gidebilir misin?" Jungkook şok olmuştu ve sinirlenmişti onu öpen kendisiydi "Beni öpen sendin ve kovulan ben miyim?" Jimin düşününce "Evet haklısın benim suçum o zaman ben gidiyorum" dedi ve kalktı gidicekken beline bir el kavrandığı gibi geri döndürüldü. Karşısında ki tavşan ona sinirli sinirli bakıyordu. "Hata yaptım bir defa biliyorum, affedemez misin güzelim?" dedi sinirli bakarken yumuşayan suratla tavşan. Civciv bilemedi "Bilemiyorum Jungkook senin yüzünden çok acı çektim" dedi tavşan ise "keşke yapmasaymışım çok pişmanım keşke affetsen beni.." diye sessizce mırıldandı Civciv bu dediğini duymuştu tabii ki de sadece birşey demedi.

İkili kahvaltı yaptılar, kahvaltıdan sonra Jungkook Jimin'i daha rahatsız etmemek için gitti.

Jimin'den

Jungkook gittikten sonra içerde film izlemeye kadar verdiğim için zalona geçtim, film seçerken telefonuma bildirim geldi bildirime tıkladım.

.
.
.
.
kmnamjoon96 Sizi takip etmeye başladı.
.
.
.
Bir mesajınız var
görmek icin tıkla↓
.
.
.
[parkjm_0 ve kmnamjoon96 dm]

kmnamjoon96:Selam Jimin ben Namjoon nasılsın?

parkjm_0:Oh, sanada selam joon iyiyim, sen nasılsın?

kmnamjoon96:İyiyim.
Jimin müsaitsen bugün
buluşalım mı?
seni daha yakından
tanımak isterim:)

parkjm_0:Tabii ki buluşalım
bende seni yakından tanınayı
istiyorum tabii
nerde buluşalım?

kmnamjoon96:Ben sana konum
atarım istersen nasıl olur?

parkjm_0İyi olur bekliyorum görüşürüz:)

kmnamjoon96:Görüşürüz jimin:)
(Görüldü 15:46)

Jimin'den

Üstünü giyinmeye gittim her zamanki gibi, giyindikten sonra telefondan Namjoon'un attığı konuma baktım biraz uzaktı o yüzden yürümek yerine motoruma binmeye karar verdim. Yaklaşık 20 dakika sonra oradaydım dışarıdan güzel bir cafeye benziyordu içeri girdim içeriside çok güzel tasarlanmıştı çaprazım da ki masada Namjoon'u gördüm ve yanına gidip sandalyeyi çekip oturdum. Bana güzel gülümsemesini verdi ve "Hoşgeldin çok güzel görünüyorsun" dedi, uatanmıştım ama belli etmemeye çalışarak " Hoşbuldum ve teşekkürler umarım çok bekletmemişimdir seni?" diye sordum oda gülerek "Bende 10 dakika önce gelmiştim çok bekletmedin, bekletsende beklerdim zaten" dedi. Mutlu olmuştum az sonra garson gelmişti ve sipariş vermiştik, sipariş ettiklerimiz gelince yemeye başlamıştık sohbetimiz samimi ve güzeldi o hoşuma gitmeye başlamıştı.
Bir süre sonra cafeden çıktık ve o konuştu "Saat daha erken bana gitmek ister misin seni evimde de misafir etmek isterim?" dedi aslında dediği gibi saat daha erkendi onu onayladım motorumu onun evine yakın bir yere park etmişim evinin oraya gidince fark ettim. Evine girdik gerçekten çok güzel bir eve sahipti hayran kalmıştım. O üstünü değişmeye gitmişti bende içeri geçip oturduğum koltukları oldukça rahattı. Bir kaç dakika sonra içeri Namjoon girdi gerçekten çok yakışıklıydı, iri vücudu vardı, esmer teni, boyu kusursuzdu kaslarının olduğunu görebiliyordum o tişört'ünün altında cildi pürüzsüzdü, her neyse kendime geldiğimde yanıma gelmiş oturmuştu. "Üstündekiler ile rahat değilsen kıyafet verebilirim" dedi Namjoon bende rahat değildim zaten o yüzden kabul ettim o odasına giderken bende peşinden gittim beyaz, gri tonlarında ki odası da harikaydı bana yeşil bir tişört altına ise siyah bir eşofman verdi. Onaltı verdikten sonra odadan çıktı bende üstümü giyinip yanına gittim o koltukta telefon ile ilgleniyordu yanına oturdum, konuşmaya başladı bana dönüp "birlikte fotoğraf çekilelim mi?" diye sordu onu kırmak istemediğim için kabul ettim nasıl bir fotoğraf çekiceğimi söylemeden telefonu köşeye sabitledi ve yanıma gelip bağdaş kurarak oturdu beni de belimden tutup kucağına çekti, şok olmuştu ama bir şey demedim çünkü hoşuma gitmişti bir kaç fotoğraf çekmiştik. Onunla çok eğlenmiştim harika biriydi film izliyorduk şimdi saat 00:27 olmuştu Namjoon'a dönüp "Ben artık gidiyim geç oldu" dedim tam kalkıcakken bileğimden tutuldum ve ona döndüğümde "Burda kal saat geç oldu zaten" dedi gülümseyerek aslında bende gitmek istemiyordum bende ona gülümseyerek onu onayladım. Film izlemeye devam ettik saat 01:09 olmuştu İkimizde telefona bakmaya başladık çünkü film bitmişti Namjoon'un bana attığı fotoğraflardan paylaşmaya karar verdim.

parkjm_0

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

parkjm_0

parkjm_0: O mükemmel biri:) @kmnamjoon96 ♥︎.

@kmnamjoon96:Sende öylesin güzelim:)) ♥︎

.
.

Jungkook'tan

Sıkıldığım için instagram da geziniyordum sayfayı yenilediğim anda karşıma Jimin'in attığı Post çıkmıştı gönderiye baktığımda bir adam ileydi ve bu benim sinirimi bozmuştu ve ve en sinirimi bozan şeyde, O adam benim olana güzelim diyordu.

Hehe 918 kelimede bıraktım yeni bölüm yazıyorum şimdi beklemekte kalınnn

"Neden, Neden bitti? " Jikook♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin