"Bugün Hanma ile çok güzel bir gece geçireceğim, gerçi moralimin içine sıçmasaydın çok güzel olurdu."
Diyerek iç geçirdi.
"Bana kıyamayan sensin biliyor musun?Ama ne manada olduğu tartışılır.Mesela bana vuramıyorsun."
Dedi onu süzerken.
"Evet çünkü seni seviyorum?"
"Ulan..Sen kıt mısın?Beni aldattın,benim evimde,benim odamda ve BÜYÜK İHTİMALLE BEN EVDEYKEN."
son kısımlarda sesini aşırı yükseltip kaşlarını çatmıştı.
"Ama şuan,gerçekten söylüyorum.Ya şuradan siktir olup git ya da ağzında bir tane bile diş bırakmayayım,kemiklerinin hepsi toz olsun."
"Savaşmayalım sevişelim dostlar~"
Dedi sinir bozucu uzun herif.
"Evet sevişelim.Üçlü yapalım mı?"
Dedi Mikey elini çenesine koyarak.
"Ben sana üç yerden bir sokarım görürsün."
Hanma elindeki poşeti kapıya bıraktı ve sevgilisinin yanına geçti.
"N'oldu canlarım?"
"Şöyle hitap etme.Sinirim bozuluyor."
"A-aa..Ne kadar ayıp,sen bana öyle hitap ederdin,niye şimdi sinirin bozuluyor ki?"
Dedi Mikey imayla.
"Ebenin amı diye."
Dedi Kisaki.
"Buradan gitmiyor musun şimdi?Ben Kisakiciğim ile güzel bir akşam yemeği yiyecektim.."
Diyip dudak büzdü oyunculukla.
"Yok,beni neden davet etmediniz,hım,neden?"
"Kaplumbağa deden."
Hanma kendi dediği şeye hönkürürken Kisaki yumruklarını sıkıyordu çünkü bu gerizekalı hala uzaklaşmamıştı.
"Sen şimdi gitmiyor musun?"
"Yok."
Kisaki biraz yüksek sesle,
"Ay,canım saçların da çok güzel olmuş,hangi kuaför kesti böyle şekilli şüküllü?"
Dedi.Mahalledeki harabelerde yaşayan insanlardan,testesterondan bıkmış insanlar "kuaför" denince illa bakarlardı.
Birkaç kişi kafasını kırık camlardan dışarı sarkıtıp ıslık çaldı.
"Şşştt güzellik gel de akşamımızı şenlendir."
Dedi birisi.
"Kolay gelsin sana,hadi biz kaçtık."
Dedi Kisaki baygın gözlerle.Küfür ederek asansörü çağırdı ve beklemeye başladılar.Bu çocuk,gerçekten bir daha karşısına çıkarsa onu gebertirdi.
___
Cok yaratici bi bolum evet biliyorum ama yine de bolumsuz birakmak istemedim,yani en gereksiz bolum falan heraldwSu aralar hic fikir bulamiyorym ve cooook yogunum ayrica baska hesabim da var oraya da bolum yazmaya calisiyorum,ozur dilerim hepinizden🙀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Annoying Delivery Man - HanKisa
Romance"Sinirimi bozuyorsun." "Amacıma ulaştığıma sevindim!^^"