17

363 16 0
                                    

         -Axys...spun eu si tresar din somn, confuz si transpirat , cautand-o cu privirea dar dupa cateva momente realizez ca este in zadar si ca fusese doar un vis afurisit menit sa ma amageasca.

     In timp ce incerc sa ma trezesc in totalitate dau cu ochii de ceas si realizez ca in mai putin de 30 de minute trebuie sa fiu la locul stabilit. Arunc pe mine niste haine la intamplare , iau cheile si iarba si ma grabesc sa ies pe usa , cand tata ma opreste:
      - Ce naiba s-a intamplat in biroul meu? Arata ca dupa razboi.
      - Doar sex , tata..ii spun si ies in graba fara sa pierd timp cu explicatii pe care stiu ca si le-ar fi dorit de la mine.

    Ajung la locul cursei si il caut din priviri pe Justin, ca sa vad ca era prins intr-o discutie cu una dintre fetele cu cagula. Zambesc amar si pentru moment nu pot sa inteleg cat de infantil poate sa fie , cum de pe el nu-l framanta nimic niciodata. Uneori sunt gelos pe nepasarea de care este capabil , si totusi nu mi-as dori sa fiu asa niciodata. Intalnesc privirea celeilalte fete si un val de familiaritate ma cuprinde din nou, dar incerc sa-l ignor , cand simt o mana grea pe umarul meu. Ma intorc si vad figura tipului care parca apare tot mai des in preajma mea , si asta incepe sa ma calce pe nervi.
      - Te provoc la o cursa . Asta doar daca ai curajul sa accepti provocarea, pustiule.
      - Accept ! spun eu categoric , nelasand sa se vada nesiguranta si framantarile mele interioare.

   Suntem la start , cand lumea incepe sa-mi strige numele , lucru care imi face stomacul sa se stranga la constientizarea unei senzatii de deja-vu . Stiam cumva ce se va intampla, dar nu eram atat de naiv sa mai cred in vise sau ca exista macar sansa ca ele sa se adevereasca. Urc pe motor, turez in uralele sustinatorilor mei , iar cand tricoul tipei zboara, tasnesc ca o sageata si prind avantajul de start. Accelerez ca un nebun oribit de nevoia de a castiga . Stiam ca victoria asta pe langa trofeu imi va aduce si o satisfactie a orgoliului masculin. Gandurile mele freamata , intestinele mele se strang din vina anticiparii , iar in cateva secunde aplauzele multimii imi adeveresc jumatate de vis. La dracu, castigasem cursa!

      Simt tensiunea adversarului si il aud cum injura colorat . Este ca o bomba care sta sa explodeze , in timp ce se pierde prin multime. Tipa cu cagula se apropie de mine si ma cuprinde intr-un sarut care ma face sa cred ca am castigat cel mai important concurs din viata mea. Momentul nostru este intrerupt de barbatul care cu un gest brutal o prinde de par . Incapabil de a reactiona pe moment il urmaresc cu privirea cum se indreapta si spre cealalta fata care era inca in compania lui Justin.
       - Niciunul dintre voi nu le va mai atinge nici macar cu privirea! Fete astea sunt ale mele, iar nimeni in viata nu va mai avea de-a face cu ele! spune si o prinde si pe cealalta de par.

     Intr-un moment de pura nebunie , Justin ia pistolul unuia dintre baietii prezenti si fara a se gandi il descarca in spatele omului care sigur facea viata grea fetelor. Cade la pamant cu un marait animalic , iar odata cu el le trage si pe fete, care cu un gest de disperare incearca sa scape din stransoarea care le tinea captive. Din cauza miscarilor haotice cagulele lor cad , iar eu sunt lovit din plin de socul momentului:
       - Ares! spune Axys si fuge in bratele mele, unde incepe sa planga fara a fi capabila sa mai scoata o vorba .

   Eu si Justin luam fetele cand sirenele masinilor de politie se aud apropiindu-se si ne facem nevazuti in cateva clipe. Ajungem acasa la Justin , unde incercam sa le linistim , dar ele par mai mult usurate decat triste de evenimentul aparent tragic care avusese loc. 
        - Ne-ati salvat viata! spune cealalta fata incercand sa isi opreasca lacrimile. Nu credeam ca vom mai scapa de acel monstru vreodata. 

   Justin o tine strans in brate , iar cand ea isi lipeste capul de pieptul lui , el imi face cu ochiul , in semnul unei noi cuceriri. Chiar si in momente ca acestea , Justin ramanea tot Justin.

  

             

~𝐴𝑅𝐸𝑆~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum