Capitolul 42

128 4 0
                                    

   Ne trezim de dimineață și mergem la muncă. Pe drum vorbeam despre Daejin.
Jk- O să încheiem contractul cu el
- Nu , nu faceți mișcări bruște, că o să își de-a seama că ați aflat !
Jk- Bine ,bine ,dar am o întrebare...
- Spune!
Jk- Cum se face că tu l-ai cunoscut și eu nu ?
- Voi ați fost în clase diferite , iar el a ezitat să se întâlnească cu tine. După vreo două săptămâni de când am început școala, am fost obligați să facem o zi ore cu clasa lui . Nu am făcut cine știe ce . Dar problema era că atunci când m-a văzut nu și-a mai luat ochii de pe mine , am stat și în bancă cu el , deoarece alte locuri nu mai erau. Și de atunci în pauze mă urmărea , când aveam eu ora de sport , și mergeam la vestiare să ne schimbăm, el și cu un grup de băieți intrau peste noi , odată știu că ma prins când eram fara tricou . Atunci a vrut să mă violeze . Noroc cu domnul de sport care a venit și m-a scăpat de el. Am avut numai necazuri cu el . Am urât fiecare parte a acelui an școlar........
Jk-Și mi-e de ce nu mi-ai spus ?😠
- A zis că dacă îți spun ,am să regret , a zis că o să te omoare în chinuri,spun curgându-mi o lacrimă pe obraz , Tae m-a luat în brațe și a spus
T- Acum e bine , ești cu noi , și mă sărută călduros pe frunte .
    

--------------------------------


   Ajungem la firmă și mergem la bucătărie pentru cafea , apoi o tulim spre birouri . Când mă asigur că suntem bine , îi sun pe ceilalți.

*Apel*

-Alo , mă auziți ?
Toți - Da!
- Bine , fiți atenți ,nu faceți mișcări bruște,el nu trebuie să știe că ați aflat .
Toți - Ok!
- Ari , Bora și Rodica , vedeți dacă puteți să aflați ceva despre el , aflați mai multe informații care ne-ar putea ajuta .
B,Ar,R- Ok!
- Suga ai vorbit cu Mung ?
S- Da , ne ajută,am vorbit cu el și i-am spus să vină diseară pe la noi , i-am dat adresa.
- Ok ! Fiți cu ochii în patru după orice , încheiem apelul , pa!
Toți - Pa!

*Apel încheiat*

- Gata , începem operațiunea !
Jk-Sper că o să-l prindem repede ! Dar avem nevoie de  dovezi,altfel nu-l putem aresta .
T- De-abia aștept să-l prindem !
- Și noi!
B- Haideți să lucrăm ,avem cam mult de lucru azi 😂
A,Jk,T- 😂😂

---------------------------

     Terminăm programul și ne pregătim să plecăm . Ieșim în fugă și plecăm ca să nu dăm de alte belele .

           Ajungând acasă intrăm și așteptăm să ajungă Mung . Până atunci am pregătiți niște cafele și le-am pus pe măsuța din sufragerie.
    Nu durează mult și auzim o ciocănitură în ușă.
    Suga se duce și deschide ușa ,pe ea intră Mung și salută politicos .
M(Mung)- Bună tuturor !
Toți - Bună!
M- Deci , haideți să facem un plan !
- Să începem !

Prietenul fratelui meuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum