Normal Bir Gün

30 4 10
                                    

Uyandım.

Saate baktım , baya geç olmuş. Aniden kalktım lavaboya gidip işlerimi hallettim. Allah'ım işe gitmek için sadece 30 dakikam kalmıştı. Hemen kalkıp odamı topladım. üstüme beyaz kısa bir gömlek, altıma siyah bir Jean giyindim. Saçlarımı açık bıraktım zaten düz olduğu için taradım düzleşmiş gibi duruyordu bu konuda şanslıydım. Anahtarı , telefonumu ve diğer eşyalarımı çantama atıp evden çıktım. Ayakkabımı giyip merdivenleri inmeye başladım. Taksi tuttum, kliniğimin adresini verdim ve kafamı arkaya yasladım uzak olduğu için kulaklığımi takıp müzik dinlemeye başladım.

Size kendimi tanıtayım.

Ben lavin ALTAY. Psikoloğum mesleğimi henüz 4 aydır yapıyorum ve danışanlarımın yaşadıkları istemsizce beni de etkiliyor sonuçta psikologlarında duyguları var. Çok arkadaşım var ama kardeş dediğim bir kişi var o da Derin. Beraber büyüdük o ailesiyle yaşıyor ha unuttuğum bir detay ben ise tek yaşıyorum ama Derin her gün evimde olduğu için yalnız olduğumu hissettirmiyor. sağolsun canım arkadaşım kovulmaktan bıkmadı. Maddi durumum iyi, istediğim herşeyi almama yetebilcek kadar. Annem beni doğururken ölmüş, babam ise annemin ölümünden sonra intihar etmiş onları tanıyabilmeyi çok isterdim ama zaman bana acılarıma alışmayı öğretti. Hala hayatta olan babaannem Müjgan , küçüklüğüm babaannemin anne ve babamın aşkının ne denli güzel olduğunu anlatmasıyla geçti. Yaşarken onların gözünden de aşklarını görmenin nasıl olabileceğini düşünürdüm her seferinde. Her neyse. Evde bir kedim var. Yeşil , onunla iki kişilik bir aileye sahipmişiz gibi hissediyorum. İlişki konusunda ciddi ilişki yapamam genelde flörtöz bir yapıya sahibim. Herkesle flörtleşir ama kimseyle sevgili olmam olsam bile bir iki gün sürer.

Ben bunları düşünürken taksi kliniğe gelmişti.


_

____

İki hastam ile görüşmem bitti. Yorucu bir iş günüydü yine. Telefonumun çalmasıyla kafamı masadan kaldırdım derin arıyordu açtım ve konuşmaya başladım:

+Efendim Derin?

- Şey neredesin Lavin?

+İşteyim Derin bir şey mi oldu? normalde aramazsın bu saatte ve sen neredesin o sesler nereden geliyor?

-Kızma ama ben karakoldayım. Ya salağın biri ile kavga ettim şikayet etmiş gerizakalı beni al buradan Lavin lütfen bir daha olmayacak. Bekliyorum..

+Baş belasısın! Derin , yeter artık dur yerinde, tamam geliyorum.

- öpüyorum, gecikme.

_

____

Klinikten çıktım ve taksi tutup karakol ismini verip sürmesini söyledim. Yolda avukatım Burak'ı aramaya başladım genelde o hep ilgilenir.Burakla konuştum ve o da karakola geliyordu.Sonunda gelmiştik indim ve içeri girip derinin yanına ilerledim direk sarıldım "kızım yeter ya bi dur yerinde bıktık artık." dedim "özür dilerim ama tutamadım kendimi hadi çıkalım" dedi.
Çıktık taksi tutup bir kafe ismi verdik zaten daha görüşeceğim kişi kalmamıştı bugün erken bitirip tatil yapmak istemiştim ama Derin maalesef izin vermedi. Kafeye geldik indik ikimizde içeri girip bir masaya geçtik.

İki kahve söyledik ve Derin anlatmaya başladı " ya hiç bakma öyle ters ters ben bakkala gidiyordum sonra o şerefsiz Merve ile karşılaştım biliyorsun her zamanki gibi bana laf atmaya başladı ee banada geldiler. Dayanamadım yoldum saçını başını, gitmiş şikayetçi olmuş işte beni de aldılar bende gittim sonra seni aradım. Devamını da biliyorsun Lavin. Haksız mıyım sende hep kavga ediyorsun onunla sen dayanır mıydın?" haklıydı. Merveyi tanıyordum bizim mahallenin bir kızı ama gerçekten gıcık bizimle ne derdi var bilmiyoruz bende onunla hep kavga ediyorum ama uslanmıyor aptal. " Anladım Derin anladım alıştık zaten senin bu hallerine bıktım seni karakollardan toplamaya neyse geçti artık yapacak birşey yok." dedim ve dedikodu yapmaya başladık her zamanki gibi.

_____


Zaman baya geçmişti şuan Derin ile Burağın flörtleşmesini izliyordum. Burak da bizim mahalleden biri ve uzun bir süredir avukatım olarak çalışıyor. Bugün Derin'i de çıkaran Burakdı. Derini seviyor. Derin de Burağı seviyor ama iki aptal birbirine açılmıyor. Burak ile de yakın arkadaşız. İkisi de açılmaya utanıyor bende akışına bırakıyorum elbet bir gün açılırlar artık. Şuan sokakta oturuyorduk saat 21.46 benim uyuma saatime bir saat vardı fakat evde işlerim vardı. Derin ve Burak ile vedalaştım ve eve girdim. Duş aldım. Giyindim. Dışarıda yemek yemiştim zaten yarın ki işim ile ilgili bir kaç dosya ile ilgilendim evimi son kez topladım. Odama geçerken salonda aynada kendi yansımamı gördüm. Kendimi incelemeye başladım. Aslında dış görünüşüm güzeldi kendimi beğeniyordum. Ama fazla da güzel değilim normal bir güzelliğim var işte ama derine karşı dünyanın en güzel insanı benim. Yüzümde dudağımın sol üst tarafında bir ben vardı ve seviyordum o beni ,saçlarım sarı ve belime kadar geliyordu. Saçlarımı uzatmayı seviyorum.
Gözlerim yeşil renkti , saç rengim ile uyumlu olduğu için seviyordum göz rengimi. dudağım dolgun, burnum ile bir sorunum yok normal düz bir buruna sahiptim. Düz bir fiziğe sahibim kilomda normal 52 kiloyum. Genelde şık giyinmeyi severim. Spor giyinmeyi sevmem ama yerine göre spor da giyiniyorum. Neyse artık uyumalıyım yarın yorucu olucak gibi 5'de biticek işim klinik de ek olarak işlerim var. Odama girdim telefonumu şarja taktım. Yatağa girdim ve direk esnemeye başladım zaten uykusuzluktan ölücek durumdaydım alarm kurdum saat yediye ve çok güzel bir uykuya daldım.




Evett ilk bölümü yazdım. Sıkıcı bir bölümdü sadece başrol kızımızı tanımaniz için yazıldı ilk bölümümüz. Neyse inşallah beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.
Diğer bölümde görüşmek dileğiyle ;)

Öylesine yazılan bir kitap . Ciddiye alıpta mantık hataları var deneyiniz lütfen:)))


Kırık HayatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin