19

374 12 0
                                    

          Raman in dormitor doar eu si Axys , Justin si Ayda alegand alta camera pentru un plus de intimitate. Axys ma priveste in ochi si imi mangaie usor fata , insa expresia mea ramane la fel de aspra. Nu eram in stare sa procesez informatia, ma simteam gol , un hau fara fund in care farame de sentimente se amestecau pur si simplu .
           - Ar trebui sa o ierti, Ares. A fost o greseala a tineretii. 
           - Lasa asta, Axys. Dezbraca-te! cuvintele imi ies din gura mult mai aspre decat voiam , dar in ochii ei este doar dorinta fara nici o urma de ezitare.

       Isi scoate tacuta hainele fara a pierde o secunda contactul vizual , iar cand ramane goala nu-mi mai pot stapani nevoia carnala indemnata de instinctul animalic , asa ca ajung deasupra ei in pozitie dominanta. Ii cuprind sanul in gura, iar pe celalalt il masez cu miscari ample , iar ea geme usor cand erectia mea ii atinge feminitatea.
         - Spune-mi ca ma vrei, iubito! Spune-mi ca ma vrei chiar acum!
         - Te vreau , iubitule! Zilnic tot mai mult.

    Cuvintele ei imi gadila ego-ul masculin si o patrund bland , adanc , iar miscarile mele sunt unele usoare , ample, grijulii, menite sa ii aduca placere si sa nu o raneasca in vreun fel. Tine pasul cu usurinta, se muleaza pe miscarile mele , intr-un dans cu miscari anticipate. Eu si Axys suntem doua jumatati care au trait o viata cautandu-se , doua opuse care ajung la armonie intr-un act al pacatelor intr-o contopire fireasca si totusi care , candva a atins cota imposibilului. Ritmul meu se amplifica , iar gemetele ei se lovesc tot mai des si mai violent de peretii goi ai camerei, atinsi pana atunci doar de fumul gros al ierbii. 

     In dimineata urmatoare, ma trezesc inaintea ei si imi iau cateva secunde sa o privesc . Parea sa aiba un somn linistit , niciun cosmar nu ii bantuia mintea . Nu rezist tentatiei asa ca o sarut delicat pe buze si ma ridic pentru a pregati micul dejun, pentru prima data pentru doi. Probabil mirosul painii prajite , o trezeste pentru ca apare langa mine , inca somnoroasa cu un zambet relaxat si sincer pe fata:
       - Buna dimineata, iubitule! mormaie si ma saruta delicat pe obraz.
       - Buna dimineata, frumoasa mea! apuc sa spun pana ce Justin si Ayda ajung fugind si razand in bucatarie.
       - Noaptea a fost incendiara! spune el incordandu-si bratele in semnul unei victorii inchipuite.
       - N-a fost un incendiu chiar atat de lung, dar ai noroc ca esti amuzant. il tachina Ayda , ca apoi sa-si continue cursa nebuneasca pana-n gradina casei.

    Eu si Axys ne privim amuzati si continuam micul dejun , privindu-i pe cei doi cum se joaca asemenea unor copii si nu pot decat sa ma bucur ca in sfarsit totul este atat de bine.

~𝐴𝑅𝐸𝑆~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum