După ce i-am îmbrăcat în toate costumele pe care le aveau , am decis ce costume aruncăm și ce păstrăm. De la Jk am aruncat 3 și de la Tae 2. Erau urâte și nu i-am lăsat să le mai poarte😂.
Stăm și râdem când auzim un ciocănit la ușă. Aceasta se deschide și pe ea intră Namjoon.
N- Haideți la masă!
- Ok!
Coborâm la masă și mâncăm . Spălăm vasele și plecăm sus la noi în camere. Băieții au decis să se mute la noi în cameră deoarece le era frică să nu ne fure când dormim😂. Camerele lor au devenit acum camere de oaspeți.
Ne băgăm în pat și adormim.*După 6 zile*
E dimineață , mă trezește alarma de la 6 . Am început ultimul an de liceu.
Eu și Bora normal ne trezeam la 7 , având orele de la 8 ,dar băieții începeau munca la 7 și na, noi având doi puturoși care nu sunt în stare dimineața nici să se îmbrace singuri a trebuit să ne trezim. I-am trezit pe toți și ne-am împărțit sarcinile. Bora le scoate costumele și le pune pe pat , cât timp restul își fac rutina de dimineață la baie , iar eu le fac cafeaua și micul dejun apoi pun masa. Zis și făcut,mergea totul perfect.
Acele 6 zile au trecut repede. Băieții ne-au pus pază de vreo 4 zile și avem un șofer personal care ne duce la școală cu doi bodyguarzi. Șoferul ne ducea la școală și bodyguarzi stăteau cu noi până la sfârșitul orelor , după ore eram pe mâna băieților. S-au complicat mult ,dar măcar suntem în siguranță, așa spun ei.
Îmi pare rău că se întâmplă una ca asta . Aveam o viață așa de frumoasă până să sune nu știu cine. Poliția nu a putut să identifice numărul. Ne este greu ,dar ne descurcăm.
Ne întoarcem la prezent , băieții au mâncat, s-au îmbrăcat, și-au luat tot ce le trebuie și au plecat . Noi am rămas și ne-am pregătiți pentru liceu.
B- Și cum ne îmbrăcăm azi?
- Hai să ne îmbrăcăm asortat , ce zici?
B- Bună idea!
Căutăm ce căutăm prin dulap și găsim hainele perfecte.- Arătăm bineeeeee 😂
B- Știu,nu trebuie să o mai spui
Bora face o față de divă apoi începem să râdem.
S-a făcut 7:30 și am hotărât să plecăm. Am încuiat ușa de la casă și am intrat în mașină.
- Bună dimineața , Bobi!
Bo - Neața fetele , pregătite pentru liceu?
B- Da, să zicem😂
Râdem și o pornim la drum. Ne plăcea de șoferul nostru , era pe caterincă și de treabă.
Ajungem și coborâm.
B- Bye ,Bobi!
- Ciao , Bobi!
Bo- Pa fetele!
Mergem spre liceu . Intrăm și vedem același lucru ,nimic nou . Ne ducem în clasă și ne punem în ultimele bănci.
Se sună și intră diriga pe ușă.
Diriga - Bună ziua copii , bine ați venit în ultimul an de liceu, mă bucur să vă revăd pe toți!
Toți- Bună ziua!
Diriga- Ok, acum că v-am văzut vă las , doamna de coreeană o să vină imediat.
Iese baba din clasă.
- Mamaaaaaa.....avem coreeană,fix ora la care vreau să dispar.
B- Știu ,nici mie nu-mi place de scorpia asta, te mănâncă din priviri , mă sperie câteodată!
- Știu ,nu?
Mă uitam în jur la toți colegii mei când îi zăresc pe cei doi nesuferiți, Jay și Lisa. Mă uitam insistent la ei .
B- Și tu i-ai văzut pe ăia doi?
- Da, fix de ei aveam eu chef🙄😒
B- Ali....pot să te întreb ceva?
-Da, spune
B- Tu.....
Nu apucă să termine că intră scorpia pe ușă.
P(profa)- Bună ziua , copii ! Scoateți caietele pe masă, avem coreeană. FACEM PREZENȚA!
Începe să-i ia la rand până ajunge la noi două.
P- Jeon Alisa?
- Prezentă!
P- Lee Bora?
B- Prezentă!
Termină de spus catalogul și zice.
P- Domnișoara Jeon la tablă!
Îmi dau ochi peste cap și mă duc la tablă. Îmi dă să rezolv o fișă cu 10 exerciții de gramatică. Le rezolv corect , eram deșteaptă și mă felicită în scârbă.
P- Mda....bravo ,10 ia loc!
Mă duc cu un rânjet pe față înapoi în bancă.Ora a trecut și am luat pauză.
- Bă avem sportul ,nu?
B- Parcă, ia stai așa..........Ema, avem sportul acum ,nu?
E- Da ! Veniți să ne schimbăm la vestiar, mai sunt 5 minute!
- Da , venim!
Mergem la vestiar și ne schimbăm în echipament . Când ne aliniem în sală, domnul profesor începe să facă echipe de handbal , eu am picat cu Bora în echipă deci e bine. Eu și Bora eram cele mai bune.
Am câștigat meciul și am plecat să ne schimbăm. Mă schimb și când am să-mi mai iau doar tricoul intră Jay și gașca lui peste noi.
Ja- Bună, păpușă!
- Lasă-mă!
B- Lăsați-ne că dacă nu , chemăm bodyguarzii!
F(Felix) - Ce bodyguarzi visezi fetițo?
B- O da?
Băieții se apropie și strigăm amândouă.
B,A- Matias, Lucas!
Atunci două gorile intră pe ușă și se pun în fața noastră. Băieții de frică au luat-o la fugă.
- Mulțumim!
L- Nu aveți pentru ce , este datoria noastră să vă protejăm.Au trecut orele și am terminat . Ieșim afară și.......
CITEȘTI
Prietenul fratelui meu
RandomEste vorba despre o fata de 16 ani pe nume Alisa care locuiește cu fratele ei Jungkook (da Jeon Jungkook) . Prietenul lui (nu dau nume , va țin în suspans😏) începe să o placă și să fie obsedat de ea. Fata incepe și ea sa îl placa ,dar nu e sigura d...