Am ieșit afară și l-am văzut pe Suga cu mașina. Urcăm și ne punem centura.
-Bună!
S- Bună,cum a fost la liceu?
B- Bine, de ce nu a venit Jk să ne ia , nu așa a zis ? Că vine el?
S- E prins în niște acte să le semneze și m-a trimis pe mine. Stați liniștite că o să-i vedeți acum.
- Păi ce mai stăm , hai odată, să mergem!
Suga pornește mașina și ne duce la un restaurant .
B- Ce facem aici?
- Am venit să luăm mâncare pentru ei
S- Da ,corect de unde ști?
- Păi cine crezi că vă aducea mâncarea?
S- Tu o aduceai? Credeam că dădea Jungkook comandă pe Glovo sau Food Panda 😂😂
Râdem un pic și ne dăm jos să dăm o comandă. Așteptăm un sfert de oră și comanda ne e servită la pachet. Luăm pungile și plecăm spre companie.Ajungem și îi dăm lui Suga cele 5 pungi pentru el și ceilalți.
- Ne ducem la biroul băieților, să le transmiți celorlalți poftă bună din partea noastră.
S- Ok, pa!
B- Pa!
Ciocănim la ușă și auzim un ,, intră ".
Noi intrăm și îl vedem pe Taehyung, era nervos . Bora se duce la biroul lui Jungkook și așează punga pe masă apoi se pune pe scaunul lui. Eu mă duc la Tae pun punga pe masă și mă pun la el în brațe. Îl sărut și el zâmbește , sa mai calmat .
- Ce faci , Tae?
T- Bine iubire , tu? Cum a fost la liceu?
- Bine!
B- Tae Tae , unde e Jk?
T- E până la biroul domnului Kwuang , să lase niște dosare.
B- Ok!
Am văzut că Tae se apropie de pună și când să o apuce îi dau peste mână.
T- Auuuuu, ce a fost asta?
- Nu mâncăm până nu vine și frati-mi-o!
T- Ok, ok ,dar mă doare!😔🥺
Îmi dau seama ce vrea și îl pup scurt pe buze.
T- Nu-i de ajuns,mai vreau !
Atunci mă apucă de cap și mă trage într-un sărut flămând.
Bora se uita la noi și zâmbea. Atunci intră și Jungkook pe ușă și vede tot nu zice nimic și se pune pe scaun, cu Bora în poala lui. Se uită la noi ,apoi la ea . Își dă seama că vrea și ea și o trage într-un sărut. Eu mă despart de Tae din cauza lipsei de oxigen.
- Ești nebun! Ți-ai pierdut mințile , măcar dacă o făceai nu aici.
T- Nu ne vede nimeni și plus mi-era dor de tine!
- Bine ,bine
T - Mă bucur că am gustat și eu ceva dulce azi ,spune cu o față perversă
Începem să râdem toți și ne apucăm să mâncăm. Noi le dădeam băieților să mănânce , că prostănacii își pătau cămășile și îi mâncam de vii dacă se întâmpla una ca asta. După ce terminăm ne ducem să aruncăm pungile cu resturile din ele și ne-am pus pe canapea.
Au trecut 2 ore în care ne-am plictisit. Am decis să ne facem temele și după să vedem ce mai putem face. Terminăm de scris și îi vedem pe băieți că au luat o pauză.
- Gata ? Ați luat o pauză?
Jk- Păi așteptăm să primim un răspuns!
B- Ok!
T- Gata , a venit , a acceptat întâlnirea de mâine!
Jk- Bineeeeeeeeee
- Jk nu mai țipa,te aude toată clădirea
Jk- Scuzee😅
Trece vremea și vine timpul să plecăm acasă. Mergem și ne băgăm la somn după ce facem un duș,eram cu toții extenuați.
- Noapte bună, soarele meu!
T- Noapte bună, luna mea!
B- Noapte bună,iepurașul meu!
Jk- Noapte bună, puișorul meu!
Cu astea fiind spuse , băieți ne-au sărutat pe frunte și ne-au luat strâns în brațe.
CITEȘTI
Prietenul fratelui meu
DiversosEste vorba despre o fata de 16 ani pe nume Alisa care locuiește cu fratele ei Jungkook (da Jeon Jungkook) . Prietenul lui (nu dau nume , va țin în suspans😏) începe să o placă și să fie obsedat de ea. Fata incepe și ea sa îl placa ,dar nu e sigura d...