Începem să râdem .
B- Bine ,bine ,cum ziceți voi . Bă...dar cât e ceasul?
S- E 18:48 , de ce?
- Repede ,dați pe ProCinema, în 12 minute începe Saga amurg.
Jk- Filmul ăla cu Bella , Edward și restul?
A,B,R- Daaaaaaaaa!
T- Hai mă iubire , iar filmul ăla cu vampiri ,vârcolaci și știu eu ce urâtănii mai sunt pe acolo?
B- Dacă mai zici odată că sunt urâtănii te pocnesc.
R- Ușooorrrr Bora , lasă-l că vede el mâine dimineață 😏
Eu cu Bora rămânem nedumerite , până ne face cu ochiul. Ne amintim de planul nostru și începem să zâmbim toate trei malefic.
A,B,R-😈
Jm- Voi începeți să mă speriați, sigur nu sunteți pe 🟥 ?
- Nu ,nu suntem Jimin !🙄😒
Jk- 😂😂
B- Tu la ce râzi?
Jk- La nimic șefa...
- Ia gata....șșșșșșșhh , că începe filmul!
Ne punem în brațele băieților ,cu pop-cornul în mâini și începem să ne uităm la film.*POV Author*
Începuse să se uite la film. Era preferatul fetelor .
#peste 30 de minute#Băieții aproape că au adormit , iar fetele plângeau în hohote din cauza unei secvențe .
Se termină filmul .
A- A fost frumos !
B- Foarte romantic!
R- Bă ăștia dorm !
B- TREZIREA !
Băieții tresar și se trezesc.
A- Bine mă,noi stăteam,plângeam și ne uitam la film și voi dormeați ca leneșii?😠🤨
B- Las că vedeți voi mâine!😈
R- Nu vă mai scapă nici drq din mâinile noastre , țineți-vă bine!😈
Cu astea fiind spuse toți merg la somn , erau obosiți .+De dimineață+
Băieții se trezesc și observă că fetele nu mai sunt lângă ei .
T- Unde sunt astea mă?
Jk- Nuj , hai să îi trezim și pe ăilalți și să le căutăm.*POV Jungkook*
Ne dăm frumușel jos din pat și mergem să îi trezim și pe ceilalți . Îi trezim și începem să căutăm pe tot perimetrul de sus. Nu sunt .
S- Bă hai jos!
Coborâm jos și le căutăm până îl auzim pe Jin că ne strigă.
J- Băieți,veniți la bucătărie!
Mergem la bucătărie și găsim o scrisoare pe masă. Micul dejun era deja făcut ,presupunem că de fete.
Mâncăm și apoi ne ducem în living . Ne așezăm și încep să citesc scrisoarea.,, Dragii noștri băieții , am plecat de acasă cu anumite scopuri , am mers cu Bobi, nu ne sunați că oricum nu vă răspundem . V-am zis de răzbunare aseară , acum o primiți . Noi nu ne mai întoarcem acasă. Dacă tot sunteți dornici să ne găsiți , încercați să rezolvați ghicitoarea asta: Unde simți miros de pește, iar soarele sclipește , acolo găsești în zare , un val de apă cu sare.
Acolo este locul unde ne aflăm. Jk știe cu siguranță la ce ne referim.
Vă pupăm! Ciao!
Cu drag,fetele. "Citim și stau pe gânduri . Mai rostesc de 3 ori ghicitoarea cu voce tare.
T- Ce ar vrea să însemne?
Jk- E legat de mare!
Jm- Da mă,dar în ce parte , că marea e peste tot!
N- Kookie , în scrisoare spune că tu ar trebui să-ți dai seama , ia gândește-te!
Jk- Asta și fac!
Stau și mă gândesc , și îmi dau seama.
Jk- Gata știu unde , nu e vorba de mare , ci de un râu, de râul Han , acolo am fost ultima dată cu părinții noștri. Acolo simțeam miros de pește de la un restaurant de lângă , râul sclipea când apunea soarele, iar în acel restaurant era un tablou foarte mare pe un perete cu un val înspumegat , pe el am aruncat noi odată sare ,când ne băteam cu mâncarea....ce amintiri frumoase!
Jh- Ok ,haideți să mergem !
Mergem la mașini și plecăm!*POV Alisa*
Suntem ajunse la restaurantul de lângă râul Han. Am plecat de acasă de la 4 dimineața,pentru că aveam de mers.
Eram afară pe terasă unde se vedea râul.
- Mersi Bobi că ne-ai ajutat!
Bo- Orice pentru prietenele mele!
B- Ești cel mai tare șofer !
R- Bă ar trebui să vorbim cu băieții să scoată paza, pentru că nu mai suntem în pericol.
- Da bine zis , dar mai întâi să ajungă 😂
B,Bo,R- 😂😂Stăm ce stăm mai vorbim ,bem un suc ,și uite așa mai trec 2 ore. Se face 12:08 .
- Bă dar ăștia nu mai ajung?
T- Ba da ,ajungem !
Atunci îi vedem pe toți 7 cum vin spre noi . Ne ridicăm și ne ducem spre ei. Ne i-au în brațe.
Jk- Să nu mai faceți asta niciodată !
Jm- Voi știți cât ne-ați speriat?
T- Am crezut că o să vă pierdem!
Bo- Erau pe mâini bune!😂
Toți -😂😂
R- Haideți la masă!
Ne așezăm toți la masă și începem să vorbim despre scosul pazei . Au trimis un mesaj și ia trimis pe paznici acasă. Am rămas doar cu șofer și bodyguarzi. E bine , asta ne și doream.
Am rămas acolo și ne-am cazat la un hotel din apropiere deoarece era târziu și nu avea rost să mai plecăm.
CITEȘTI
Prietenul fratelui meu
RastgeleEste vorba despre o fata de 16 ani pe nume Alisa care locuiește cu fratele ei Jungkook (da Jeon Jungkook) . Prietenul lui (nu dau nume , va țin în suspans😏) începe să o placă și să fie obsedat de ea. Fata incepe și ea sa îl placa ,dar nu e sigura d...