Dodajemy Matta

242 5 29
                                    

1. Pierwsze spotkanie
Byłaś młodszą siostrą Mello, lecz troszkę mądrzejszą. Kiedy L zginął, a Near przejął dowodzenie nad sprawą Kiry, zaczęłaś się bardziej angażować. Kiedy Near poprosił o pomoc Matta, ten przyszedł do jego kwatery, gdzie przebywałaś z informacjami. Pełniła funkcje sekretarki pomiędzy Lightem, a Nearem. Wtedy cie pierwszy raz zobaczył i spodobałaś mu się.

2. Co o tobie Pomyślał?
Siostra Mello? Ładna i mądra. Dogadamy się.

3. Co o tobie myśli + Kiedy Zdaje sobie sprawę że cię kocha
T.I jest spokojna i mądra, w dodatku ładna i pomocna. Wcale się nie dziwię, że Matsuda jest o nią zazdrosny. Kiedy udało mi się ją wyciągnąć na przejażdżkę autem nie wiedziałem, że umie prowadzić auto. I to tak, że policja zaczęła nas godzić.

4. O Kogo Jest Zazdrosny?
O Lighta. Widać, że nie jestem mu obojętna i gdyby nie Mello to byłabyś już jego dziewczyną.

5. Co Robi Gdy Jest Zazdrosny?
Bije delikwenta i to mocno. Raz przywalił Lightowi i miał złamany nos.

6. Co Robi, gdy jesteś smutna?
Przychodzi do ciebie z mnóstwem słodyczy i filmów na wieczór.

7. Jego Typy tekst
Light cie nie dostanie. Jestem moja i cie kocham.

8. Ty w łazience
Kąpiecie się razem.

9. Kiedy Prosisz Go żebym pomógł Ci z Rozpięciu Biustonosza.
Oczywiście, że Ci pomogę. Z chęcią ci pomogę zdjąć ci coś jeszcze.

10. Jak Okazuje Do Ciebie Miłość?
Jest wobec ciebie czuły i delikatny. Zawsze dostajesz od niego pocałunki i Przytulasy.

11. Jak Cie Chroni?
Nauczył cie samoobrony i zawsze masz przy sobie gaś pieprzowy. W dodatku sam potrafi się o ciebie pobić.

12. Jego Reakcja Na To, że ktoś Cię Uderzył
Było grubo. Najpierw zabrał daną osobę na super ekstremalną przejażdżkę, a potem pokazuje swój arsenał broni. A na koniec bije go dość dotkliwie.

13. Co Zrobi Gdy Stracisz Pamięć
Będzie siedział z tobą i mówił o was.

14. Jak zwraca na sobie uwagę
Przytuła się i szepcze co z tobą zrobi w nocy. Zawsze działa.

15. Wasze Zwierzątko
Bedziecie mieli kota i psa.

16. Wasz Pierwszy Pocałunek
Siedzieliście w jego aucie i prowadziliście zwykłą rozmowę, tak jakoś się stało, że wyłądowałaś na jego kolanamch na miejscu kierowcy. Jedną rękę położył na twoim idzie, a drugą na policzku i cie pocałował.

17. Co Robi Gdy Masz Gorszy Dzień
Siedzi z tobą w pokoju i rozmawia o tym co cię trapi.

18. Co Robicie Gdy Się Nudzicie
Zabiera cie na przejażdżki autem. Czasem on prowadzi czasem ty.

19. Wasz stosunek
Jest różnie. Przeważnie on dominuje. Raz jest delikatny, a raz dość brutalny. Jednak zawsze pyta czy jesteś zadolomani czy nic nie zrobił.

20. Wasze Dzieci
Trzech chłopców i dwie dziewczynki.


21. Jak spicie?
Śpisz na jego klatce piersiowej a on cie obejmuje ramieniem.

22. Co u ciebie kocha - Wygląd
Piersi i tylek. Ma od dość specifyczne poczucie humoru.

23. Co u ciebie kocha - Charakter
Poczucie humoru jest u ciebie dominujące. Dlatego też dobrze się dogadujecie i Kochacie.

24. Jego Reakcja Gdy Zobaczył twojego byłego
Jego chyba rodzice nie kochali w młodości.


25. Jak Gasi Twojego ex
Bronią i bójką. Musi pokazać, że to on jest lepszy


26. Co Myśli O Nim towja mama
Dość słodki, jednak jak tak dalej będzie jeździł to i siebie zabije i moją córkę.

27. Co Myśli O Nim Twój Ojciec
Typowy chuligan. Niech on tylko coś jej zrobi to zabije go i nie będę patrzył się na Kire.

Death Note I Preferencje Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz