Co W Ogóle O Tobie Myśli + Kiedy Zdaje Sobie Sprawę Że Się W Tobie Zakochał

412 14 5
                                    

> Light Yagami
Najpierw chciałem się w nią tylko zaprzyjaźnić i myśleć, że na studiach nasze drogi się rozejdą. Nie myślałem, że po tym jak znalazłem Death Note będzie mi ona obojętna, lecz tak się nie stało. Po tym jak ta grupka uczniów zaczęła jej dokuczać coś we mne pękło. Wiem, że Kira zabija tylko przestępców, dlatego troszkę pobawiłem się Death Notem i zrobiłem z nich jeszcze większych przestępców niż byli wcześniej. Mimo swojego młodego wieku i tak mieli na swoim koncie drobne kradzieże i pobicia. Trochę to dziwne, ale zakochałem się w T.I i zrobię wszystko żeby było jej dobrze na tym świecie.

> L Lawliet
Trochę to dziwne, lecz odkąd zacząłem obserwować Lighta i T.I zauważyłem pewne podobieństwa i różnice pomiędzy rodzeństwem. Z jednej strony bardzo polubiłem młodszą siostrę Lighta. Dalej podejrzewam Lighta o bycie Kirą, lecz jego siostra jest inna, wbrew pozorom. Nie mam podstaw do podejrzewania ją o bycie Kirą lub, że ma coś z tym wspólnego.

> Near
Dziwne. To niby młodszą siostra L, drugi plan w znalezieniu Kiry, a czuje do niej coś więcej niż tylko sympatię.

> Mello
Kelnerka, niby zwykła dziewczyna, lecz coś mnie do niej ciągnie i intryguje mnie jej charakter. W dodatku też lubi czekoladę.

> Matsuda
T.I jest bardzo mądra i w dodatku jest jedyną dziewczyną szukająca Kirę. Chyba się w niej zauroczyłem.

> Ryuk
Anioł i Bóg Śmierci. Brzmi absurdalnie, ale to nic. Ja pilnuje Kiry, a ona L. Dwa różne światy, a jednak coś do niej poczułem. Light nie był zadowolony tym faktem, że zauroczyłem się w swojej potencjalnej przeciwniczce.

Death Note I Preferencje Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz