489 31 49
                                    

Kisaki,yatağından kalktı,okul tatilde olmasına rağmen çok sıkılıyordu.

Üzerini değiştirip odasından çıktı.Suratını yıkadı,evi havalandırdı-camları açtı- ve mutfağa geçti.Dolap bomboştu,Kisaki üşengeç biriydi.Ne yani?Yatağından kalkar kalkmaz markete gidip aylık alışveriş mi yapacaktı?Pft.

Kisaki telefonunu aldı,TokyYol uygulamasını açtı.Yemek yapmayı pek beceremediğinden hep hazır yemekler,donmuş gıdalar tüketirdi.Biraz hazır ramen ve su sipariş etti.

Kisaki,koltukta otururken kapısı çaldı,

"Sipariş gelmiş olmalı."

Ayağa kalkıp kapıya yöneldi,sabırsız kurye ise alacaklı gibi durmadan kapıyı ve zili çalıyordu.Kisaki kapıyı açtı.

"Buyurun efendim,iyi günler!"

Dedi,neredeyse iki metre olan kurye.Siparişleri hemencecik Kisaki'nin eline tutuşturdu,telefonuyla mesajlaşıyordu.Kaçarcasına koştu.

"Ne yaşıyor bu herif?"

Dedi Kisaki,cıkcıklandı.Mutfağa geçip suyu kaynattı.Sonrasında rameni hazırlayıp tekrardan koltuğa oturdu.Saat çok erken olduğundan televizyonda adam akıllı hiç birşey yoktu.YouTube'ı açtı,sevdiği kanallara baktı,bir video seçip yemeğini yemeye başladı.

"Aylardır bu şekilde besleniyorum,midem döndü yeminle.Bu akşam adam akıllı bir yemek yapmayı denesem iyi olur."

Ramenini bitirince evi temizledi,temizlik yaparken adam akıllı düşünebiliyordu Kisaki,seviyordu temizlik yapmayı.

Temizlik öğlen üç'e kadar falan sürdü,iş bittiğinde Kisaki bir duş aldı.

Kisaki,duştan çıkıp saçlarını kuruladı,üzerine adam akıllı bir şeyler giyindi ve saçlarını şekillendirdi -taradı- telefonu ve cüzdanını cebine sokuşturup kapının önüne çıktı,üzerine uygun bir ayakkabı seçip giyindi.

Markete doğru yürürken,telefona bakan,uzun biri Kisaki'ye çarptı.Bu çarpışma Kisaki'yi yere düşürdü.

"Ah,üzgünüm!Acelem var da!"

Diyerek elini Kisaki'ye uzattı.

"Acelen olması beni yere düşürmen gerektiği anlamına gelmiyordu.Piç herife bak ya,sanki bir tek kendi acelesi var şu dünyada."

Uzattığı eli,elinin tersiyle ittirerek kendisi ayağa kalktı.

"Özür dilerim-"

Uzun çocuk konuşmaya çalışırken Kisaki çoktan ayağa kalkmış,yoluna devam ediyor,bir yandan da üzerindeki tozları silkeliyordu.

"Ne kaba biri be!Özür dileyecektik,nankör herif."

Kisaki markete girdi,sebze bölümünden ihtiyacı olan bazı şeyleri aldı.Akşam brokoli çorbası ve kıymalı makarna yapacaktı.Et bölümüne gitti,biraz kıyma aldı,içecek kısmından istediği şeyleri de sepete attı.

Marketin çeşitli yerlerinden evin ihtiyaçlarını aldı,su,peçete vb.

Kasaya yaklaştığında,tam o kasada o uzun çocuğu gördü.Karşıdaki kasaya gitmeye yeltendi fakat oradaki sıra bir hayli uzundu.

Uzun çocuğun eşyaları okutulurken (barkod okutmwk) çocuk,Kisaki'ye döndü.

"Ah,tekrar sen!"

"Tekrar sen."

Kisaki gözlerini devirdi ve elindeki sepeti kasaya koydu.

"Özür dileyecektim,neden kaçtın ki hemen?"

"Acelem vardı,aptal.Hani senin de acelen vardı ya.Insanların da aceleleri olabilir,hergele."

"Çok atarlısınız,küçük bey!"

Diyerek kıkırdadı uzun çocuk.Kisaki gözlerini ondan ayırdı,onun eşyaları bitene kadarki her saniye günlere eşdeğerdi.

"Lütfen sepeti biraz uzatın efendim."

Kasiyer konuştu,Kisaki sepeti uzattı,okutulmasını beklerken cüzdanını çıkardı,içinden de kredi kartını alıp kariyeri beklemeye başladı.

"**** yen tuttu efendim."

Kisaki kredi kartını uzattı,şifreyi girdi ve poşetleri eline aldı.Marketten çıktığında o uzun çocuk marketin yanındaki kuytu köşedeki birkaç kişiyle laf dalaşı ediyordu.Kisaki istemsizce onları dinledi,5'e 1'di.Eğer kavga edeceklerse,o herif ne kadar salak olsa bile en azından 5'e karşı 2 olsa daha iyi olabilirdi.Ama o aptalı neden umursasındı ki?Birileri illâ durdururdu onları.

Kisaki eve vardı,kıyafetlerini değiştirip mutfağa geçti.

Bir süre geçtikten sonra yemekler hazırdı,sıcacık brokoli çorbası ve kıymalı makarna.

Çorbaya bolca limon sıkıp afiyetle yedi.

___
Bu fic icin beynimi cidden zorladim.

Hata,duzeltilmesi gereken seyler falan varsa lutfen soyleyin de kendimi gelistireyim😔✌♡

Bu kitap bi okuruma ozel yazildi<3

Umarim kitabi begenmissindir askim😔✌♡

Annoying Delivery Man - HanKisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin