Capitolul 11 Bătaia cu apă

344 8 0
                                    

*POV Alisa*

Eram pe un șezlong când văd că Jimin cu Tae și Kookie vin din fața casei. Mă uit la ei și mă duc la Jk pentru ai face o farsă. Îl iau în brațe și îl țin de vorbă cu spatele la pișcină. Când nu era atent, cel puțin asta credeam eu l-am împins,dar el ma luat de mână și am căzut cu el în pișcină. Toți am început să râdem . Au sărit și ei și am început să ne batem cu apă,apoi să jucăm volei.
Cât timp băieții se relaxau în apă, eu ies și mă duc să fac limonadă.
- Mă duc să fac limonadă, vreți?
Jk- Da pui , mulțumim!
Toți aprobă , Tae vrând să zică ceva
T- Vin să te ajut!
- N-nu , nu e ne-nevoie, spun speriată de ce s-ar putea întâmpla
Jk- Ali lasă-l să te ajute
Jm- Da , ce s-a întâmplat de nu vrei, parcă te înțelegeai bine cu Tae
- Da.....hihi, ok .....
Mi-era așa frică de ce s-ar putea întâmpla . Aștept să vină și plecăm amândoi în casă.

*POV Tae*

Mă duc cu ea la bucătărie, scot lămâile din frigider și ea ia aparatul de stors. Încep să îi tai lămâile și ea le pune în aparat pentru ale stoarce. După ce termină,pune sucul de lămâie într-un vas și îl amestecă cu apă și miere. La sfârșit a pus ghiață și niște mentă și la pus la frigider. Aștepta răzmată de blatul de la bucătărie și se uita în jos puțin tristă.
Mă pun în fața ei și îi spun

- Ali , îmi pare rău pentru tot!
- Nu vreau să vorbesc cu tine.
- Te rog ascultă-mă , te implor
- Zi ....ce vrei?
- Îți voi spune tot și te voi lăsa în pace de azi înainte....hmmm.....deci, vreau să ști că te iubesc mult și că îmi doresc să fiu cu tine , mi-aș da și viața pentru tine , aș face cea mai mare crimă pentru tine, tu ești aerul meu fără tine nu pot respira. Am vorbit cu Jungkook și e de acord cu noi.
- Ce? Și despre ce noi tot vorbești? Îți zic asta și sper să rămână valabil NOI NU EXISTĂM! îmi spune pe un glas răstit
Mi-a rupt inima în bucăți. Dau să plec dar....

*POV Alisa*

Îmi pare rău pentru ce i-am spus . Mă simt oribil dă să plece dar îl opresc și îl iau în brațe
-scuze pentru tot , nu am vrut , da te iubesc și eu și mi-ar plăcea să fim împreună , te rog nu pleca ,nu mă lăsa
- Nu o să te las niciodată
-Promiți?🥺
- Promit.
Am zâmbit și l-am sărutat. El a răspuns la sărut și m-a luat de talie . Eu cu palmele mele mici i-am apucat fața fină. Ne-am despărțit pentru a lua oxigen și ne îmbrățișăm.
- Sunt cel mai fericit băiat din lume, spune el aproape plângând
- Nu plânge, dacă plângi tu ....plâng și eu
- Nu plâng , sunt fericit
Cu astea fiind spuse scot limonada din frigider și o pun pe tavă. Tae ia niște pahare și le pune pe lângă limonadă. Ieșim afară la băieți prefăcându-ne că nu s-a întâmplat nimic. Nu doream să le spunem deocamdată.
Mergem la ei și......

Prietenul fratelui meuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum