Merhaba güzellerim. Sonunda gelebildim...
Ulan 2 ay oldu dimi? Vah vah ben de size bol sevişmeli bölümler yazmıştım taslakta kalmış. Salayım mı onları acaba acaba-
JFKSLFJDLALDJFLALDJFKSISJDKSKS
Kimin yazarı buuuuuuu~
Devam ettirenler sağolsun yukardaki şeyi. Öhöm neyse.
Baylar ve Bayanlar. Karşınızda miss gibi, bol ekşın ve gizemli bir bölümle karşınızdayım.
YORUM YAPIN LAN🔪🔪🔪
Canım tepsi mantısı çekti, paylaştıktan sonra yemeye gidicem. ÇOK UZATTIM NEYSEEE.
Keyifli okumalar dileği ile canlarım, oy vermeyi unytmayın~~~
.
.
.
.Kapının ardından abimin seslenmesi ile üzerimde yatan Jungkook hızlıca, ben gözümü açıp kapayana kadar odadan puf olup uçmuştu resmen. Ben terler içinde, yatağımda kalp atışlarımın o büyük hızı ile derin nefesler alıyordum. O sırada abim kapıyı açmış, içeri gözlüklü şekilde girmiş bana bakmıştı.
"İyi misin Tae?"
Benden ses gelmiyordu...
"Taehyung?"
"E-efendim.."
"İyi misin?"
İyi miydim? Hayır.
"E-evet, evet iyiyim. Neden geldin?"
Tam da öpüşücektik ya!
Ne diyorsun Taehyung? Kendine gel! ADAM KAÇ YÜZ YAŞINDA YAŞLI VAMPİR!
"Arabamı geçen gece nereye kaçırdın diye sorucaktım da, sen hastalandın mı? Terlemişsin filan."
Bana yaklaşmış, eliyle terli alnımı yoklamış, saçlarımı geriye atmıştı.
"J-jiminle birlikte bar'a gittik hyung."
Aklıma gelen en uçuk yalanı söylemiştim. İlk kızacağını düşünmüştüm ama aldırmamış, gülmüştü.
"Siz gençler ağzınızın tadını biliyorsunuz. Söyleseydin zaten arabayı verirdim Tae."
"Sonraki sefer söylerim. Ve iyiyim merak etme."
Elini alnımdan çekişmiş, gülümsemiş, birkaç konuşma sonrası odadan çıkmasını izlemiştim.
İşte şimdi sıçmıştım. Yalnızdım ve tam da penceremin önünde duvara yaslı bana bakan varlığı unutmuştum.
"Demek bar hm? İçmeyi sever misin Kim?"
Kalın sesi ile konuştuğunda dikkatimi toplamış üzerime gömleğimi geçirmek için dolabımın önüne gitmiştim. Dalga mı geçiyordu benimle?
"Severim."
"Tercihleriniz peki nedir bay Kim?"
Aniden gömleğimi indirirken belimde hissettiğim buz gibi parmaklarla titremiş, dolabın önünde ayaktayken arkamdan enseme fısıltısını hissetmiştim.
Çok yakındı...çok...
"Kırmızı."
Dedim gözlerimi kapatırken. Beni yavaşca kendisine çevirmiş, bileklerimden tutarak boynuna dolamamı sağlamıştı.
Siktir!
Gözlerim haraketlerindeyken, eli tekrar belimi bulunca bedenimdeki tüm kan akışı değişmiş, nefeslerim hızlanmıştı. Kısacık mesafeden bile çok yakışıklı olduğunu söylemiş miydim? Ceyran bakışları, siyahın en karanlığı olan gözleri, kiraz ve kırmızı dudakları, bunlara zıt olan beyaz teni...kesinlikle azdırıcı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐥𝐨𝐨𝐝𝐲 𝐋𝐨𝐯𝐞 [Kanlı Aşk] TAEKOOK♡
FanficSırf merakı yüzünden arkadaşı ile gecenin karanlığında sahipsiz bir eve girdiler. Sonuçlarını düşünmeden... "Seninle ne yapalım Kim Taehyung?! Kokun beni delirtiyor..." "Yanlışların seni bana getirdi çocuk..." UYARI⚠️🔞⚠️🔞⚠️🔞 VAMPİRE FİC SMUT🚫🚫 ...