Uzuuuuun bir aradan sonra bu kitabıma yb atmayı özlemişim. Ara vermiştim, toparlanıp geldim. Şimdi hodri meydan diyerek devam ediyoruz ehe
Bloody Love seviliyormuş, çoğu zaman yb istediniz. E ben de bu güzel kitaba yeniliklerle geleyim dedim.
Kitabın konusu Vampir tema olduğu için, burda karşınıza herşey çıkabilir. Mantık pek aramayın. Smut ve ağır bölümler ardarda gelebilir. Bu yüzden hazırlıklı olun.
Ve başlayalım küçük şebeklerim😎✊🏻
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. Aksi halde gerçekten üzülüyorum.
YORUM İSTİYORUUUUM (anaaa isti'yorum' kelimesinde bile varmış sjksjsjdjsjsj)
De haydi
Keyifli okumalar dileğiyle~~~
.
.
.
.
.Okuldan eve geldikten sonra bu gün yaşadıklarım hakkında düşünmüştüm.
Öğretmen Jeon, yani Jiminle benim için öğretmenden fazlasıydı, kafamızı karıştıracak şeyler söylemişti. Düşündükce, deli olduğumu sanıyordum. Ki, normal insan delirirdi.
Sınıf odasında yaşadığımız anlardan ve yemek masasında olan konuşmalar beynimi kurcalıyordu.
Lanet.
Lanet demişti değil mi?
Ne lanetiydi bu? Bizi ilgilendiren konu neydi? Bay Jeon'un bana yaptığı göndermeler...Ve asıl konu, ben neden onun vampir olduğunu bildiğim halde, ondan kaçmıyordum?
Kafam çok karışıktı.
Cidden karışıktı ve dikkatsizdim.
"Taehyung?"
Abimin sesini bile algılayamayacak kadar beynim doluydu.
"Taehyung, beni duyuyor musun?"
Kaşlarımı çatmış, eve girdiğimden beri mutfak kapısının önünde öylece durduğumu yeni farketmiştim.
"Efendim hyung?"
"Noldu sana? İyi misin?"
Seokjin hyung bana gözlüğünü çıkararak yaklaşmıştı.
"Bir şey mi oldu?"
"Hayır hyung. Sadece yorgunum. Bu gün çok çalıştım."
Eliyle yüzümü okşamış, gülümsemişti.
"Çok çalışıyorsun, yüzün düşmüş. Git dinlen. Yemek isterse-"
"Hayır hyung. Sağol ama uyuyacağım."
Demiş ve odama kalkmıştım. Akşam saatlerine kadar yatağımda oturmuş, bilgisayardan Vampirlerle ilgili tüm araştırmalarımı yapmıştım. Gerekli, gereksiz öğrendiğim çok şey vardı. Ama Bay Jeon'un söylediği Lanet hakkında bir şey bulamamıştım.
Gece saatleri yaklaştıkca acıkmaya başlamıştım. Jin hyung uyuduğunu haber vermiş, odasına çekilmişti. Dün geceden sanırım haberi yoktu. Olmasın da zaten.
Ayağa kalkmış, terliklerimi giymeden sadece eşorfmanımla mutfağa inmiştim. Genelde evde üstaüz gezerdim. Abimle kaldığım için sorun olmuyordu. (YAZARKEN HAYAL ETTİM DE NUDE TAEHYUNGUN FOTOLARINI HIĞAĞAĞAĞĞAĞAĞA) Kendime ramen yapıcak, rahat bir şekilde gömücek ve uyumaya gidicektim.
Öyle sanıyordum.
Mutfakta geçen birkaç dakikanın ardından yukardan sesler duymuştum. Benim odamdan geliyordu. Kaynattığım suyun altını kapatmıştım. Odama yürümüştüm. Birkaç tıkırtı sesleri daha gelmişti. Pnce Jin hyung sandım. Seslendim. Cevap gelmedi. Merdivenin yanında duran beyzbol sopasını elime almış, yukarı çıkmaya başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐥𝐨𝐨𝐝𝐲 𝐋𝐨𝐯𝐞 [Kanlı Aşk] TAEKOOK♡
FanfictionSırf merakı yüzünden arkadaşı ile gecenin karanlığında sahipsiz bir eve girdiler. Sonuçlarını düşünmeden... "Seninle ne yapalım Kim Taehyung?! Kokun beni delirtiyor..." "Yanlışların seni bana getirdi çocuk..." UYARI⚠️🔞⚠️🔞⚠️🔞 VAMPİRE FİC SMUT🚫🚫 ...