Dediğini duyunca duraksadı Jimin kendine geldiğinde biraz gülümseyerek kollarını açtı "Tabii ki de sarılabilirsin." dedi. Jungkook duyduğu cümle ile direk koların arasına sığında. Yeni sevgilisinden ayrıldığı zaman bile eski sevgilisinin kollarında ağlayacak hâle gelmişsin Jeon diye geçirdi için chim. Ona kıyamıyordı şuan kollarında ağlayan minik tavşan kusursuzdu ne olursa ne yaparsa kıyamıyordu ona sınırlarını zorluyordu.
Onu daha çok istemesine sebep oluyordu Jimin'in. Dizinde uyuyup kalmıştı Jungkook şuan çok savunmasızdı Jimin ona sanki dokunsa kırılcakmış gibi bakıyordu. Jimin'nin gözleri dolmuştu ona her baktığında iç dünyası yıkılıp tekrar inşa oluyordu fakat kalbi çok acıyordu bu minik civcivin.
Göz damlarının minik tavşana gelmemesi için kafasını yukarı kaldırdı ve sessizce ağlamaya çalıştı. O sıralarda işe minik tavşan uykudan kalktı ve gözlerini açıp etrafa bakındı kafasını civcivin dizinden kaldırdı kafasını kaldırdığında ki görüntü paramparça yapmıştı minik tavşanı. Jimin onu öyle gördüğü için hemen gözlerini silmeye çalıştı ama olmadı, yapamadı silemedi. Jungkook ne olduğunu anlamayarak Jimin'e sarıldı. Ona sakinleşmesi için bir şeyler mırıldandı kulağına. Jimini birazda olsa rahatlaşmıştı.
Sonunda minik civciv uyuya kalmıştı minik tavşan ise onu izliyordu. Dolgun dudakları, sarı saçları, beyaz teni, kirpikleri, burnu, şişmiş gözleri, beli, fiziği her şeyi özenle yapılmış diye düşündü minik tavşan civciv'e bakarak. Kızları kıskandıracak güzelliği vardı minik civciv'in. Jungkook Minik civcivi uyandırmak zorunda kaldı eve gitmesi gerekiyordu civciv'in burda kalırsa hastalanırdı. Ama tek gidemeyecek kadar uykuluydu hazır ayıkken konuştu tavşan "Jimin eve gitmene yardım etmemi ister misin?" civciv eve uykulu şekilde yürürse bayılıp bir yerde uyumaya devam edebilirdi onun için "Seni yormak istemem ama iyi olur jeongguk" dedi Jungkook onu elindne tutup evin yoluna düştü.
Jimin'in evinin önüne geldiklerinde jungkook Jimin'in cebinden ev anahtatını aldı ve kapıyı açtı. Civcivi yukarı çıkardı ve yatağına yatırdı. Tam gidecekken elinden tutuldu
tavşan. Eline baktı jimin onun elini eline kenetlemiş "Gitme birlikte uyuyalım kookie" demişti. Jungkook güldü çünkü Jimin eskiden ona hep Kookie diye seslenirdi. O da Jimin'in dediği şeye itraz etmeden hemen yanına yattı.Minik tavşan minik civciv'in yüzünü inceliyordu her detayını ezbere bilsede tekrar tekrar ezberledi ve en sonunda oda uyuyakaldı. Minik civciv tavşanın geniş kollarına sığınmış, minik tavşan ise minik civciv'in beline ve boynuna sığınmıştı. İkili tüm gece hatta öğlene kadar loş hafif ışık, ve mükemmel kokuları ile rahat uyudu. Fakat sabah birbirlerinin bu haline ne diyeceklerdi acaba onlarda bilmiyordu.
Bu günlük ben elendim yarin devam bi günde 7 bölüm attim rekor💪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Neden, Neden bitti? " Jikook♡
FanfictionTexting/Düz yazı Kitabın konusu: Park Jimin ve Jeon Jungkook birbirine aşık iki çiftti ilişkileri çok güzel ve sağlıklı ilerliyordu, ta ki Jeon Jungkook sevgilisi Park ile ortak arkadaşları olan Kim Taehyung'a aşık olup sevgilisi ile olan ilişkisin...