Hana: Alo? Aşkım?
Gojo: Hana konuşmalıyız...
Hana: Tabi, nerde?
Gojo: Evime gel. Ben de birazdan orda olucam.
Hana: Tamam.
Gojo telefonu kapatıp cebine koydu. Gerçekten olabilir miydi? Hana onun kopyasını yaparak Sukuna'yı ormana bırakmış olabilir miydi? Bu yüzden mi Sukuna ikizlere bunu anlatmıştı.
Mümkündü, Hana bazen dengesiz davranabilirdi. Gençken yaşadığı şeyler yüzünden sevdiklerine karşı fazla kıskançtı... Gojo'dan başka sevdiği biri de yoktu zaten...
Ama yine de Gojo onun bunu yapmamış olmasını diliyordu. Bu kadar ileri gitmezdi değil mi? Hamile birine karşı böyle davranmazdı.
Hana acımasız değildi...
Sukuna yalan söylemiş olmalıydı...
İkizleri ondan soğutmak için yalan söylemişti...Gojo ikizlere dönüp "Benim birazcık işim var çocuklar. Birkaç saate dönerim. Çorbalarınızı için ve annenizi yormayın!" dedi ve evden çıkıp hep kaldığı eve ışınlandı. Hana çoktan içeri girmiş ve salonda oturuyordu.
Gojo: Hoşgeldin Hana...
Hana gülümseyerek Gojo'ya sarıldı.
Hana: Birkaç gündür yoktun. Seni çok özledim~
Gojo, Hana'yı kendinden uzaklaştırdı ve ciddi bir yüzle bakmaya başladı.
Hana: Aşkım?.. Sorun ne?
Gojo direkt konuya girmenin daha iyi olacağını düşünüyordu. Sabrı kalmamıştı ve hemen bir cevap istiyordu.
Gojo: Sukuna'ya benim kopyalarımdan birini gönderip onu ormana bırakmış olamazsın değil mi?
Hana'nın yüzündeki ani şoku görmek Gojo için yeterli bir cevaptı ama yine de Hana'yı dinlemek istedi.
Hana: S-sen... B-bu da nerden çıktı? T-tabiki yapmadım.
Gojo: Yalanlardan nefret ettiğimi biliyorsun Hana!
Hana: A-aşkım ben...
Gojo: Hamile birine nasıl böyle davranabilirsin!? Ayrıca büyücülerin tuttuğu birini saldın ve benim kariyerimi zedeledin! NASIL YAPARSIN!?
Hana kaşlarını çattı,
Hana: HAMİLEYSE HAMİLE! LANET DEĞİL Mİ!? NEDEN BU KADAR UMRUNDA Kİ!? BANA BİR LANET İÇİN Mİ BAĞIRIYORSUN!?
Gojo: LANET DE OLSA HAMİLEYDİ O!
Hana: NE ÖNEMİ VAR!? BEBEKLERİ DE ONUN GİBİ YARATIKLAR İŞTE!
Gojo: ONLAR BENİM DE BEBEKLERİM HANA!
Hana: HAYIR DEĞİL! ONLAR SADECE DENEK OLMAK İÇİN DOĞMA EMRİ VERİLMİŞ YARATIKLAR!
Gojo: ...Çık evimden!
Hana: BU DA NE DEMEK OLUYOR!?
Gojo: Siktir git evimden. Yoksa kötü şeyler olacak!
Hana: SEN NE-
Hana'nın sözü yediği tokatla kesilirken Gojo yüzünde hiç pişmanlık olmadan bakıyordu.
Gojo: Çık evimden ve bir daha gözüme gözükme!
Hana'nın gözleri dolarken hızla evden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| ᴍᴇᴄʙᴜʀɪ̇ ʜᴀᴍɪ̇ʟᴇʟɪ̇ᴋ | • | ɢᴏᴊᴏ x sᴜᴋᴜɴᴀ |
Fiksi PenggemarBunu okumak yerine gidip profilimden bu kitabın düzenlenip tekrardan yayınlanmış halini okuyun.