Sukuna: Ne sanıyorsun beni? robot falan mı!?
Gojo: Hayır ama lanetsin sen, bu tür duyguların olması tuhaf...
Sukuna: Ne bekliyordun? Tecavüze uğrarken sakin sakin durmamı mı!?
Gojo: Hayır ama ağlak bir bebek olacağını sanmıyordum sadece.
Gojo: Aman neyse ya! *altındaki herşeyi çıkarır* Bir an önce şunu yapıp kurtulmak istiyorum!
Sukuna: HAYIR!
Gojo: *Dediklerini umursamayıp Sukuna'nın bacaklarını aralayıp kendini konumlandırır ve beklemeden hızlıca içine girer*
Sukuna: HNG- *acıdan vücudu kasıldı*
Gojo: HADİ AMAAA! Kendini çok kasıyorsun bu halde bırak hareket etmeyi içinden bile çıkamam!
Sukuna: Canım yanıyor öküz! Hem ne güzel işte bu sayede hamile de bırakamazsın!
Gojo: O zaman da sonsuza kadar bu pozisyonda kalırız seninle!
Sukuna: Hamile kalmaktansa bunu tercih ederim!
Gojo: Canını yaka yaka hareket ederim o zaman ben de! *zorla da olsa içinde yavaşça hareket ediyor*
Sukuna: AAH! *ağlamaklı bir sesle* Yapma... acıyor!..
Gojo: Yapmama gibi bir seçeneğim yok. *devam ediyor*
Sukuna: Çocuk doğurmak istemiyorum! Anne olmak istemiyorum!
Gojo: Bu beni ilgilendirmez.
Sukuna: NE DEMEK İLGİLENDİRMEZ! O SENİN DE BEBEĞİN OLACAK İĞRENÇ BÜYÜCÜ!
Gojo: Biyolojik olarak evet benim bebeğim olacak ama onu manevi açıdan benim bebeğim olarak görmeyeceğim. Zaten sonrasında da hiçbir sorumluluğunu almayacağım.
Sukuna: O NE DEMEK YA! O SENİN BEBEĞİN NASIL BU KADAR UMURSAMAZSIN!
Gojo: Kişiliğim böyle, ne yaparsın umursamazlığıma engel olamıyorum.
______________________________
Bölümler kısa kısa geliyor çünkü bu hikayeyi beraber yazdığım arkadaşım telefon cezası almış bu yüzden bir süredir wattpad'e giremiyor.
Ben de bu yüzden bölümleri kısa kısa atıp elimdekini o gelene kadar bitirmemeye çalışıyorum.
Bu arada artık bölüm sonlarına resimler koyucam çünkü why not?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| ᴍᴇᴄʙᴜʀɪ̇ ʜᴀᴍɪ̇ʟᴇʟɪ̇ᴋ | • | ɢᴏᴊᴏ x sᴜᴋᴜɴᴀ |
FanfictionBunu okumak yerine gidip profilimden bu kitabın düzenlenip tekrardan yayınlanmış halini okuyun.