Ertesi gün Kisaki keskin bir baş ağrısıyla uyandı,yatakta Hanma'yı göremeyince dün olanlar aklına geldi.
"Siktir..Çıkış saati ne zamandı ki?"
Dünü hayal meyal hatırlıyordu,hızla Yamato'yu aradı.
"Efendim Kisaki?"
"Hanma kaçta çıkacak?"
"Yarım saate bütün işlemler tamamlanacakmış."
"Hastanede misin?Hanma orada mı?"
"Evet,burada. Vereyim mi?"
"Hayır hayır..Geleceğim."
Hızla kapatıp duş aldı ve dolaptan bulduğu ilk şeyleri üzerine geçirdi.
Evden fırlayıp bir taksi çağırdı,3 dakika sonra taksi vardığında içeri binip parayı fazlasıyla verdi ve oraya varana kadar dudaklatını kemirdi.
Vardıklarında hızla inip işlemlerin yapıldığı kata çıktı.Hanma oturuyordu.
Gözünden yaş damlayarak ona doğru koştu.
"İyi misin?"
"İyiyim.Niye ağlıyorsun,şapşal?"
"Bi' kes ya.."
Alnını,Hanma'nın alnına dayayıp burunlarını sürttü.
"Özledim."
"Ben de."
Sevgilisi,tekerlekli sandalyede oturuyordu ve Kisaki bu görüntüyü hiç sevmemişti.
"Bir an önce yürüyebileceksin değil mi?"
"Evet,evet.Elimden geleni yapacağım."
"Hanma."
"Efendim Kisaki'm?"
"Özür dilerim."
Dedi başını Hanma'nın omzuna yaslayıp.
"Özür dileme,Kisakicik.Ama bundan sonra çalışamam,biliyorsun değil mi?"
"Yeterince param var."
Diyip sırıttı sulu gözleriyle.
___
Eve gittiklerinde Hanma koltuğa uzanmış,öğle kuşağı programlarını karıştırıyordu.
"Kisaki?"
"Hmm?"
Dedi mutfaktan,onun için yeni birşeyler pişirmek istediğinden yeni bir tarif deniyordu.
"Gelsene az ya,nur yüzünü göreyim azıcık?"
"Bekle,şu havuçları doğrayayım hemen geliyorum!"
Kisaki bıçaklı elinin tersiyle önüne düşen saçlarını havaya kaldırdı,düzgün olsun diye çok özeniyordu ve kagasını eğmektrn boynu ağrımıştı.Kafasını biraz sağa sola çevirip bıçağı tezgâha bıraktı.Ellerini yıkayıp içeri geçti.
"Geldim.Bir şey mi isteyeceksin?"
"Hayır,dedim ya şu güzel yüzünü göreyim bir."
Koltuk geniş olduğundan Hanma çok yer kaplıyor sayılmazdı.Hanma yanına doğru eliyle patpat yapınca Kisaki oraya sokuldu.
Hanma onu birkaç kez uzunca öptükten sonra koynuna çekip sıkıca sarıldı.
"Ne yapıyorsun yemekte?"
"Patates rulo,havuç çorbası ve pilav."
"Vay."
Sevgilisinin ellerini öptü.
"Ne yeteneklisin ya.Annen ne yapmış böyle?"
Diyip sırıttı.
"Acıyor mu?"
Dedi Kisaki kaygıyla.
"Sen yanımdayken uçup gidiyor acısı."
Kisaki yatım ağız sırıttı.
"Hadi ben yemek yapmaya dönüyorum.Aç kalacağız bu gidişle."
Yemek yapmaya döndü.
Yemekler hazır olduğunda oturma odasında,koltuğun karşısındaki masaya yerleştirdi.Hanma'ya ise tepsi koymuştu.
"Nasıl?"
Dedi Kisaki yemeğin ortalarındayken.
"Çok lezzetli hepsi.Çok güzel yapmışsın sevgilim,ellerine sağlık."
"Afiyet olsun."
Yemekler bittikten sonra Kisaki bulaşıkları toparlayıp temizledi.
İçeri geçip yemekten sonra iyice mayışmış olan Hanma'ya baktı.
Bu çocuğu çok seviyordu.Bu çocuğa kendisi yüzünden zarar geldiği için kendini parçalamak istiyordu. İç çekip saçlarını karıştırdı.
Hanma halinden şikayetçi değildi,hatta mutluydu bile.Kisaki onu öpüyor;ona meyve doğruyor ve hep yanında dolanıyordu.
Birbirlerini çok seven bu çift,iki yıl sonra evlendiler.Kimse onlara bulaşamadı,çocukları olmayacaktı ama bolca evcil hayvan sahiplenip çok güzel bir bölgede deniz manzaralı bir eve sahiptiler.Her ay farklı bir ülkeye gidip gezdiler,değişik yiyecekler denediler ve bütün deneyimleri birlikte oldu.Bu çift,ölürken birbirlerinin kollarındaydı.
___
Bi kitabin daha sonuna geldik..BOLUM NASIL OLMUS?!&#(@&@£×€
Aklima hic konu gelmiyor yazmak icin.Kokonui kitabina da final verdikten sonra Bajifuyu ve Mitsuya×Hakkai paylasicam,ama uzun surecek cunku taslak yazmaya karar verdim🐛
Umarim kitabi begenmissindir!!♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Annoying Delivery Man - HanKisa
Romance"Sinirimi bozuyorsun." "Amacıma ulaştığıma sevindim!^^"