283 27 44
                                    

Kisaki dün adam akıllı alışveriş yapmadığından dolabı yine boştu.Ama bu sefer tekrar markete gitmeye üşendi.

TokyYol'a girdi ve ihtiyacı olan olmayan herşeyi satın alıp koltukta beklemeye başladı.

Bir süre sonra dizinin en heyecanlı yerindeyken zil çaldı.

Kisaki ayağa kalktı ama bir gözü televizyondaydı,bakmayarak elini uzattı.Kurye elini sıktı -el sıkışmak olandan- Kisaki birden kurye'ye çevirdi bakışlarını.

"Tekrar karşılaştık,eheh."

Kisaki bir sırıtan kurye'ye,bir kurye'yle sıkışan eline,bir de yerdeki poşetlere bakıyordu.Hızlıca elini çekti.

Kisaki poşetleri mutfağa götürmeye başladı.Kurye kapıdan ayrılmadı.

"Bir selam da mı yok ya?"

"Annene selam söyle."

"Ananı."

"Bende senin ananı."

Kisaki iç çekti.Kalan son poşetleri de taşıyıp kapıya geçti.

"Ne diye bekliyorsun?"

"Numaranı versene."

"Siktir git lan."

"Ama-"

Kisaki cebinden çıkardığı birkaç bin yen'i uzun kuryenin eline sokuşturdu.

"Al sana bahşiş.Git şimdi."

Kapıyı kuryenin suratına kapattı.Tekrar diziyi izlemeye döndüğünde dizinin çoktan bittiğini gördü.

"Hay amına koyduğumun iti."

Kisaki aldıklarını buz dolabına yerleştirdi.Hayatı çok sıkıcılaşmıştı bir süredir.Kendini herkesten soyutluyordu,onu az buz umursayan arkadaşlarını bile engellemişti.Kimseyle konuşmak istemiyordu Kisaki.Geçmişini de unutmak,yepyeni bir sayfa açmak istiyordu.Sessiz sakin bir sayfa.

En azından bir hobi bulmuştu,spor yapmak.Yapması epey zahmetli ve yorucu olsa bile,en azından herşeyi unutup beynini ferahlatmasını sağlıyordu.

İlk defa yapacağı spor için bir liste hazırladı kendine:

-Dumbell (farklı ağırlıklarda)
-şu üstüne uzanılan kumaşımsı plastikimsi şeyden
-lastik
-spor kıyafetleri

Bunları TokyYol'dan arattı,bulup sepete koydu,sonrasında sipariş etti.

"Sipariş gelirken ben bir duş alayım bari."

Kisaki duşa girdi.Çıkıp beline beyaz havlusunu sardı,tam o sırada zil çaldı.

Kapıya yürürken,

"Umarım yine şu gıcık gelmemiştir.Sıkı fıkı olduk resmen."

Kapıyı açıp baktığında,karşısındaki 32 diş sırıtan kurye,o uzun (ve gıcık)çocuktan başkası değildi.

"İti an çomağı hazırla.."

Diye mırıldandı Kisaki.

"Duyamadım?Beni çok mu özledin?"

"S-Siktir lan!"

"O değilde vücudun yeterince iyi,niye spora başlayacaksın ki?"

"Ne diyorsun lan dalyarak?Poşetleri mi karıştırdın?"

"Yoo,sadece gözüm çarptı."

"Benim de anana gözüm çarpmadan uza."

"Yeterince uzunum.Ama ilk defa bir müşteriyle bu kadar muhabbet ediyorum.İsmin ne?"

"Annen bilir."

"Bende Hanma."

"Soran olmadı.Poşetlerimi ver."

"Peki.Sana kızgın küçük müşteri derim bende.Buyur poşetlerin."

"Siktir git kapımdan.Bir daha sen gelme,başkası yok mu şirkette amına koyayım?"

"Yok,ben söyledim onlara.Bu tarafları full bana verdiler.Hep konuşuruz yani."

"Siktir git dedim."

Kisaki'nin sinirleri bozulmuştu.Zekâsı geriydi herhalde.

"Hanma mı?Kıçımın Hanması.İsminin anlamı bile bok gibi,midem bulandı."

Kisaki bir süre spor yaptı,hava kararmaya başladığında durdu ve buzlu su içti.Gece yorgunluktan geberiyordu,hemen yatağa attı kendini.Hemencecik de sızıverdi.Sabah uyandığında telefonunda 8 bildirim vardı.

Unknown

-Selamlar~

-Günaydın!

-Öğlen oldu neredeyse.

-hâlâ uyuyor musun?


-Hey?

-Ölmedin değil mi?

-lğtfwn ölme,bana en çok bahşiş veren müşteri sensin.
15.08

___

Kisaki,son mesajda bu kişinin Hanma olduğunu anladı.

___
Unknown

Sanane ki uyuyorsam?-

Sadece dün bahşiş verdim sana.-

-A hayattasın.

Evet.-

Sen numaramı nereden buldun?-

-alt komşuna sordum.İyi kadındı,verdi hemen.

Ne dedin kadıncağıza?Piç.-

-siparişleri getirdiğimi fakat sana ulaşamadığımı ve seninle iletişim kurmam gerektiğini.

Sen şeytansın.-

-sağol cnm

IĞRENÇSİN-

Şimdi yazma bana.-

-nereye??

Annenin yanına.-

-selamımı söyle<333
Görüldü

___

Kisaki yatağından kalktı,üzerini değiştirip elini yüzünü yıkadı.Ilk defa spor yaptığından vücudu çok ağrıyordu,ev temizdi,geçen günki yemekler duruyordu,yemek yapmasına gerek yoktu.Yani hiç iş yoktu,kahvaltısını yaptıktan sonra yatağından çıkmazdı artık.

TokyYol'a girdi,biraz yulaf,iki kutu süt ve pekmez sipariş etti.

Bir süre sonra zil çaldı,Kisaki yavaşça ayağa kalktı,ayaklarını sürüye sürüye kapıya vardı.

"Zaten Hanma gelmiştir.Yavaş yürüsem ne yazar?"

___
durduramadim kendimi(yine)

UMARIM COK SACMALAMIYORUMDUR

Annoying Delivery Man - HanKisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin