ᴀʟᴛᴇʀɴᴀᴛɪ̇ғ sᴏɴ¹

536 35 44
                                    

Attığım ve atacağım alternatif sonların orijinal hikaye ile bir bağlantısı yoktur. Bunlar sadece içimde kalan ama orjinal hikayede yapamayacağım sonlar.

Yani okumasanız bir şey kaybetmezsiniz.

Zaten kısa kısa olacaklar.

Okuyacaklara iyi okumalar.

———————— ✾ ————————

Beyaz saçları ve zümrüt yeşili gözleriyle küçük kız, her pazar yaptığı gibi koltukta anne ve babasının ortasına oturmuş ve fotoğraf albümüne bakıyordu.

Ve her zamanki gibi albümün sonuna gelemeden uykuya yenik düştü.

Anne ve babası birbirine bakıp hafifçe gülümsedi. Kim bilir belki bir gün o albümün sonuna geleceklerdi. İşte o zaman yapılması gereken bir açıklama olacaktı.

Belkide albümün sonuna koymamaları gereken şeyleri koymuşlardı ama pişman değillerdi. Bunlar kayda değer anılardı.

Küçük kızın babası yavaşça son sayfalardan birini açtı. Jujutsu büyücülerine ait bir gazetenin kesilmiş bir parçasının yapıştırıldığı bir sayfaydı.

3 Şubat 2017

Lanetler kralı Ryomen Sukuna tutulduğu zindandan kaçmayı başardı. Hamile olduğu için fazla uzağa gidemeyeceği düşünülüyor, tabi eğer bebeği öldürmediyse...

Ve sayfayı çevirdi. Aynen bir gazete parçası daha.

5 Ocak 2018

Lanetler kralı Ryomen Sukuna çocukları olduğu düşünüldüğü yeni doğmuş gibi görünen iki lanetle beraber, uzun uğraşlar sonucu Gojo Satoru tarafından yakalandı. Büyük bir törenle infaz edilmesine karar verildi. Küçük lanetler ise üzerlerinde deneyler yapılması için labaratuvara gönderilecekler, lanetlere RS2 ve RS3 isimleri verildi...

Ve bir sayfa daha,

8 Ocak 2018

Ryomen Sukuna bu sabahki törende infaz edildi ve buna katkıda bulunan bütün jujutsu büyücülerinin rütbesi arttırıldı. Aynı saatlerde labaratuvara götürülürken RS2'nin enerjisi yüzünden 3 jujutsu büyücüsü hayatını kaybetti ve bölge çapında ciddi depremlere neden oldu. Labaratuvara götürülen RS2 ve RS3'ün Ryomen Sukuna'nın çocukları oldukları kesinleşti...

Bir sayfa daha,

28 Aralık 2022

Yıllar önce yakalanan RS2 ve RS3 hatırlarsınız. Bu sabah RS3'ün dayanıklılığını test etmek vücuduna verilen bir ilaç yüzünden öldüğü açıklandı. RS2'nin ise bu testi başarıyla atlattı. RS2'nin DNA'sından alınan bilgiler ile jujutsu büyücülerini çok daha dayanıklı yapacak ilaçlar keşfedildi...

Ve son sayfa,

1 Ocak 2023

RS2'nin kendi enerjisiyle kendi DNA'sını çökelttiği açıklaması geldi. Bunu bilerek mi yoksa yanlışlıkla mı yaptığı bilinmiyor...

Herkesin yeni yılı kutlu olsun.

Kızın babası yüzünde buruk bir gülümsemeyle albümü kapattı ve rafına geri koydu. Sonra da çoktan uykuya dalan eşine ve kızına sarılarak gözlerini kapattı.

———————— ✾ ————————

Bu tarz bir şeyi ilk defa yazıyorum. Nasıldı?

Bu arada:
RS2: Tsuki
RS3: Taiyō

Bu alternatif sonu nasıl buldunuz?

Bu alternatif sonu nasıl buldunuz?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 15, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

| ᴍᴇᴄʙᴜʀɪ̇ ʜᴀᴍɪ̇ʟᴇʟɪ̇ᴋ | • | ɢᴏᴊᴏ x sᴜᴋᴜɴᴀ |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin