Ep: 3

677 74 23
                                    

Canlarım nasılsınız?

ÇUF ÇUFFF BLOODY LOVE GELDİ AHEEY

Lütfen yorum yapıp, oy verin. Aşkım değer görmediğinde üzülüyom ühühü 😭😭😭😭

Keyifli okumalar dileği ile~~~

.
.
.
.

Karşımda gördüğüm görüntü, kırmızı gözler...hayatımda asla unutamayacağım anlardan en önde olanıydı. Yerime resmen çivilenmiş durumdaydım. Üzerimde yarattığı etkiyi anlayamıyordum. Nefesim sanki kesilirken, haraket bile edemiyor, çığlık bile atamıyordum. Yaslandığı yerden bana yaklaşmaya başladı. Gözlerim gözlerinden ayrılmazken yüzlerimiz arasında santimler kalacak kadar yakınımdaydı.

"Dün geceden beri kokun iştahımı çok kabarttı..."

Sağ elini cebinden çıkarmış, haraketsiz kalan benim yüzüme dokunmuştu. Baş parmağı yanağımı okşarken, gözleri dudaklarıma inmiş, sinsi ve korkutucu gülümsemeyle konuşmaya devam etmişti.

"Kokunun farkına bir varsan Taehyung..."

Diğer eli belimden tutmuş kendisine çekerken korkudan artık soğuk terler döküyordum. Ben efsanelerde, filmlerdeki gibi vampirin avını ısırmasını beklerken Bay Jeon tamamen farklı bir şey yapmıştı.

"Sen normal insan değilsin...kanında başka çekici bir şey var..."

Yanağını benimkine yaslamış, gözlerini kapatmıştı. Ben bu sırada yavaş yavaş kendime geliyor, düzgünce nefes almaya başlıyordum. Aldığım parfüm kokusu ise başımı döndürecek kadar mükemmeldi. İstemsiz ben de soğuk tenini hissederek gözlerimi titreyerek kapatmıştım.

"S-sen nesin?"

Sonunda sesim fısıltı gibi çıkarken o "teh" gibi histerik gülmüş, tekrar yüzyüze gelmemizi sağlamıştı.

"Sence..."

Sesinin bu kadar derin ve çekici olduğunu söylemişmiydim? O an kendime gelmiş, korkarak onu itmeye başlamıştım. Fakat bir kaya parçası kadar ağırdı ve millim bile kıpırdamıyordu.

"Bırak beni lütfen."

Sesim ağlamaklı çıkarken, beni kendine çekmiş, sarılmıştı. Afallasam da, gözlerimi kapatmış, çabuk kurtulmak burdan kaçmak için dua ediyordum.

"Sende beni çeken birşey var Taehyung. Kokundan başka..."

Daha soğuk dudaklarını boynuma dokundurmuş, nazikce öpmüştü. Burnu tenime değerken, derin bir nefes almış, içine çekmişti beni. Ben elleri altında titrerken, tutmasa bayılacak durumdaydım. Hem korku, hem adrenalin, hem de başka hissler beni öldürecekti.

"Bu günlük seni bırakıyorum çocuk, ama benim avımsın. Bundan sonra gözüm üzerinde."

Benden hızlıca ayrılmıştı. Ben daha ne olduğunu anlamadan çantasını öğretmen masasından almış, hızlıca sınıfı terketmişti. Ben ise masaya tutunmuş, titreyen bacaklarım ile yere oturmuştum.

Kesinlikle bundan sonra sınıfa, onun derslerine girmeyecektim. Onun durumunu ise kimseye anlatamazdım. O bir vampirdi. Bundan artık kesin emindim. Ama kimse anlatırsam herkes benimle dalga geçerdi.

"Sikeyim, ben neye bulaştım..."

Gözlerimi kapatmış, başımı aşağı salmıştım. Kendime gelmeyi beklemiş, daha sonra da yavaşca ayağa kalkmış, odayı terketmiştim. Jimin ile hemen konuşmam gerekiyordu.

𝐁𝐥𝐨𝐨𝐝𝐲 𝐋𝐨𝐯𝐞 [Kanlı Aşk] TAEKOOK♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin