14. BÖLÜM

619 61 108
                                    

-Sukuna kaçtıktan 4 ay sonra-

Gojo'dan

Gojo: Hayır efendim onu hala bulamadık...

Telefonu kapattım ve cebime attım. Bu 4 aydır bütün büyücüler işlerini bırakmış Sukuna'yı arıyordu ama kimse bulamadı...

Salağım ben salak! Ne diye hamile haliyle o kadar üstüne gidiyorum ki! Hana'ya sinirlenip ona patladım adeta!

O gece Hana ile kavga etmiştik. Takmıştı "Sukuna'ya sen değil başkası baksın" diye. ne kadar olmaz desem de üstüme geliyordu.

O sinirle Sukuna'nın yanına gitmiştim. Hana'dan sonra bir de ondan trip yememle fazlaca sinirlendim ve Sukuna'ya patladım. Muhtemelen kalbini aşırı kırmıştım... Ama şu an önemli olan bu değil!

O zinciri kendi başına açması imkansızdı. Zincirde herhangi bir zorlama izi yoktu, ve bu da demek oluyor ki zinciri Sukuna açmadı. İçeri bir lanetin de giremeyeceği kesindi. O zaman nasıl zincirlerden kurtulabilir ki!?

Ayrıca bu 4 ay içinde aramadığımız yer de kalmamıştı. Hamileyken en fazla nereye kadar gidebilirdi ki? Off bunları düşündükçe başıma ağrılar giriyor!

Ben bunları düşünürken odaya Hana girdi.

Hana: *kollarını Gojo'nun boynuna dolar* Aşkım~ hala aynı şeye mi üzülüyorsun? Lanetin biri işte takma bu kadar kafana.

Gojo: Zaten ona üzülmüyorum, görevimde başarısız olduğum için üzülüyorum...

Yalandı... Sukuna'nın ne halde olduğunu deli gibi merak ediyordum.

Ha, bu arada 2 ay önce Hana ile nişanlandık. Düğünü de yazın yapacaktık. 

Bir süre daha Hana ile havadan sudan şeylerden konuştuk ve ardından telefonum çaldı.

Gojo: Alo? Nanami?

Nanami: Onu bulduk sanırım! Hemen toplantı odasına gel!

Onun bulunduğunu duyunca içimde iki duygu hissettim. Biri Sukuna bulunduğu için rahatlamaydı, aynı zamanda da korkuyordum. Ama neden korktuğumu bilmiyorum.

Gojo: Hemen geliyoruz!

Hana ile apar topar toplantı odasına gittik ve yerlerimize oturduk. Bizden önce bütün Jujutsu Büyücüleri buradaydı zaten. 

Yazar'dan

Nanami: Evet, sonunda herkes burda olduğuna göre artık anlatmaya başlayabilirim!

Nanami elindeki devasa haritayı masaya koyup açtı ve buradan yaklaşık 40 km uzaklıktaki bir ormanı işaret etti.

Nanami: Garip bir şekilde bir anda buradaki lanet sayısı on binlere ulaştı ve artmaya da devam ediyor. Ve yine garip olan şey ise lanet bulunan yerler bir halka oluşturuyor. Sanki bir şeyi koruyormuş gibi değil mi? Bence, ki bunun artık bencesi kalmadı kesin olarak Sukuna bu halkanın içersinde bir yerlerde.

Bir süre sessizlik oldu ve ardından Hana konuştu.

Hana: Peki, diğelim ki Sukuna orda. On binlerce lanetten bahsediyorsunuz onları nasıl yeneceğiz? Ayrıca yakaladığımızda elimize ne geçecek? O civarda insan yaşamıyor ve lanetlerin insan yaşamayan bir bölgeye gitmesini sağlıyorsa neden Ryomen Sukuna'yı tekrar yakalayalım ki? Orda olması işimize yaramaz mı?

Nanami cevap veremeden Gakuganji bunağı söze atladı.

Gakuganji: Şöyle ki, Sukuna 2 ay önce doğum yapmış olmalı. Ve bu da demek oluyor ki gelecekteki en güçlü varlığı elinde tutuyor. Eğer o bebeği insanlara ve özellikle Jujutsu Büyücülerine rakip olarak büyütürse ayvayı yeriz.

| ᴍᴇᴄʙᴜʀɪ̇ ʜᴀᴍɪ̇ʟᴇʟɪ̇ᴋ | • | ɢᴏᴊᴏ x sᴜᴋᴜɴᴀ |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin