175 19 20
                                    

"Siz,öpüştünüz?"

Mikey sırıtıyordu.Kisaki ise donmuştu,herşey çok hızlı oluyordu.

"Ben- hayır.Yemin ederim-"

"Daha fazla konuşmana gerek yok,gördüm ben herşeyi."

Kisaki,yanlış anlaşılmıştı.

Kisaki sinirle Mikeyi saçından tuttuğu gibi yere yapıştırdı,gözü dönmüştü.Yumruklarını savuruyor,küfür ediyordu.Sert yumruklara mâruz kalan Mikey ona bırakması için yalvardı.

"Bebeğim,herşeyi gördüğümü söyledim ya,onun seni aniden öptüğünü.Suç sende değil,korkma.Ama bırak onu,gebertirsen başına kalır."

Ağzı yüzü kan olan Mikey dişlerini gıcırdattı.

"Umarım eve giderken araba çarpar."

Mikey'nin üzerinden kalkıp Hanma'ya yaklaştı.Hanma'nın göğsüne suratını gömdü ve elinin ucuyla tişörtünü sıktı.

Hanma,sevgilisini bacaklarından tutup kendine sardı.Mikey'ye orta parmak çekip binaya girdi.

"O kadar karaktersiz olmadığını biliyorum.Çok gerildin."

Kisaki omzuna hafifçe yumruk attı.

"Hâlâ dalga geçebiliyorsun ya,şaşıyorum."

Kisaki söylenirken çoktanonun katına çıkmışlardı.Içeri girdiler,Hanma odaya gidip çantasını odaya koydu.

"Kucağımdan inmeye niyetki değilsin.Sevdin mi?"

"Ne sev'ice'm be!?"

Hızla kucağından inip lavaboya gitti.

Dudaklarına baktı,hiçbirşey yoktu fakat Kisaki kirli hissediyordu.Bir daha Hanma'nın dudaklarını kendisininki üzerinde hissetmek ve bu kirlilik hissiyatından kurtulmak istiyordu bir an önce.

Kidaki lavabodan çıktığında kapıda yemek kargosunu alan Hanma'yı gördü.

"Hadi gel,yiyelim."

Mutfağa geçtive pizzanın paketini açtı.

"Karışık mı aldın?Çok severim!Bak,burada baharat var.Dökeyim mi?"

"Dök."

Hanma baharatı pizzanın üzerine serpiştirip içeceği iki bardağa doldurdu.

Bir dilim alıp katladı,hemen ağzına sokup çiğnemeye başladı.

"Boğulacaksın,öküz."

"Boğolmom bon."

Kisaki bir dilim aldı ve yavaşça yemeye başladı,lezizdi.

(Acıktım)

Kisaki 2. Dilimine geçmişken Hanma kendi hakkını bitirmişti.

"Ne güzel gitti be."

Dedi karnına elini yaslamışken.

"Baharatı yemek istiyorum."

"Ye?"

Hanma yine yaptı yapacağı yavşaklığı ve Kisaki'nin dudağının üstündeki baharatı yaladı ve küçük bir öpücük kondurdu.

"Ha?.."

Kisaki,Hanma'nın dudaklarına bastırmak istiyordu kendisininki,tekrar.

Hızla sandalyeden kalkıp kucağına oturdu ve gözlerinin içini seyretti.

Kisaki'nin hamle yapmasına kalmadan,Hanma ona istediğini verdi.

Dudağının her yerine minik minik öpücükler kondurdu.

"Baharatın tadı güzelmiş."

Kisaki bu lafına gıcık olsa da dudakları tekrar Hanma'nın büyüsüyle büyülenmişti.Önemli olan da buydu.

___
Ne kadar dakigum dimi?

Yazdigum bolum silinmis bastan yazdim amk

Annoying Delivery Man - HanKisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin