Gojo uyandığında saat çoktan 9'u geçmişti. Ayrıca üstünde bir battaniye vardı. Yatarken battaniye almadığına emindi.
Herhalde Hana gece acıyıp örttü. Diye düşündü.
Hana: Sonunda uyandın. Sen bu kadar uyumazdın normalde. Neyse gel ikimize kahvaltı hazırladım.
Gojo gülümseyerek mutfağa gidip Hana'nın karşısındaki sandalyeye oturdu. Masada; krepler, pankekler, Gojo'nun her sabah içtiği sütlü kahve ve meyve suyu vardı.
Gojo: Masa çook güzel görünüyor aşkım! İnanılmazsın!
Hana: Tabiki öyleyim.
Hana ve Gojo yemeklerinin yarısına geldiklerinde ikizler uyanmış ve yanlarına gelmişlerdi.
Taiyō gözlerini ovuşturarak.
Taiyō: Günaydın Gojo-san, günaydın Hana-chan.
Gojo Taiyō'nun bu sevimli haline kıkırdadı.
Gojo: Günaydın Taiyō. Ayrıca sana da günaydın Tsuki.
Tsuki: Mhmm... Acıktım ben.
Gojo tam onları masaya davet edicekti ki Hana araya girdi.
Hana: O zaman git o uykucu anneni kaldır da size kahvaltı hazırlasın.
Gojo: ...Hana ne gerek var buna. Masada fazla fazla yemek var zaten. Biz bunları bitiremeyiz.
Hana: Ben iki kişilik, sen de hayvan gibi yiyorsun Satoru merak etme bitiririz.
Taiyō'nun yüzü asılırken Tsuki kaşlarını çattı ve kollarını birbirinedolayıp sinirli bir sesle konuştu.
Tsuki: Ama bize kahvaltıyı hep Gojo-san hazırlar! Geldiğin ilk gün bütün düzeni bozuyorsun!
Buna karşılık Hana da sinirlendi ve kaşlarını çatıp sesini yükseltti;
Hana: Öyle mi hanımefemdi. Siz de doğduğunuz an bütün düzeni mahfettiniz. Şimdi siktirin gidin yetimhane işletmiyoruz burda-
Gojo: Hana!
Hana: BANA BAĞIRMA SATORU! HAKLIYIM!
Taiyō'nun gözleri dolmuştu. Tsuki'yi çekiştirerek zorla anneleriyle kaldıkları odaya getirmeyi başardı.
Bu sırada Sukuna da duştan çıkmış, üstünü giyinmişve saçlarını kurutuyordu.
Sukuna: Neden hemen geldiniz? Gidip kahvaltı yapsanı- Taiyō neden ağlıyorsun sen!?
Sukuna hemen bebeğinin yanına gelip diz çökmüş ve gözyaşlarını silmişti.
Sukuna: Bir şey mi oldu bebeğim?
Taiyō: H-Hana-chan hık'...
Sukuna Hana'nın adını sinirlenmiş ve direkt odadan çıkıp hızlı adımlarla mutfağa gitmişti. Mutfağa girdiğinde Hana ve Gojo daha bir şey diyemeden Hana'nın yakasından tutup sertçe duvara vurdu.
Sukuna: Ne dedin de bebeğimi ağlattın ha orospu çocuğu!?
Gojo, Sukuna'yı sertçe geri çekip Hana'yı onun elinden kurtardı.
Gojo: Kusura bakma Sukuna, Hana biraz sert konuştu ama ona bu şekilde davranmana izin veremem!
Sukuna: Tch! Kusura bakma ama ben de biricik aşkının bebeklerimi üzmesine izin veremem! Ya onu sen uyarırsın ya da ben haddini bildiririm Gojo Satoru! *fısıldayarak* Keşke gece üstünü örtmek yerine seni battaniyeyle boğsaydım!
__________________________
!28 oy'a yb!
Eğer oy ve yorum atarsanız yazar çok mutlu olur!
Yazar çok mutlu olursa yb gelir!Bu arada bir "Mahito x Nanami" kitabı yazıyorum. Ona da bakarsanız sevinirim :) Muhtemelen bu bölümle aynı anda o kitabım da ilk bölümünü yayınlayacam.
__________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| ᴍᴇᴄʙᴜʀɪ̇ ʜᴀᴍɪ̇ʟᴇʟɪ̇ᴋ | • | ɢᴏᴊᴏ x sᴜᴋᴜɴᴀ |
FanfictionBunu okumak yerine gidip profilimden bu kitabın düzenlenip tekrardan yayınlanmış halini okuyun.