Lunile au trecut repede .
Acum suntem la începutul lui iunie. Vă vine să credeți?
Peste o săptămână vom avea balul și apoi de la toamnă, voi spune bun venit statutului de secretară și de director junior🤭, daaaaaaa....Jk a spus că voi fi la același statut ca al lui chiar dacă voi lucra ca secretară. Când el nu va fi , îi voi ține eu locul până se va întoarce.
Luna viitoare fac 18 ani . O să am permis ,deja am făcut școala de șoferi și aștept permisul în august . Mi-au spus că m-am descurcat excelent.
Revenind la prezent , astăzi este sâmbătă , mă trezesc și mă uit pe telefon , era 13:48 . Vai ...cât am dormit.
Mă dau jos din pat și observ că nu e nimeni în cameră. Mă duc și îmi fac rutina de dimineață și mă îmbrac într-o rochiță.Cobor jos și îi văd pe toți în living. Mă duc și îi salut ,apoi mă strecor în bucătărie ,observând că mi-au păstrat și mie din micul dejun. Am mâncat și apoi m-am dus la ei .
- Și ,ce facem azi? spun în timp ce mă așez în brațele lui Tae,el sărutându-mă pe ceafă
S- Gata ? V-ați împăcat?
T- Da. Apropo azi am zis să mergem la gradina zoologică, vreți?
Toți - Daaaa!
- Ok ,atunci ce mai așteptăm?
Jk- Să mergem!
Ne ducem la mașini și mergem . Rodica și Jimin erau cu noi 4 în mașină. Nu stăteam îngrămădiți pentru că o luasem pe cea mare😂.
Pe drum ne-a luat plictiseala.
Fetele- Ne-am plictisit !
La auzul lor Jk și Jimin au început să își sărute iubitele. Numai Tae nu putea că era la volan😩.
Mă uitam la ei , apoi la Tae , într-un final uitându-mă în față. Tae a observat în oglindă ce făceau cei din spate ,apoi s-a uitat la mine.
Se uita cu o față de cățeluși până coarnele i-au ieșit la iveală. Își strecoară mâna dreaptă pe piciorul meu , încercând să o ducă mai sus . Eu o îndepărtez și îi șoptesc .
- Nu trebuie să faci asta ,sunt bine , dar aș vrea o răzbunare 😈
T- Sună interesant, spune-mi.
- Când îți fac semn pui o frână bruscă, să vezi ce o să sară în sus , nu o să mai aibă chef să se pupe prin spate😂🤭
T- Așa facem!😈
Îi mai lasă Taehyung un minut când , pune o frână zdravănă de era să îi arunce în față.
Jm- Ce-ai mă,ești bolnav?
Jk- Tu vrei să ne omori?
T- Vă mai pupați mult prin spate?😂
-😂
B- Tu de ce râzi?
R- Alisaaaaaaaaa
A,T- Dulce răzbunare!😈😂🤭
Toți începem să râdem și ne vedem de drum în continuare.
Punem muzică, cântăm,facem glume ,râdem până ajungem la destinație . Eram entuziasmată,nu am mai fost la o grădină zoologică de la 14 ani .
Am plătit intrarea și am mers să vedem animăluțele. Am stat și ne-am uitat la ele , ne-am dat în leagăne și am mers la restaurantul de lângă acvarii pentru a mânca ceva.
Ne-am distrat mult!
CITEȘTI
Prietenul fratelui meu
AléatoireEste vorba despre o fata de 16 ani pe nume Alisa care locuiește cu fratele ei Jungkook (da Jeon Jungkook) . Prietenul lui (nu dau nume , va țin în suspans😏) începe să o placă și să fie obsedat de ea. Fata incepe și ea sa îl placa ,dar nu e sigura d...