Capitolul 40

141 3 0
                                    

A trecut și săptămâna asta .
Alarma începe să sune ,ceasul indicând 6:00 dimineața. Mă dau jos din pat și trag jaluzelele.
- Neața! Haideți sus !
T- Neața, iubire!
Jk- Neața,pui!
B- Încă 5 minute , spune apoi își încolăcește mâinile în jurul lui Jungkook
- Nu , haideți sus , mergem pe rând la baie , câte un cuplu .
T- Ok ,atunci noi suntem ultimi😁
- Treci la baie , acum!
T- De ce 😭
- Hai Tae ,nu te mai smiorcăi atât ☹️
T- Bine ,bine🤭😘

-------------------------------------

Ieșim din baie și intră următorii . Rodica și Jimin erau ultimii , ei acum fiind tolăniți în pat și așteptând să iasă ceilalți de la baie.
Eu cobor jos ca să fac micul dejun ,iar Tae îi trezește pe restul .


Le-am făcut clătite și un fresh de portocale, apoi ne-am pus la masă și am mâncat.

Ne-am îmbrăcat , băieții în costum și fetele într-o ținută elegantă.
Așa eram eu.

   Ne urcăm în mașini și plecăm

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Ne urcăm în mașini și plecăm.

-------------------------------

Intrăm în clădire , eu și Bora eram entuziasmate fiind prima noastră zi. Eu oricum eram obișnuită ,nu e prima oară când intru aici .
Mergem la bucătărie pentru a ne lua o cafea ,deoarece nu am băut acasă și ne pregăteam să plecăm la birourile noastre până ce dăm de Jay și Lisa.
Ja- Vai ,ne întâlnim din nou , domnișoara Jeon!
- În primul rând e doamna Kim și în al doilea dăte din drumul meu, nu am chef să vomit acum de dimineață.
Ja- Nț nț nț, ce rea ești!
T- Infine , noi acum plecam ,pa! Haideți băieți !
L- Domnule Jungkook,ce surpriză,se dă să îl atingă dar nu reușește
B- Ia mâinile de pe soțul meu!😠
L- S-soț ?
B- Da , s-soț , hai pa!
Și așa plecăm toți ,noi 4 spre biroul nostru și restul la ale lor.
În schimb ăia doi au rămas stană de piatră când au auzit ,,doamna Kim" și ,,soț" , nu le venea să creadă ce tocmai au auzit .

Intrăm în birou și începem să lucrăm . Tae lucra la calculator, Kookie vorbea cu dl. Siwon la telefon ,iar noi două completam niște dosare pe care trebuia să le ducem în niște birouri.
- Gata eu am terminat !
T- Ok ,du-le în biroul lui Suga !
-Ok!
Dau să plec dar mă oprește Jungkook.
Jk- Pui ,te rog să anunți tu că în jumătate de oră, toți directorii au ședință în sala mare.
-Ok!
Mă duc las dosarele lui Suga , apoi mă duc în biroul directorului , îl descui deoarece nimeni nu stă acolo , deci nu e supravegheat. Intru și dau drumul la microfon .

,, În jumătate de oră,toți directorii să se afle în sala mare pentru ședință "

Apoi după ce îmi fac treaba , ies și încui ușa.

Vreau să plec dar ....


-------------------------

* Se aude în boxe anunțul*

T- Mamăăăă , ce voce rece are ! Mi s-a făcut pielea de găină 😂
Jk- Așa am învățat-o ! 😎
B- Deci tot din cauza ta e și agresivă,nu?
Jk- Poate , la asta semănăm amândoi 😂
T,B- 😂😂😂

----------------



Vreau să plec dar ,din greșeală dau peste cineva . Mă ridic și când mă uit rămân șocată.
- Daejin ? Ce cauți tu aici?
D- Ți-am zis păpușă că o să ne întâlnim , am și vorbit de două ori la telefon , nț nț nț atât de repede mă uiți ?
- Tu ....... vreau să mă înșfac în gâtul lui dar mă prinde de mâini , dă-mi drumul!
D- Nu până nu te potolești ! apoi mă apropie de el
- Când o să afle Tae și Jungkook,o să te omoare😠!
D- Dacă le spui mâine îi găsești morți !
- Nu ai face asta😰
D- Ba da , și să îți mai zic un lucru , dacă eu nu te pot avea , atunci nu te poate avea nimeni! iar cu asta fiind spuse îmi dă drumul la mână eu pierzându-mi echilibrul și căzând , când îmi ridic capul nu mai era nimeni ,el dispăruse

Mă ridic repede și mă duc spre birou.
Intru și nu mai zic nimic , mă pun pe scaun și încep să completez alte dosare .
T- Ce a durat atât de mult?
- Am fost până la baie......
T- Ok ! Spune și mă sărută pe frunte

B- Băieți în 10 minute începeți ședința!
Jk- Mersi iubire , pa te pup !
B- Pa !
- Succes !
T- Ce succes mă , că și tu trebuie să mergi!
- De ce?
Jk- Pentru că și tu ești directoare , de-aia!
- A da!

Mă ridic de pe scaun și merg în spatele lor.
- Pa ,Bora!
B- Pa ,vtm !

----------------------------

Când ajungem în fața uși intrăm , iar atunci când intru și văd cu cine ne aliem noi compania , simt cum îmi pică cerul în cap .
Jk- Bună ziua , dl. Daejin !
D- Bună ziua , dl. Jungkook!
Jk- Mai sunt 5 minute până începem ,dar înainte de toate aș dori să ți-o prezint pe doamna Kim , sora mea!
D- Doamna Kim? Dar nu trebuia să o cheme Jeon?
Jk- Este căsătorită cu domnul Kim, și arată spre Tae
D- A ...am înțeles , spune nervos printre dinți
N- Timpul s-a scurs , ședința începe!
Jk- Cu ocazia începerii ședinței , permite-mi să-ți prezint....

Și uite așa am început ședința, Daejin fiind numai cu ochi pe mine. Era vorba de niște economii și idei , chestii financiare etc . Au semnat contractul și de acum suntem uniți . Când la semnat puteam să jur că avea pe față un zâmbet malefic .

# Descriere #

Deci , probabil până acum v-ați întrebat cine e Daejin , ei bine eu și Jungkook după moartea părinților am fost un an în vestul Coreei de Sud . Acolo la școala unde eram învățam amândoi ,stând la un unchi . Daejin e de aceeași vârstă ca Jungkook,doar că au fost în clase separate și de aceea nu îl știa . În schimb eu am avut multe probleme cu el , efectiv omul e obsedat după mine, e un nebun . Când am plecat de acolo am crezut că am scăpat de el și uite că au trecut 3 ani și încă mă mai urmărește.

---------------------------------

Ieșim din sala de ședință. Ne ducem în birou și ne continuăm treaba.

Prietenul fratelui meuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum