227 21 38
                                    

Kisaki sabah erkenden kalkıp kıyafetlerini değiştirdi,elini yüzünü yıkadı ve telefonunu aldı.

Annesini sevdiğim.

Konum at geliyom-

-tamam

-konum0>

___

Kisaki sabahın serinliğinde çocuğun attığı konuma doğru ilerliyordu.Manjiro'yu düşünmemeye çalışarak adımlarını atıyordu.

Gitmeden,kabalık olmasın diye markete girip atıştırmalık tatlı-tuzlu şeyler aldı.

Marketten çıktı ve tekrardan yol aldı.Kısa yol diyerek gireceği yerde,Draken'in kucağındaki Mikey'yle karşılaştı.

"Ah,Kisaki!"

"Siktir."

Hızlıca yönünü değiştirse bile Manjiro onun önünü kesti.

"Çocuğun kucağındaydın.Git,kırma onun kalbini.Benim kalbimi kırdığın gibi onun kalbini kırma."

"Kisaki.."

"Siktir git şurdan,elimden bir kaza çıkmadan siktir git."

"Peki."

Manjiro,ara sokağa girip Kisaki'nin görüş açısından kayboldu.Kisaki gözlerinden akan yaşları durduramadı.Ses çıkarmadan gözlerinden çıkmalarına müsaade etti.

Hanma'nın attığı konuma varınca gözlerinden akan yaşları silip kirpiklerini kuruttu.Burnunu da cebindeki mendile silip boğazını temizlemek için öksürdü.Zile basıp derin bir nefes aldı.Kapı aniden açıldı,karşısında genişçe gülümseyen Hanma vardı.

"Hoşgeldiiin!"

"Hoşbuldum."

"Geç içeriye!"

"Hmhm."

"Montunu falan ver de asayım."

Kisaki şişme montunu Hanma'ya uzattı.

"Mutfağa gel!"

Kisaki,Hanma'nın peşinden gitti.Cidden güzel bir görüntüydü, zengin bir masaydı.

"Güzel gözüküyor. "

"Hepsini ben hazırladım!"

"Eline sağlık."

Kisaki bir sandalyeye oturdu.

"Buyur,çayın."

Kisaki çayını alıp önüne koydu.

Bir süre sonra Hanma ağzını hayvan gibi doldurmaya başlamışken,Kisaki sadece çayından birkaç yudum almıştı.

"Niye yemiyorsun?"

"Yiyorum."

"Kör değilim herhalde.Sadece çayından içtin.Yemeklerin tadı kötü değil,içlerinde zehir de yok.Yemin ederim."

Annoying Delivery Man - HanKisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin