Ile Razy Chciał Wyznać Ci Miłość?

253 8 1
                                    

> Light Yagami  📓
Jako iż Light to perfekcjonista udało mu się to za pierwszym razem. Wszystko przygotował tak, żeby nikt wam nie przeszkadzał.

> L Lawliet 🖤
Jesteś młodszą siostrą Lighta, więc nic dziwnego, że brunet widząc co się świeci chciał przeszkodzić L w spełnieniu tego czynu. Sam Ryuzaki po kilku próbach zauważył, że puki jest blisko was Light to nie uda się mu wyznać miłości do ciebie, lecz ostatecznie udało mu się to za piątym razem.

> Near 🧩
Za pierwszym razem Near trochę się wystraszył wyznania swoich uczuć względem ciebie, gdyż jesteś młodszą siostrą L, co prawda on nie żył już wtedy, ale bal się odrzucenia. Jednak za drugim razem udało mu się przełamać lody i w końcu powiedział te dwa magiczne słowa.

> Mello 🛵
Mello był na tyle odważny, że wyznał Ci miłość za pierwszym razem. Co prawda było to trochę niezręczne (będzie w następnym rodziale) ale udało mu się.

> Matsuda 📱
Każdy wie, że Matrusa jest trochę nieśmiały. Niestety przez to właśnie powiedział ci o swoich uczuciach za piątym razem, jednak ten dzień zapamiętasz na dłuuuuuuugo.

> Ryuk 🍎
U was było dziwnie, bo niby ci nie powiedział, że cię kocha, lecz tak cie traktował. Jakoś oficjalnie rozpoczęcia związku nie było.

> Matt  🚬
Mówi się, że do trzech razy sztuka, prawda? Tak było u was. Dwa razy próbował, za trzecim się udało.

Death Note I Preferencje Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz